‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #134354

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    had een keer iets vaags gehoord over bobine/cdi..

    had dus gehoord dat de witte bobine/cdi van een electronisch blok.. een vorm van begrenzer moest bevatten.. πŸ˜• weet iemand hier iets van, of ist gewoon grote onzin?

    #134355

    Jelle89

    R.oel ! :
    ja oke, daar zat k ook al aan te denken, maar ALS je alles goed doet, zodat t in balans is etc.

    hoeveel zou t dan uitmaken ?? of heft niemand hier ervaring mee.. (pinasco vind ik wat duur daarom :D)

    ik denk dat het ook nog wel nut heeft om je krukas te frezen, en als je eerst wilt uitproberen heb ik er nog wel een voor je om te proberen..;)..

    #134356

    Jeroen
    Bijdrager
    Berichten: 575

    Tonni :

    Jeroen :
    ik ben bezig met het kopen van een snorklok, nou heeft die jonge de klok opengemaakt om foto’s te nemen en toen die um dicht wilde maken is er zo’n dekseltje afgespronge, kun je deze er weer goed vast op krijgen?

    Dat is geen dekseltje hoor. Dat is een naaldlager van één van de tussen assen. Als hij letterlijk het ‘dekseltje’ eraf heeft geslagen, dan kan je die niet terug plaatsen, en moet je het naaldlager vervangen, dingetje kost ongeveer 5 tot 6 euro.

    oke, ja de lager was er ook uitgevlogen en toen was die een rolletje kwijtgeraakt(van de lager), ik zal er wowiezo wel een nieuwe in moeten zetten.
    ik denk dat het asje niet door de lager heen ging maar tege de rand van de lager gedrukt heeft, en daardoor is het eruit geschoten.

    #134358

    edje
    Bijdrager
    Berichten: 135

    hey
    ff vraagj :
    hoe krijg k mijn balhoofdspeling weg uit me citta πŸ˜›
    k begin me nu beetj op te regen daaraan πŸ˜‰
    k hoor ut wel
    bedankt πŸ˜€
    mzzls

    #134359

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    edje :
    hey
    ff vraagj :
    hoe krijg k mijn balhoofdspeling weg uit me citta πŸ˜›
    k begin me nu beetj op te regen daaraan πŸ˜‰
    k hoor ut wel
    bedankt πŸ˜€
    mzzls

    Die dikke moer bij je balhoofd zwaar aandraaien met een moordenaar.

    #134361

    Jelle89

    niet te hard anders zit je vork vast en kan je niet meer draaien:P

    #134362

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    hansieb :

    edje :
    hey
    ff vraagj :
    hoe krijg k mijn balhoofdspeling weg uit me citta πŸ˜›
    k begin me nu beetj op te regen daaraan πŸ˜‰
    k hoor ut wel
    bedankt πŸ˜€
    mzzls

    Die dikke moer bij je balhoofd zwaar aandraaien met een moordenaar.

    wtf is een moordenaar :con

    #134363

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134364

    JL
    Bijdrager
    Berichten: 177

    weet iemand hoe duur een nieuwe carburateur van simonini kost???

    #134365

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Herr FlicK :

    Ik vindt dit kinderachtig gedoe ik vraag het gewoon en op google krijg je dat soort moordenaars wat mense n vermoordt :con

    Maar zal wel een of ander soort tang zijn neem ik aan, want ik gebruik voor het balhoofd aan te draaien altijd baco of waterpomptang. Alleen ik weet niet tegen wat voor soort tang jullie moordenaar zeggen, en dan wordt ik zo even afgepoeiert πŸ˜•

    #134368

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    PoliniCiao :
    Ik vindt dit kinderachtig gedoe ik vraag het gewoon en op google krijg je dat soort moordenaars wat mense n vermoordt :con

    Maar zal wel een of ander soort tang zijn neem ik aan, want ik gebruik voor het balhoofd aan te draaien altijd baco of waterpomptang. Alleen ik weet niet tegen wat voor soort tang jullie moordenaar zeggen, en dan wordt ik zo even afgepoeiert πŸ˜•

    Bwa je hoeft het niet zo ernstig op te nemen, ik heb het voor de grap eens op google(afbeeldingen) ingetypt, op de eerste pagina stond deze:

    Nou kan ik er weinig van bakken, en kan me ook niet voorstellen dat iedereen zoiets in huis heeft, maar de juiste informatie is ongetwijfeld te vinden(wikipedia.nl?).

    @JL, moet je simonini even mailen(simonini.nl vind je het adres wel), maar het zijn volgens mij gewone dell’orto’s hoor, dus die hoef je volgens mij niet per se via simonini te halen.

    #134369

    kjeld
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Heb je ook gekeken wat op de rest van die site stond? [url]http://home.tiscali.be/bernard.sagaert/90.html[/url] Ik denk dat idd niet iedereen dit in huis heeft als iets van kunst ofzo is.;) Wat een moordenaar is weet ik niet (zal wel wat gronings zijn :con)

    #134371

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    houd t maar op een baco ofzo.

    #134372

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    ik was vandaag aant werken bij de lokale brommerboer:)aan een ciao nog wel:lolen toen kwamen de bestellingen binnen en er zat een —tecno citypower— bij:ok wist niet dat die ook al bestonden

    maar boeiuh dit wou ik ff kwijt:bier

    #134373

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    cittatuner : —tecno citypower— bij:ok wist niet dat die ook al bestonden

    Klopt, die heeft Thomas ook nog onder zn Ciao-tje gehad. Loop niet beroerd hoor (voor een Shitty Power dan…)

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.