‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 10,831 tot 10,845 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #128166

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    bekijk de how-to link 😉

    #128167

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    nu is dus het probleem dat dat voor electrische ontsteking is,, en ik heb wel Cp’s, iemand nog een idee?

    #128168

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    vraagje wat zyn deze onderdelen van een ciao nog waard?:

    1. sito uitlaat met 22.5mm bocht in redelyke staat…Deels opgemaakt.

    2. byna gloednieuwe poulie 70 met bijhorende v snaar. Nog nooit dagelyks mee gereden.

    3. compleet snorblok….In redelyke staat…Met 12/10 carburateur. Luchtfilter moet vervangen worden en motor moet eens gereviseerd worden.

    3. kader met alle bijhorende onderdelen (wel in slechte staat qua lak en zo maar geen roest) klasse a met papieren…

    4. polini trekveersetje, enkel de groene gebruikt. Nog nooit dagelyks mee gereden.

    EDIT:

    tis nog nie zeker dat ik IETS verkoop dus geen vragen of ik ze nu verkoop en zo…

    #128169

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    1 : 5 – 10 euro
    2 : ik denk niet dat je dat los verkocht krijgt, zoiets koop je eerder nieuw, maar het is zo’n 5 euro waard
    3 : zou ik niet weten, in Belgie liggen de prijzen anders dan in nederland, aangezien jullie geen kenteken enzo hebben
    4 : zo’n 5 euro

    ik denk dat je alles bijelkaar zo’n 40 euro krijgt
    ik denk dat het niet echt loont om 1 ,2 en 4 te verkopen. Je kunt het beter bewaren en als je je brommer een keer wil verkopen dit erbij verkopen 😉

    #128170

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    pfff kheb er een tydje over nagedacht en ik denk dat ik myn schatje weer in elkaar vijs 😀 Tzal fucking klote veel werk worden maar tlukt me wel. xD
    :lol

    #128172

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    Bluevespa :
    nu is dus het probleem dat dat voor electrische ontsteking is,, en ik heb wel Cp’s, iemand nog een idee?

    iemand een idee, voor begrenzer voor op mijn Ciao.. met Cp blokkie?

    #128173

    Jaapert
    Bijdrager
    Berichten: 29

    Ik heb een vraag over de zuiger van een watergekoelde cilinder van Polini.

    Deze cilinder is 41mm. Ik vroeg me af of er gewoon een zuiger in kan van polini van 41 mm of zijn de spoelpoorten etc helemaal anders dan de andere cilinders van polini

    Ik heb namelijk een cilinder liggen met cilinderkop maar ik mis de zuiger en vroeg me af of deze http://mopshop.de/shop/product_info.php?cat0=441&cat1=496&cat2=501&cat3=YWxs&products_id=1453&osCsid=22fbc663c1d0a313f25fd63d600c6172 erin past.

    #128174

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    @bluevespa…
    denk dan eens aan een carb.begrenzer..
    je verliest hier alleen wel je choke mee

    #128175

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Hoe dik moet het pakkingpapier voor de voetpakking zijn?

    #128176

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Jaapert :
    Ik heb een vraag over de zuiger van een watergekoelde cilinder van Polini.

    Deze cilinder is 41mm. Ik vroeg me af of er gewoon een zuiger in kan van polini van 41 mm of zijn de spoelpoorten etc helemaal anders dan de andere cilinders van polini

    Ik heb namelijk een cilinder liggen met cilinderkop maar ik mis de zuiger en vroeg me af of deze http://mopshop.de/shop/product_info.php?cat0=441&cat1=496&cat2=501&cat3=YWxs&products_id=1453&osCsid=22fbc663c1d0a313f25fd63d600c6172 erin past.

    Bij deze zuiger staat er zelfs bij dat hij voor de watergekoelde cilinder is..

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #128177

    Tyrax
    Bijdrager
    Berichten: 92

    Met wat voor ”tool” kan je het beste mooi snijden in je zijkappen ?

    #128178

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    @Tyrax, een boormachine en een figuurzaag xD! Eventueel een dremel of multitool…

    LeMoN :
    Hoe dik moet het pakkingpapier voor de voetpakking zijn?

    #128179

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    een millimeter is meer als genoeg.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #128180

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    dat is dus het probleem,, ik heb me choke wel nodig, dus heeft iemand nog een idee verder.. voor een begrenzer op een CP blokje

    #128181

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    Hoe kan het dat mijn voorwiel er zo scheef in zit? De bovenkant van het wiel leunt naar de kant van de rempot, en als ik met voor rem trekt hij helemaal naar die kant, terwijl het zooitje net gereviseerd is:o Weet iemand een oplossing?

15 berichten aan het bekijken - 10,831 tot 10,845 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.