‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 2 years, 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 8,041 tot 8,055 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker

AC RACING
    Moderator

de carb werktdan vast wel ast een stofzuiger;) zuigen maar;) of een flotter in je tank voor meer tankdruk (wc ciao);)

Bluevespa
    Bijdrager

Bluevespa :
    Ik heb een vraag: ik reedt vandaag van school en sta ik opeens stil vlak bij mijn huis, ik denk benzine op, even op reserve zetten, maar hij ging niet meer aan, kreeg geen benzine of wat dan ook. Toen naar mijn achtertuin gelopen, daar niog 1 keer geprobeerd , hij ging toen wel aan, ik mijn achterremkabel gerepareerd bij de voortuin,, hij startte weer gewoon(naar voren toe gereden) , toen klaar met de achterremkabel ging ik kijken of hij goed remde, dus ik start de brommer, rij 20 meter, valt ie uit, toenw eer,, gestart viel hij gelijk weer uit. Nu krijg ik hem niet meer aan?????

heeft iemand hier enig idee wat het probleem kan zijn,, Contactpunten slecht ofzo???

Ik heb zojuist gemerkt, dat hij uitvalt op het moment dat hij Warm word..

Jelle
    Moderator

zit er geen lucht in je benzine slangetje?

Bluevespa
    Bijdrager

hoe kan ik dat eruit krijgen
    ?

Roger102
    Bijdrager

Is er niks verstopt naar de carburateaur,, zodat er nog maar een klein beetje benZINE JE CARB INKOMT ??

je benzine even door laten lopen in een bakje, hoeft maar een klein beetje

Bluevespa
    Bijdrager

ik heb net me benzine slangetje leeg laten lopen
    maar,, hij begeeft het op hoge toeren, en net op lage toeren ook bij me voordeur..
    stationair blijft hij perfect lopen voor zover ik net merk

Bluevespa
    Bijdrager

Is het mogelijk,dat het aan de BoBine licht, aangezien die nogal dood aan het gaan is:P….. Probeerd net te kijken of de bougie dop goed zat, kreeg ik me toch een schok joh…(de motor liep),bougie dop zat dus niet helemaal goed en was ook beetje nat,maar hij viel weer uit daarna dus dat is niet het probleem

Jelle
    Moderator

ik heb vroeger ook wel zoiest gehad en dat kwam doordat mijn benzine slangetje poreus was geworden, laatst had ik het ook maar toen was het filterje in mijn carb verstopt.

heb je daar al naar gekeken?

Bluevespa
    Bijdrager

Nee zou hetok mijn Bobine nnen zijn

Jelle
    Moderator

meestal als je bobine stuk is doet hij het helemaal niet meer…

Bluevespa
    Bijdrager

hijs niet stuk, draden zijn erg los en zwak,ik zal morgen even mijn carberateur deraf halen, sproeier schoonmaken, en even helemaal doorblazen enzo

Raadt
    Bijdrager

Heej, ik ben van plan een 46,5mm malossi op mijn speedengine te leggen, maar nu is mijn vraag of ik dan een andere krukas nodig heb of dat ik gewoon de originele krukas (getuned) kan gebruiken?:?

Mike
    Bijdrager

kan gewoon ja.. maar je moet dacht ik wel ietsie je carter bewerken.. want speedengine gaat tot 46mm he;)

Mike

Raadt
    Bijdrager

hmm.. zou de athena 46mm dan een betere keus zijn?

ArvidW
    Donateur

Mike :
    kan gewoon ja.. maar je moet dacht ik wel ietsie je carter bewerken.. want speedengine gaat tot 46mm he;)

Huh, wat is dit voor een onzin 😕 (op JMPB staat idd tot 46mm ja)

maar speedengine is gemaakt voor cilinders met cilinderhemd tot 50mm buitendiameter, malossi 46.5, Malossi 47mm DEPS passen dus er gewoon in !:) (die hebben nl cilinderhemd met buitendiameter van 50mm)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
15 berichten aan het bekijken - 8,041 tot 8,055 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.