‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #134484

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    kogellagertjes even vervangen + even invetten

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134485

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    jow dankje

    #134486

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    welke vsnaar heb ik nodig voor vario setup op een ciao, het gaat hier om 90mm achter koppelings schrijven…

    welke maat/maten dus?

    #134487

    woe
    Bijdrager
    Berichten: 708

    Tonni :

    woe :
    Ja, die is dan 0.2mm groter.
    en kan dan makkelijker een vastlopen van komen

    Een 38.4 zuiger krijg je niet eens in een 38.2 cilinder.

    wat lult mn bromboer dan:D

    #134488

    dirk
    Bijdrager
    Berichten: 3

    is een proma cc niet veel te te hoogtoerig voor een kompleet std brommer. of kan ik beter als ik die erop doe een 80 mm poulie doen, of gaat ie dan nog meer toeren maken?

    #134490

    dirk
    Bijdrager
    Berichten: 3

    kan iemand mijn vraag beantwoorden? en ist niet verstandig om met die toeren wnat die maakt ie dan best veel meer olie te doen?

    #134491

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    op een std. brommer een 80 poulie, dan kan het zijn dat ie ut niet meer trekt en kom niet van de plaats

    #134492

    dirk
    Bijdrager
    Berichten: 3

    met een proma wil die dan wel denk ik.. maar t beantwoord niet egt mijn vraag.. maar tog bedankt

    #134493

    Kay
    Bijdrager
    Berichten: 474

    Fredzzz :
    welke vsnaar heb ik nodig voor vario setup op een ciao, het gaat hier om 90mm achter koppelings schrijven…

    welke maat/maten dus?

    13*950.

    #134496

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik heb de slotspeling van mn ouwe deps gemeten, de ene veer is 0,5 en de andere 0,8, nou is duidelijk dat die aan vervanging toe zijn denk ik, maar moet ik het gemiddelde van de 2 spelingen nemen voor de ‘algemene waarde’?

    #134498

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    dirk :
    met een proma wil die dan wel denk ik.. maar t beantwoord niet egt mijn vraag.. maar tog bedankt

    Idd is vervelend in dit topic de helft van de vragen wordt vergeten heb ik ook last van. Een proma cc is prima geschikt voor 50cc. Ook met 80 poulie kom je nog netzogoed vna de plaats als 95 ( ik merkte haast geen verschil) Op top ga je dan flink stuk harder door, zeker aan te raden dus.

    Meer olie is volgens mij niet nodig. Je krijgt met di euitlaat en grotere sproeier dus meer benzine en dan automatisch meer smering;)

    #134499

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    is koelvloeistof van een auto ook goed voor een watergekoelde kop van een vespa?

    #134500

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ik zou die koelvloeistof halen wat voor scooters bedoeld is, lijkt me beter dan die voor een auto 😉

    #134501

    Monstercitta
    Bijdrager
    Berichten: 241

    timschilders :
    is koelvloeistof van een auto ook goed voor een watergekoelde kop van een vespa?

    Er kan gewoon koelvloeistof van een auto in hoor geen probleeem

    #134502

    wheelieking89
    Bijdrager
    Berichten: 304

    lle koelvloeistoofen zijn tog hetzelfde ????? of heeft onze VOERTUIGEN leeraar ons dat nouw niet geleerd ???

    het enigste wat kan schelen is de temperatuur van her bevriezen 🙂

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.