‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 7,171 tot 7,185 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #143132

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    HAHAHAH

    je moet hem er ook wel uitdaaie he!!

    aan de binnekant geeft hij de goede kleur:P

    maar om je gerust te stelle, met jouw setup is 37 a 40 prinma!

    Mike
    #143133

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Mike ik moet zeggen hij is goed , je bougie is inderdaad altijd wit :lol Dit is echt de quote van de eeuw !

    Wat mike zegt je moet je bougie eruit draaien met een bougie sleutel na een stuk vol gas te hebben gereden.

    Dan kijk je naar het puntje van je bougie en hieruit kan je zien of de afstelling goed is. Zon kleur ongeveer ietsje donkerder mag ook wel.

    #143134

    Cheeks
    Bijdrager
    Berichten: 107

    Ja ik vroeg in zo’n ander topic is dat m’n bougie, zeggen ze ja dus weet ik veel:P ik heb er niet echt veel verstand van ofzo.

    en ohja ik heb geen bougiesleutel dus welke maat moet ik kopen?

    #143135

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    dat is ook je bougie:P je moet alleen wel naar de binnekant kijken.. daar is de cilinder:)

    Mike
    #143136

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Cheeks :
    Ja ik vroeg in zo’n ander topic is dat m’n bougie, zeggen ze ja dus weet ik veel:P ik heb er niet echt veel verstand van ofzo.

    en ohja ik heb geen bougiesleutel dus welke maat moet ik kopen?

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bougiesleutel

    Ik denk 16 en 21mm dan…

    Bij halfords is er ook 1 te koop

    http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ProductDetail.htm?productId=526058

    #143139

    Cheeks
    Bijdrager
    Berichten: 107

    Oke, bedankt.
    IK had trouwens nog een ander vraagje, als ik zeg maar gas geef bij m’n ciao vanuit stilstand, dan piept ie de eerste paar meters. Waar kan dit aan liggen?

    #143140

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    slipppppeeeennddddeeee v snaar 😉 strakker hange of vervangen als ie verslete is,, ( hij moet 10mm breed zijn)

    Mike
    #143141

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Hallo, Ik ben van plan om een ebr voorvork en een cross stuurtje op mijn ciao te zetten. Maar moet hier nog iets tussen ofzo? Een stuurhouder toch? En als deze op jmpb staat, waar dan ergens?

    #143142

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    hallo, wat is de waarde ongeveer van goed uitziende zwarte 10 spaaks velgen ???

    #143143

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    ongeveer 30 a 40 euro met klok

    #143144

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    maare mijne ding rijd nu met een carb 13/13 36km/h,,, dat betekent ALS ik er een standaart carb onder zet dat hij dan 25 a 30 gaat.

    1hieruit blijkt denk ik dat ik een snor heb, ofniet?

    2maar wat is nou een standaart carb voor een snor?

    #143145

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    je hebt 105 poelie dat is al veeeeeeeeeeeeeel te groot en kan volgens mij niet, volgens mij heb je gewoon een 95 want 105 past niet tussen je frame,

    controleer even of je een snor hebt,

    zet een streepje op de band onderaan en op de weg en loop naar voren totdat je wiel 1 keer rond is, kijk onder het lopen hoevaak je poelie rondraait is het rond de 8 keer dan heb je een brom en is het rond de 16 keer dan heb je eens snor

    en std snor carb is 12/7

    #143146

    Interceptor
    Donateur
    Berichten: 254

    hallo mensen , binnekort krijg ik DE MALOSSI FREES, wat voor een cilinder raden jullie me aan om op me gefreesde carter te zetten? heb nooit boven 65cc gereden
    malossi, polini, pinasco???

    groeten nick

    snorcarburateur is btw 127 of 107 correct me if i’m wrong

    #143147

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    12/7 en ik zou dan voor de 80cc malossi of pinasco gaan, de polini is ook goed voor te beuken

    #143148

    sieger
    Bijdrager
    Berichten: 763

    ik zou voor pinasco gaan;)

15 berichten aan het bekijken - 7,171 tot 7,185 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.