‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 10,876 tot 10,890 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #128212

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    Bluevespa :
    ja tuurlijk, maar in ieder geval, t werkt niet z goed als elek begrenzer. maar als ik er iets aan trek, rijdt ik ong 50/55 en elke 5 kilometer scheelt veel in prijs:P

    dus alles beter dan 70/75;)

    Ik heb ook een choke begrenzer maar hij komt gewoon niet goed op toeren en loopt voor geen meter meer dus het vlat dan wel op als je eerst normaal komt aanrijden en even later rijdt hij vet bagger 😉

    #128213

    nico
    Bijdrager
    Berichten: 50

    hoe vaak moet ik mijn zuigerveren van mijn DR EVO vervangen?

    #128214

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    als de slotspeling te groot is,
    bij bijv 1.2mm of hoger zou ik het echt wel gaan vervangen..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #128216

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    hoe kan ik myn motorblokje opkuisen ZONDER schade aan te richten 😕

    #128220

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    1/2 :

    Bluevespa :
    ja tuurlijk, maar in ieder geval, t werkt niet z goed als elek begrenzer. maar als ik er iets aan trek, rijdt ik ong 50/55 en elke 5 kilometer scheelt veel in prijs:P

    dus alles beter dan 70/75;)

    Ik heb ook een choke begrenzer maar hij komt gewoon niet goed op toeren en loopt voor geen meter meer dus het vlat dan wel op als je eerst normaal komt aanrijden en even later rijdt hij vet bagger 😉

    ja dat klopt, maar wat willen ze gaan doen dan.. dan onderzoeken ze het maar ter plekke hoor:P.. k bedoel jij weet van niks:P.., je zegt gewoon ik heb geen flauw idee hoe dat zo komt. misschien is ie allergisch voor rollerbankenXD whaha. nee maar de politie kan je niks maken, want je hebt geen begrenzer of wat dan ook

    #128223

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    angel :
    hoe kan ik myn motorblokje opkuisen ZONDER schade aan te richten 😕

    Wat betekend opkuisen?:pest

    #128224

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    opknappen/demonteren dacht ik.

    Angel gewoon eronder uit halen en uitelkaar halen xD?!

    #128225

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    nee proper maken xD:D vuiligheid eraf halen en so

    #128226

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    ja je kan hem er gewoon af halen en dan netjes op poetsen, zorg wel dat je uitlaat poort en inlaat dicht zitten zodat daar geen vuiligheid in komt 😉

    #128227

    gido-vespa

    ik ga van de zomer naar italie naar toscane.
    heb je daar ook veel brommer zaken??

    #128228

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    myn blokje ligt er ondertussen al een paar daagjes uit en normaalgezien ga ik binnenkort een donor motortje steken. Nu had ik enkele vragen:

    1. uit myn cilinderkop komt er zo’n draad die verbonden is met de kleine hendel rechts onder de handgreep om hem te starten en te doen te stoppen. Om deze eruit te krijgen, moet ik dan gwn myn cilinderkop erafnemen of is het ingewikkelder?

    2. hoe kan ik myn remgreep weer netjes in orde steken want ik heb hem uit elkaar gehaald en die veer is eruit en zo en ik snap niet meer hoe hij in elkaar moet..

    3. om myn cilinderkop eraf te halen moet ik eerst myn bougie eruithalen wrs?

    alvast bedankt

    #128229

    Jeroen
    Bijdrager
    Berichten: 575

    1. nee hoeft er niet af, druk handmatig het hefboompje in en haal dan de kabel daar uit, dan in de spanning eraf en kun je hem ook zo achter het vorkje bij de moer vandaan halen.

    2. lastig uit te leggen zo, in de remhendel zit een vormpje waar dat veertje half in valt

    3. bougie kan gewoon erop blijven, tenzij hij in de weg zit met het loshalen van de moeren.

    #128230

    RiPe
    Bijdrager
    Berichten: 812

    weet iemand of er nog een winkel is waar ze vespa si zijstandaardjes verkopen?

    #128231

    Bubba
    Bijdrager
    Berichten: 117
    #128232

    RiPe
    Bijdrager
    Berichten: 812

    nee, ik had ze gemaild maar ze hadden net de laatste verkocht. en ze zouden ook niet meer binnenkomen

15 berichten aan het bekijken - 10,876 tot 10,890 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.