‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 4,651 tot 4,665 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #140413

    Luc
    Bijdrager
    Berichten: 100

    nee dat ius het niet dat dacht ik ook maar toen ik thuis kwam pleurde ik me proma cc eronder en toen reed die wel meteen normaal dus loopt die misschien te rijk ?

    #140414

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    naja van een uitlaat verwisslen is het SOMS nodig dat je je sproeier ff moet vergroten of verkleinen.. maar dat verschil wat jij aangeeft lijkt me beetje nogal onmogelijk.

    je moet gewoon naar je kleur kijken.

    maja een ciao blok is zo simpel..

    tis altijd of carb met filter.. of de onsteking.. of een lekker pakking ergens..

    goed kijken;)

    Mike
    #140415

    Luc
    Bijdrager
    Berichten: 100

    ik zal eens kijken morgen maar welke uitlaat is beter voor 50cc .. 13/13 .. een proma cc of leo handmade ?

    #140416

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    allebei goede uitlaten voor 50cc.. leo hande made zou ik dan nemen.. ook kwa looks;)

    Mike
    #140417

    Luc
    Bijdrager
    Berichten: 100

    ja kwa looks zeker 😉 hij trekt ook beter alleen had ik het gevoel dat de top van de leo minder was .. alleen als ik die wil moet ik eerst de goeie sproeier zien te vinden 😛 heb jij misschien een idee of ik een grotere moet of een kleinere .. ik heb een vrij standaard setup weke zou jij nemen ?

    #140418

    steftheking
    Bijdrager
    Berichten: 19

    hey..

    ik zag net op jmpb de malossi koppelingssegmenten ([url]http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3225[/url])

    maar nu ios mijn vraag of dit veel effect zou hebben op deze setup:
    ciao snor
    stnd 50cc
    citypower
    pouli 80
    malossi powerfilter
    13/13 carb

    ik wil dus harder optrekken maar zou het veel helpen of is het gewoon overbodig?

    #140419

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    nee zeker zal dat niet helpen, die schoentjes zijn gewoon iets lichter en misschien wat betere kwaliteit verder niks.
    die trekveren die daar bij zitten zijn veels te strak voor een 50cctje + standaard setup.

    als je wat harder wil optrekken moet je groene trekveertjes kopen, die kun je bij jmpb ook wel halen (in zo’n package met blauw erbij etc)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #140420

    Gangsta
    Bijdrager
    Berichten: 3

    zijn spatbord zo wil ik de mijn ook gaan maken want vind hem er zeer ruig uitzien maar kan dit gewoon met een orgineel spatbord?

    #140421

    .-{2F4OV}-.

    Moet je Jeroen van t forum ff een pm sturen..

    Hij heeft da zo gmaakt;)

    #140426

    Gangsta
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Spuiten met een compressor werkt dit goed? En moet je er dan gewoon verf in doen ?

    #140427

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    dat werkt wel goed ja, profs doen het ook zo natuurlijk;) als je een 2 cilinder compressor heb kan je nog beter spuiten!

    en tja verf.. je moet er gewoon lak in doen volgens mij.. heb er niet zoveel verstand van

    Mike
    #140428

    .-{2F4OV}-.

    Vriend van mij deed dat owk met compressor… zag er goed uit;)

    #140429

    masterman
    Bijdrager
    Berichten: 305

    Gewoon een bus verf met verdunner(thinner). werkt wel redelijk is wel ervaring voor nodig hoor. spuitbusje is makkelijker

    #140430

    Gangsta
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Maar met spuitbus heb je dan ook Signaal oranje hoogglans en zwart hoogglans >?

    #140431

    masterman
    Bijdrager
    Berichten: 305

    Ja zeker heb je kijk maar bij http://www.motip.com/?page=23&id=598

15 berichten aan het bekijken - 4,651 tot 4,665 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.