‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 8,566 tot 8,580 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #125602

    stfu>>

    bij het testen kwam er volgens mij met gas geven tussen de 15en 20 watt uit?

    #125603

    niels-nijsten
    Bijdrager
    Berichten: 262

    hoe heb je dit gemeten??? je kan namenlijk geen watts meten?!?!

    je kan voltage en amperage meten als je weet hoe dit gaat

    voltage plus van meter op plus en min van meter op massa en volle gaas dan aflezen.

    amepere meten plus van lampje afhalen plus van meter hier op aansluiten min van lampje laten zitten op lampje en de min van de meter op de plus van het lampje zodat de meter in het ciquit word opgenomen.
    dus plus brommer->plus meter min meter-> plus lampje lampje->min brommer

    hier staat het een en ander drover beschreven http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.novaplein.nl/grassroots/lesbrieven/images/met2.gif&imgrefurl=http://www.novaplein.nl/grassroots/lesbrieven/multimeter%2520inhoud.htm&h=229&w=203&sz=3&hl=nl&start=9&um=1&tbnid=YPAUs5Pl-iQcgM:&tbnh=108&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dampere%2Bmeten%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN nog al ingewikkeld als je het niet helemaal begrijpt.

    #125604

    Interceptor
    Donateur
    Berichten: 254

    stfu>> :
    Ik zit met een probleempje, heb laatst de verlichting op mijn VC gemonteerd (eindelijk) je raad het al nog geen 30 meter gereden (max 15 km/ph geen vario dus nog rustig in toeren) en beide lampjes waren doorgebrand (achter:12V, 4W voor:12V 15W).

    Aangezien ik totaal A-elektrisch ben vraag ik mij af of het weerstandje TK op JMPB klik
    van nut kan zijn of is deze te zwak en zal die te snel doorbranden?

    Mocht deze te zwak zijn welke lampjes moet ik dan aanschaffen?

    merci8)

    hey mannen, misschien wel een beunoplossing, maar als je nu een paar wikkelingen van je lichtspoel afhaalt dan lukt da toch ook ๐Ÿ˜‰

    groet nick

    #125605

    stfu>>

    whehe dat laatste ga ik zeker niet doen;)

    @niels: ik zei al A-elektrisch:), ik denk dat ik hier volt bedoel enig idee?

    #125606

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    ehj stuuf , als je er niet uitkomt bouw ik wel een kitje voor je, dat je een aantal ledjes erin krijgt..
    met een gelijkrichter zal die dan ook niet meer moogen doorfikken. (desnoods doen we dit met je lampje die er nu in zit.. heb je nooit meer dat geouwehoer met die piekstroompjes oid.
    ๐Ÿ˜› desnoods plaatsen we er een zekering ertussen:P

    #125607

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Ey even een vraagke,
    Wat is nou een van de snelste cilinders die ik kan gebruiken op een bewerkt ori carter ??
    Prijs is niet zo’n probleem

    #125608

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    als je niet de moeite zou nemen om te kotteren denk ik dat of een malossi/pinasco 43 deps of een polini 43 kit racing een optie is, zou je overgaan op kotteren denkik dat een 80 pinasco een leuke optie is of de 80 deps.

    #125609

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Hoi,

    Ik wil van de vakantie misschien nog even probern mijn citta te maken.

    Nu kam ik met een probleem, een van de vele, ik heb een nieuwe bougiekabel gekocht, deze is de goede maat etc, maar hij is te lang, ik heb deze dus doorgeknipt, met als resultaat dat ik geen opening meer heb om mijn bougiedop in te draaien, of mijn kabel in de bobine te draaien, nu is mijn vraag dus hoe moet ik een bougiekabel goed pas maken zonder dat ik het binnenwerk verkracht?

    Alvast bedankt

    #125610

    .-{2F4OV}-.

    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld;) Je kan tog gwoon de bougiekabel afknippen en in de bobine/bougiedop draaien. Dat binnenwerk verkracht wordt maakt niet uit, zolang je de kabel er maar goed opdraait;)

    #125611

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Roger102 :
    Ey even een vraagke,
    Wat is nou een van de snelste cilinders die ik kan gebruiken op een bewerkt ori carter ??
    Prijs is niet zo’n probleem

    Ik zou een DR evo nemen en die naar ArvidW sturen, dan heb je een behoorlijk snel blok denk ik.

    #125612

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    @Edjuh.. Nee ik wil het sowieso zelf doen, en die Dr evo heb ik al eens een blok mee gedaann liep echt super aleen was een heel slap carter dus dat was gebroken ๐Ÿ™

    @AA-T Racing… Waar kan je zon carter laten kotteren?? en wat gebeurd er dan precies ??

    #125613

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    je kan barry pmmen en vragen of hij ej blok wilt kotteren, meot je hem enkkel ff opsturen emt ene limburgse vlaai:P

    Mike
    #125614

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    jah als je een carter wil laten uitkotteren kan je misgien tim bex vragen
    met het uitkotteren kan je bijv. een 80cc cilinder op origineel carter zetten;)

    #125615

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    .-{2F4OV}-. :
    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld;) Je kan tog gwoon de bougiekabel afknippen en in de bobine/bougiedop draaien. Dat binnenwerk verkracht wordt maakt niet uit, zolang je de kabel er maar goed opdraait;)

    ja maar bij mijn is het binnenwerk helemaal dicht gedrukt, daardoor ik dus geen ruimte heb om het erin te draaien :S

    #125616

    sjaak trekhaak

    je moet gewoon duwe en draaie

15 berichten aan het bekijken - 8,566 tot 8,580 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.