‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #133804

    Olivier
    Bijdrager
    Berichten: 88

    Ik ben vandaag bezig geweest met mn SI, maar ik kwam erachter dat mn stervelgen helemaal niet passen!

    foto:

    Als je goed kijkt zie je dat het nokje helemaal niet op de hoogte zit van het gaatje waar hij normaal in moet.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    #133805

    teamWasted
    Bijdrager
    Berichten: 34

    je zou een remplaat van een SI op je voorwiel kunnen monteren.

    edit: ik heb anders nog wel mooie SI wieltjes πŸ˜‰ 3spaaks of 4 spaaks

    #133806

    Olivier
    Bijdrager
    Berichten: 88

    Ik heb de velgen al, zoek dus alleen dan die remplaat voor stervelgen. want ik heb wel een remplaat voor spaakvelgen, maar die past niet?

    #133807

    teamWasted
    Bijdrager
    Berichten: 34

    Olivier :
    Ik heb de velgen al, zoek dus alleen dan die remplaat voor stervelgen. want ik heb wel een remplaat voor spaakvelgen, maar die past niet?

    idd de remplaat van de spaak wielen is kleiner.. gaat nooit passen.

    #133811

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    Ik hat een vraagje ik heb nu km teller zender op me achterwiel gemonteerd, dus mijn vraag is zit hij nu wel op de goeie hoogte want bij het pijltje daar moet het magneetje langs dus zou hij dan op het hoogste punt van de velg moeten staan??? en moet ik de maat ingeven met band en al of aleen de velg?

    #133813

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    of die hoofte goed is weet ik niet maar als je de maat vd band ingeeft is tie wel nouwkeuriger. T beste kan je je ventiel beneden doen en daar een steentje ofzo leggen da een rondje tot het ventiel weer beneden is en dan vh steentje tot daar meten hebben ze mij verteld! Je kan ook de diameter keer 3,141592654.

    #133814

    Jelle89

    diameter x pi dus..:P..

    #133815

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    ik plaats het magneetje in de spaak en moet die dan tegen de velgrand aan ofneit???

    #133816

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Jelle89 :
    diameter x pi dus..:P..

    voor t geval die niet wist wat pi was;)

    #133817

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    gewon wat er in t boekje staat, tussen het magneetje en sensortje moet iets van kwart cm, halve cm zoiets ?

    en het maakt niet uit of je je sensor + magneet onderaan de velg doet of bovenaan. de velg draait op elke plek altijd 1 keer rond dus πŸ˜‰

    als bandenmaat moet je wss 1700 cm invullen, dit had ik d8 ik altijd met me 16inch velgen.

    ben ik benieuwd of je nog steeds 95 digitaal gaat πŸ˜› πŸ˜€ sorry maar tis voor mij heel sterk πŸ˜‰

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #133819

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    Heb het allemaal gemaakt en ga nog steeds 95 digitaal najah 94,3 πŸ˜› wheheheh zei het tog flickie πŸ˜‰

    #133820

    cittadriver
    Donateur
    Berichten: 378

    oh kenny ik rij wel eens met je wil dat wel eens zien dan je zal wel harder gaan als ik maar aan het verschil, kan je het wel een beetje zien denk ik

    #133843

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    ok mensen ik kom er maar niet bij met me verstand.

    je KAN de elec ontsteking wat vervroegen door de gaten van elec wat groter te boren en de ontsteking dus te verdraaien (vervroegen!)

    maar nu, welke kant draait de krukas nou op en welke kant moet ik dus de onteking draaien.

    linksom? of rechtsom (met draaien zoals een beker dat kan om zo maar ff te noemen)

    want als ik t uitboor die gaten en moet m linksom vervroegen dan is dit bijna niet mogeilijk want dan moet ik in t carter frezen bij 1 van de carterbouten.
    EN komt de linksboven spoel tegen dat rare nokje aan bij de spoelpoort om zo maar ff te noemen.

    mensen die weten waar ik over praat begrijpen mij hoop ik!

    alvast bedankt

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #133848

    cittadriver
    Donateur
    Berichten: 378

    ik zou de ontsteking naar rechts verdraaien maar moet je toch weten als echte vespaman πŸ˜€ . maar probeer eerst eens met een vervroegingsspie

    #133849

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    cittadriver :
    oh kenny ik rij wel eens met je wil dat wel eens zien dan je zal wel harder gaan als ik maar aan het verschil, kan je het wel een beetje zien denk ik

    Wheheh wat een poep meter ik hat van me vader een nieuwe gekregen en ga met die nieuwe tussen de 80 en 85 πŸ˜› hat je tog gelijk flickie sry :bloos ram wazug hat ik die andere nagekeken was er wat mis meej met die zender :S maarjah ga nog snel genoeg hoor πŸ™‚ sry

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.