‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 8,056 tot 8,070 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #125013

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    nu je het zegt je hebt helemaal gelijk ja

    het past gewoon:D

    sorry…(A)

    Mike
    #125014

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Klopt,want me’n frees = 50mm.

    #125015

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ja maar mijn deps ging niet in dat gekotterde carter barry! Echt nog lang niet.

    Ik bedoel geen 2mm maar ik moest wel bijfrezen!

    #125016

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Als ik een kickstart monteer op een vespa ciao passen mijn kappen dan gewoon simpel weg nog op de brommer of gaat dit niet werken? Zonder de kappen bij te werken.

    #125017

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    als je het kick mechanisme goed bevestigd, dus bij de trapas aan de rechterkant ca. 1 cm van dat stukje pijp op je frame eraf slijpen(zie how to), dan passen je kappen perfect.

    #125018

    Kelvin
    Bijdrager
    Berichten: 612

    Heyy

    Ik kan iemand met een Citta die moet keihard rennen om compressie te krijgen.
    Waar kan dat allemaal aan ligen?

    #125019

    Loek
    Bijdrager
    Berichten: 963

    startsegmenten in je koppeling?

    #125020

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    Bluevespa :
    Is het mogelijk,dat het aan de BoBine licht, aangezien die nogal dood aan het gaan is:P….. Probeerd net te kijken of de bougie dop goed zat, kreeg ik me toch een schok joh…(de motor liep),bougie dop zat dus niet helemaal goed en was ook beetje nat,maar hij viel weer uit daarna dus dat is niet het probleem

    Hij valt niet uit door een tekort aan benzine, dus of mijn spoel is kapot, of de bobine is heel erg slecht of bijna kapot(nog maar paar draadjes heel ofzo)

    #125021

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    ff vraagje, men brommer maakt vord een ontiegelijk knetter geluid waar iedereen gek van word inclusief ik:P,
    Ik denk da het aan de demper ligt, ik weet niet zeker of ie dat altijd heeft gedaan, maar mijn vraag:

    Hoe vervang je je demperwol? want een demper kan je toch niet open maken. (owhja, van mijn polini demper draait het carbon deel wel om de demper heen. is dat erg??)

    ltrr

    #125022

    Kelvin
    Bijdrager
    Berichten: 612

    Loek :
    startsegmenten in je koppeling?

    Ja die zitten er in.

    #125023

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    Yes!, ik heb me brommer gemaakt, er zat water in de carburateur dat was het probleem, de sproeier krreeg geen benzine door die luchtbel, Maar, Bedankt nog;) mijn vraag hoeft dus niet meer beantwoord te worden;)

    #125024

    markiej
    Bijdrager
    Berichten: 348

    als mijn brommer stationair loopt gaat alles goed ga ik rijden begint hij na 100 meter flinkt te stotteren op volgas en valt dan uit. ik heb hierna een b8hs bougie erin gedaan want ik dacht dat de b6 de hitte niet aankon maar dat hielp ook niet wat kan hier het probleem zijn??

    #125025

    wjtjee
    Bijdrager
    Berichten: 244

    @kelvin Zitten die veertjes bij de start segmenten er nog in ? Desnoods kan je ze eruit halen misschien helpt het :thumb

    #125026

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    -Roy- :
    ff vraagje, men brommer maakt vord een ontiegelijk knetter geluid waar iedereen gek van word inclusief ik:P,
    Ik denk da het aan de demper ligt, ik weet niet zeker of ie dat altijd heeft gedaan, maar mijn vraag:

    Hoe vervang je je demperwol? want een demper kan je toch niet open maken. (owhja, van mijn polini demper draait het carbon deel wel om de demper heen. is dat erg??)

    ltrr

    2schroefjes aan achterkant losdraaien en je kunt hem geheel demonteren 🙂

    Dat het demperhuis beetje los zit is niet erg zolang het maar niet rammelt 😛

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #125027

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    mwa rammelt…., je kan het wel gewoon zeg maarhelemaal rond draaien hahah, zodat polini voor of achter komt te zitten snap je? dan bedoel ik niet heel de demper maar alleen dan omhulsel, maja zal niet zo erg zijn.

    maar wat voor wol moet er dan in en waar kan je dat kopen??

15 berichten aan het bekijken - 8,056 tot 8,070 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.