‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #134375

    wheelieking89
    Bijdrager
    Berichten: 304

    ik laChde me kapot toen hij t zei op msn KUT SHitZooi merken :@ met hun replica’s

    #134377

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    ff vraagje, ik heb een leovince krul maar trekt echt heel slecht, zou dit door mij zware vliegwiel kunnen komen? (elec. onsteking)

    #134378

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    nee, k heb ook el ontsteking. Ja hard trekken deed het niet maar. Mijne trok wel lekker toen k eenmaal groene trekveren erin had. En dat was met 95 poulie, denk datjem met 80 nooit egt lkkr aant trekken krijgt.

    #134379

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    ik had pas ook een 95 poulie maar dat vind ik niet lekker rijden op top, gaat ie veel slomer en veel te veel toere naar mijn gevoel

    #134380

    mulder[sst]

    VespaCiaoPaul :
    ff vraagje, ik heb een leovince krul maar trekt echt heel slecht, zou dit door mij zware vliegwiel kunnen komen? (elec. onsteking)

    welke pouli rijd je nu mee?

    #134381

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Mijn mix rijdt toch lekker door met leo krul en 8 poelie

    #134382

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    mulder[sst] :

    VespaCiaoPaul :
    ff vraagje, ik heb een leovince krul maar trekt echt heel slecht, zou dit door mij zware vliegwiel kunnen komen? (elec. onsteking)

    welke pouli rijd je nu mee?

    80

    #134383

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Slecht trekken heeft niks te maken met een zwaar vliegwiel, hij zou juist onderin sterker moeten zijn dan. En de Leo is ook niet het probleem, die trekt normaal juist heel leuk.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #134388

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    ey aangezien ik eerst gevallen ben met mijn ciao moet ik een nieuwe koplamp dr op zetten, ben van plan een lamp van een mix te pakken, gewoon voor het mooie, is wat ronder he.
    nou vroeg ik me af of een mix lamp past op het beugeltje van mn hoekige lamp, en of ik in een die lamp mijn claxon dan nog kwijt kom (heb geen tellertje)

    tnx

    #134390

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    passen doet het wel in die beugeltjes..
    je claxon zou ik zo niet weten.. maar ga ik wel vanuit 🙂

    #134396

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    vraagje,

    wie weet hoeveel volt een contact spoel maakt van cp?
    want ik denk dat mijn spoel te weinig volt geeft, en daarom als ie warm is en meer toeren maakt uitvalt omdat de vonk te slecht is en de bougie kapot knalt, dus weet iemand hoeveel volt zo’n ding maakt, dan kan ik het even nameten

    #134397

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    Tonni :
    Slecht trekken heeft niks te maken met een zwaar vliegwiel, hij zou juist onderin sterker moeten zijn dan. En de Leo is ook niet het probleem, die trekt normaal juist heel leuk.

    wat zou dan mijn probleem kunnen zijn?

    #134398

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    timschilders :
    vraagje,

    wie weet hoeveel volt een contact spoel maakt van cp?

    volgens mij 6volt, maar zeker weten doe ik het niet, misschien kun je dan al verder;)

    #134399

    dennis
    Bijdrager
    Berichten: 28

    6 volt wisselspanning ja:D:D

    bij snellere setup’s kan dit volgens mij meer zijn

    edit: sorry ik jou tekst en kwam erachter dat je de lichtspoel niet bedoelde (ahaha) dus dit weet ik niet precies,

    #134400

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    nee ik bedoel de ontstekings spoel

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.