Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.
-
Gebruiker
-
12 juni 2007 om 18:43 #140813
FonS :
bij elke inlaat die ik gezien heb tot nu toe (CP) was het tuutje 11,5 mm, maar het eigenlijke inlaatgat was kleinersnor elek ont. mix blokjes hebben ook 11,5 mm inlaat, maar ook weer, het eigenlijk gat (dus wat je ziet als je het carter van binnenuit bekijkt) is kleiner
de grootte van het gat binnenin is afhankelijk van snor/brom.
dit kun je niet meten met schuifmaat geloof ik, weet niet of je schuifmaat ver genoeg in je inlaat kan(kevin, post gewoon ff foto 😉 )
tuurlijk kan je dat meten! Maar als hij pas paar keer in zon inlaat heeft gekeken ziet tie echt niet of dat borm of snor is daarom even meten.
12 juni 2007 om 19:06 #140814heey mense kan iemand mij mssn vertellen welke maat kerringen in een vespa si voorvork moeten
12 juni 2007 om 20:05 #140815heej mensuh weet iemand of het zin heeft van een 50 cc de inlaat groter te maken want heb de spoelpoorten er in groter gemaakt en ik heb de uitlaatpoort groter gefreesd. darom vroeg ik mij af heeft het zin en gaat die sneller dan
12 juni 2007 om 20:16 #140816——————————————————————————–
y0rdii_ :
Als ik 5 minuutjes rijd en dan op plaats van bestemming aankom en ik stil sta valt mn brommer meteen uit, wat is hier de oorzaak van? (hij trekt ook van de 0 t/m de 25 voor geen meter op hoe kan dat ?)——————————————————————————–
Zuigerveren al eens gecheckt? Ze kunnen op zijn. Ook kan je bougie of afsteling slecht zijn. Check de kleur vd bougie en draai er meteen een nieuwe in. Stationair schroefje wat indraaien helpt zeker niet?
ehh nee dat helpt niet idd. hmm bougie is goede kleur.. maar ik zal kijken of een andere het beter doet en ik kan idd ook mn zuigerveren is checken. zou best goed kunnen dat die dingen op zijn, weet niet hoelang ze normaal gesproken meegaan?
13 juni 2007 om 06:27 #140817kleine vraag:
op speedengnie met 60/70cc en vario kan ik dan het beste de top one of sp pakken?
13 juni 2007 om 06:28 #140818kleine vraag:
op speedengnie met 60/70cc en vario kan ik dan het beste de top one of sp pakken?
13 juni 2007 om 06:30 #140819net wat je zelf wil:
– met de SP zul je minder snel op trekken maar een betere top bereiken.
– met de TOP ONE zul je (erg)goed weg trekken en heeft iets mindere top dan de SPdus….
13 juni 2007 om 06:54 #140820duidelijk de sp ^^ ik heb toch al 100 mm vario
alleen kan een sp in combinatie met een kickstart?
13 juni 2007 om 08:36 #140821ja moet in principe NET passen lijkt mij:)
13 juni 2007 om 09:55 #140822in principe… klinkt riskant 😛 misschien als iemand er eentje heeft gewoon vantevoren proberen
13 juni 2007 om 10:20 #140823Ik heb het wel eens geprobeert maar bij mij paste het niet goed.
dus niet 100% zeker, en SP vond ik zelf niet lekker lopen op vario.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel13 juni 2007 om 11:01 #140824ok dan probeer ik gewoon mijn exel (praktisc hetzelfde als top one 😛 )
13 juni 2007 om 17:11 #140825
Anoniemben nu bezig met plamuren.
dat valt me tegen, de verhoudingen komen heel nauw.
hij wil maar niet harden.
wat raden jullie me aan?
verwijderen en nieuwe laag erop die wel goed is?
of w88?13 juni 2007 om 17:14 #140826heb je er wel van die roze shit ingedaan? dat het extra snel droogt
13 juni 2007 om 18:54 #140827Kleine vraag
Ik zet straks dus een 85cc op een standaard aangepast carter, dat alles goed flowt etc. natuurlijk moet er dan wel genoeg benzine naar toe kunnen dus dacht ik aan een zij inlaat set, voor hoeveel mm kan ik dan het beste gaan of kan ik beter een normale carb erop laten.
een dubbele 13/13 carb is denk ik veels te omslachtig of niet?
-
Gebruiker
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.