‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 7,936 tot 7,950 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #124891

    Tomahawk
    Bijdrager
    Berichten: 170

    @edjuh
    bedankt voor de tip!

    #124892

    sjaak trekhaak

    ik had laats mijn cdi kapot ,brommer viel gewoon uit tijdens het rijde ,nu is mijn vraag ,waardoor is de cdi kapot gegaan ,ik dacht zelf dat het aan 2 dinge kan ligge ,1 omdat die aan de rechterkant van het frame hangt vlak naast de cilinder ,cilinder zit rechts dichter bij het frame als links dus frame word daar best warm ,of 2 door de halogeen spotjes ,ze zijn 25 watt per stuk dus bij elkaar 50 wat ,kan het daar mischien door kome?

    #124893

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Door je spots namelijk.Spoel is defect & juist dat spoel geeft ook de spanning,via een ander spoel naar de cdi.Dus geen voeding op je CDI=niet rijden.Dus je CDI zal nog goed zijn,maar je spoelen niet.
    Mijn ervaring=mini ciao met een verstraler voor een auto als koplamp.

    #124894

    sjaak trekhaak

    ik heb er nu een nieuwe cdi op en de brommer loopt weer ,heb alleen niet gekeke of het licht het doet,maar van die verstraler is nog niet zo`n gek idee ,dat ga ik eens probere.

    #124895

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    barry :
    Het buisje inzagen & vastzetten met een goede klem.

    De demper is groter dan de buis dus de demper inzagen lijkt me geen goed iedee:lol En de meeste spullen waarmee je het kunt opvullen smelt na een tijdje en een klein buisje ertussen wil ook niet daar is de ruimte te klein voor.

    #124896

    Rebel

    Iemand een idee waar ik witte buitenkabel kan krijgen?

    Heb het ooit bij de pauw kartracing gekocht maar verkopen het blijkbaar niet meer.

    #124897

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    mopshop ook niet? die verkopen wel groene en gele enzo..

    #124898

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    In december is er weer vehikel beurs in Utrecht, daar hadden ze vorig jaar vrij veel van dat spul, en ik was er pas de laatste dag.

    #124899

    Rebel

    Eej vet is ook op vrijdag

    Denk dat ik dan vrijdag ga πŸ˜€
    Moet ik alleen weer een dag vrij nemen van stage πŸ™ maja misschien wat leuke onderdelen scoren πŸ˜€

    #124900

    PiNeAppLePro
    Bijdrager
    Berichten: 380

    Wat is de bandenmaat van 16″x1.35? (die je kan kiezen bij easyparts)

    #124901

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Voor 4 spaaks velgen kan je 2.25 tot 2.75 nemen.

    #124902

    Tomahawk
    Bijdrager
    Berichten: 170

    vraag 8)
    ik heb een vespa ciao snorfiets.. maar wil er een (std) bromblok onder zetten..
    de enige vraag is: stel ik wordt aangehouden, of er gebeurt iets mee (aanrijding etc), blijft mijn snorfiets dan goed verzekerd als snorfiets? of vervalt deze garantie omdat ik er aan heb lopen sleuten?

    #124903

    Loek
    Bijdrager
    Berichten: 963

    In theorie vervalt bij een “opgevoerde” snorfiets de WA verzekering als je iemand anrijdt.
    In de praktijk wordt daar natuurlijk niet veel na gekeken behalve als het verhaal gaat dat je met 80 Kmh reed, toen je het ongeluk veroorzaakte.

    #124904

    markiej
    Bijdrager
    Berichten: 348

    als ik een 50cc athena op een speedengine zit loopt dat goed??

    #124905

    wjtjee
    Bijdrager
    Berichten: 244

    ze zeggen van niet maar ik heb ook 50cc op speedengine en dat loopt wel goed, maar sneller ga je er niet door

15 berichten aan het bekijken - 7,936 tot 7,950 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.