‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 8,131 tot 8,145 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #125090

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    bedankt man :thumb

    maar misschien nog een idee voor pirelli bandjes?
    zijn moeilijk te vinde

    #125091

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    Kan iemand in de buurt van groningen zandstralen? Wil graag m’n uitlaat goed spuiten want nu heb ik het er ongeveer een maand opzitten en het bladert al weer er af in de bocht en roest ook ;(

    #125092

    PiNeAppLePro
    Bijdrager
    Berichten: 380

    Iemand enig idee wat de nieuwwaarde van een vespa ciao is ?!?!? En weet iemand ook wwat ik moet invullen voor bedrag accesoires bij premie berekenen univé

    Alvast bedankt!

    #125093

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    929 euro

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #125094

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    reken 1000 euro om hem rijklaar te maken. ( iig hier in groningen kost ie zoveel )

    #125095

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Hoe vol moet mijn eurocilindro waterkoelingsradiator? Moet die gewoon helemaal tot aan de rand gevuld worden of hoe zit dat? Want neem aan dat er toch nog ruimte vrij moet zijn ivm uitzetten door warmte?

    #125096

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Gewoon helemaal vol & goed ontluchten.Zo deed ik het toch,en heb geen problemen ondervonden.

    #125097

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Oke dankje:D Dan ga ik dat van de week maar eens doen:)

    #125098

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Hoe ontlucht je hem dan ? Ben ik wel benieuwd naar….

    #125099

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Vullen & je brommer eens links-en rechts houden.Naderhand heb ik een potje gemaakt,dat nog een stuk hoger komt.Lucht gaat altijd naar het hoogste punt.

    #125100

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    En miss een aanvulling: ga een stukje rijden, stop dan en draai dan het dopje wat in de radiateur zit eruit! dan hoor je allemaal kabaal, lijkt op het geluid als je een cola fles schud en dan open maakt.
    Herhaal dit enkele keren totdat je geen geluid meer hoort! zo doe ik het altijd met de scooter en dit is bijna precies het zelfde systeem

    #125101

    sjaak trekhaak

    kan het kwaad als je ipv versnellingsbakolie gewoon motor olie in de klok van je achterwiel doet?

    #125102

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    naja op korte termijn niet.. vet is vet.. en dus smeert het feitelijk

    MAAR moterolie is dikker, droogt op den duur wat sneller uit ( functie verlies ) en dus word het plakkerig en dik
    weetjwel:) moterolie is gemkaakt om ookt egt in je benzine verbrand te worden en neit om eewig lang rond te klotse in je naaf;)

    dus gearbox olie is wat dunner en veel langer houdbaar zegmaar.. het is een beetje krom uitgelegd. maarw ellicht snap je het

    vanwaar deze vraag eigenlijk? op jmpb kan je een kleine tube kopen.. onder citta onderdelen “cardan olie citta” zoek dat maar ens op.. kost je neit veel;)

    Mike
    #125103

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Hey Mike, daar maak je ff een dikke fout:lol:!
    Versnellingsbak olie, wat achter in je naaf gaat is 80W90.
    Motorolie is 15W40 of 20W40 of iets in die richting.
    Jij zegt dat motorolie dikker is dan versnellingsbakolie, dit klopt dus ff niet he;)
    Versnellingsbakolie is veel dikker dan motorolie en motorolie klotst heel wat meer rond hoor dan zijn ”dikke broer” de versnellingsbakolie:!
    Motorolie zit dus wel ff lekker zo rond de 10/15 duizend (of meer) km in het motorblok te klotsen en rondgepompt te worden=)
    Ik heb het dus ook echt over motorolie he, niet over 2-takt olie:thumb

    #125104

    Dooley
    Bijdrager
    Berichten: 122

    hey

    ik reed toestraks op me citta, ma na een paar minuten deed die raar, het was alsof de shoke indedrukt was, ik ff losgelaten en weer opengedraaid, was wel nog in vaart, en toen reed die weer verder.
    paar seconden daarna weer het zelfde maar nu gas gewoon opgehouden opeens zo’n knalletje van de uitlaat en hij ging verder, heeft het daarna op weg na huis niet meer gedaan.

    iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe te verhelpen?;)

15 berichten aan het bekijken - 8,131 tot 8,145 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.