‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 4,456 tot 4,470 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #140186

    cri
    Bijdrager
    Berichten: 7

    Kheb ook een probleempje met starten, kheb juist een nieuwe polini 65cc gestoken, naar een uurtje rijden pruttelde hij zachtjes uit. kben dan om een nieuwe bougie geweest, daarmee heb ik het blokje om gehaald voor ie weer uitpruttelde. ondertussen heb ik de carburator & luchtfilter met compresser volledig propergespoten, mn standaard sproeier vervangen door een 69 en dan door een 55, mn ontsteking vernieuwt en mn bougiekop vernieuwt. Ondanks dat krijg ik nog steeds geen ontsteking. Mn bougie is wel lichtjes nat elke keer, maar als ik de bougie test komen er geen vonken uit, zelf niet met een andere nieuwe bougie. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

    #140187

    V12
    Bijdrager
    Berichten: 83

    Hey, mijn citta starte dus niet meer nadat ik met 50 over een bultje reed:P hij geeft nog wel compresse natuurijk genoeg benzine:P maar waneer ik hem aan wil duwen zeg maar krijg ik een Puff geluid uit mijn uitlaat wat kan het dan zijn?

    #140188

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Ik weet niet of je het al gelezen hebt maar heb bovenaan deze pagina een reactie hier op gegeven.

    Vonkt hij trouwens?

    #140189

    V12
    Bijdrager
    Berichten: 83

    Ja, dat had ik al nagekekn vonken doet hij ook gewoon ja.

    #140190

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    hallo ff vraagje tusse door,

    ik denk dat jullie dit zo kunnen beantwoorde, maar voor mij is het nog steeds een vraag:
    als ik van mijn vespa ciao , zo racer maak met recht stuur en zo`n voorvork,
    Ennn ik haal de trappers eraf,,,,,,,,,, word hij dan nog wel goedgekeurt???=)

    alvast bedankt simon

    #140191

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Dus als je alles origineel laat en alleen je voorvork veranderd en een ander spatbord er af en trappers weg en dan voetsteuntjes zet? Dan moet hij bij mijn weten goed gekeurt worden.

    #140192

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    ja ik laat alles orgineel behalve stuur en voorvork. trappers haal ik er wel af… en ik haal bagage drager eraf en kort achterspatbord in. maar bedankt, weet ik dat ook weer

    DHàànk uu wel

    simon:D

    #140193

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Geen spadbord inkorten ! doe dat maar nadat je langs bent geweest, ze kunnen daar nl over gaan zeuren.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #140194

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    oooww!!! sorry, wist ik niet:P komt cker doordat er dan geen achterlicht opzit…
    maarjah, goed idee om dat later te doen

    bedankt

    #140195

    .-{2F4OV}-.

    Achterligt is weer iets anders..

    Er moet gwoon een spatbord op vanwege veiligheid;)

    #140196

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    zouden ze gaamn zijken als je een klein achterspatbordje hebt en een fietslampje??(achter):?

    #140197

    80cc
    Bijdrager
    Berichten: 62

    nee maakt niet uit ligt is ligt

    #140198

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    ok
    bedankt;)

    #140199

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Ik had dit eerder ook al gevraagd, maar vraag et nog eens omdat ik het juiste antwoord niet had gekregen.

    Welke maar snaar van JMPB past op mijn ciao met 80 mm poulie? Dus niet de maten met bv 950 x 9.5. Die bedoel ik niet maar echt de maten die op de site van JMPB staan bij de snaren.

    Alvast bedankt.

    #140200

    .-{2F4OV}-.

    Eigenlijk zijn al die v-snaren bdoelt voor citta;)

    Maar ik denk dat deze wel past.

    http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3146

15 berichten aan het bekijken - 4,456 tot 4,470 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.