‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 4,066 tot 4,080 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #139780

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    !Japieoh!_!Ciao! :
    Heey mensen,
    Moet je bij een SI het hele blok eronder vandaan halen om de carburateur eraf te halen ?
    Ik begrijp het niet helemaal namelijk want het lijkt me nogal onhandig om het zo te doen elke keer. 😕
    Dus als iemand even een uitleg hierover(de carb. eraf halen bij een SI) kan geven zou ik het zeer prettig vinden.

    Edit: Ik lees net in het ervaring 80mm poulie topic dat FonS zegt dat je een 9,5×940 snaar moet hebben maar ik heb het al een keer eerder gevraagd maar toen zei iemand dat ik 9,5×950 moest hebben dus hier wil ik graag ook wat meer duidelijkheid over krijgen.

    Hey je met 9,5×940 hebben

    die 9,5×950 is voor 95 poelie en die 9,5×940 voor 80 poelie en voor 70 poelie moet je 9,5×925 hebben 😉

    #139781

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    .-{2F4OV}-. :
    Lijkt me niet egt dat je daar wat aan kan doen;)

    Wat jij zelf hebt geprobeerd zou mijn idee owk zijn, maar 3 voet/koppakkingen werkt niet egt denk ik:lol

    Denk dat het er gwoon niet voor is gmaakt;)

    Alhoewel ik dacht dat die lc koppe op alle cilinders pasten behalve 80cc….

    hmmm beetje vreemd, hij is voor de eurcilindro 50cc alu (en jah die heb ik ook) maar wilde hem op de 42 alu, afvlakken zou al helmaal geen optie zijn.

    miss iemand anders die het weet

    #139782

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Uit laten draaien, als de bougie in het midden van de kop zit kun je die inspannen in een draaibank en die zooi uitdraaien:)

    Mocht dat niet kunnen dan gewoon met dremel kop heel voorzichtig uitdremelen (heb ik zelf al een keertje gedaan omdat DEPS zuiger tegen kop aan kwam)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #139783

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Waar kan ik een 12 pen naaldlager vinden? Want ik vind er niet zo direct eentje. Zou die van JMPB passen in een originele krukas?

    #139784

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    ArvidW :
    Uit laten draaien, als de bougie in het midden van de kop zit kun je die inspannen in een draaibank en die zooi uitdraaien:)

    Mocht dat niet kunnen dan gewoon met dremel kop heel voorzichtig uitdremelen (heb ik zelf al een keertje gedaan omdat DEPS zuiger tegen kop aan kwam)

    zal het eens proberen ;), bedankt he

    #139785

    Toad
    Bijdrager
    Berichten: 218

    Hey allen 😛
    me brommer trekt heeeeeeeeeel verneukt uit stilstand, als ik na 10 sec op gang ben gekomen komt de boost…
    lastig bij stoplichten etc. 😛 maar kan dit motorish wat zijn of moet ik gewoon andere trekveertjes derin doen?
    koppelingschoentjes zijn goed.

    #139786

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    met poeli 95 moet je wel snel optrekken ja..

    zijn je zuigerveren niet versleten?
    of staat je v-snaar slap.
    misschien dat je luchtfilter er wel afligt
    Carbrateur kan ook vies zijn

    Met sterkere trekveertjes wil het wel helpen als het niet aan het bovenstaande ligt.

    #139787

    !Japieoh!_!Ciao!

    KennyVespa :

    !Japieoh!_!Ciao! :
    Heey mensen,
    Moet je bij een SI het hele blok eronder vandaan halen om de carburateur eraf te halen ?
    Ik begrijp het niet helemaal namelijk want het lijkt me nogal onhandig om het zo te doen elke keer. 😕
    Dus als iemand even een uitleg hierover(de carb. eraf halen bij een SI) kan geven zou ik het zeer prettig vinden.

    Edit: Ik lees net in het ervaring 80mm poulie topic dat FonS zegt dat je een 9,5×940 snaar moet hebben maar ik heb het al een keer eerder gevraagd maar toen zei iemand dat ik 9,5×950 moest hebben dus hier wil ik graag ook wat meer duidelijkheid over krijgen.

    Hey je met 9,5×940 hebben

    die 9,5×950 is voor 95 poelie en die 9,5×940 voor 80 poelie en voor 70 poelie moet je 9,5×925 hebben 😉

    Dit is in mm neem ik aan he ?

    #139788

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    Waar kan ik mijn citta laten coaten in de buurd van appingedam/delfzijl

    #139789

    Toad
    Bijdrager
    Berichten: 218

    mattiee :
    met poeli 95 moet je wel snel optrekken ja..

    zijn je zuigerveren niet versleten?
    of staat je v-snaar slap.
    misschien dat je luchtfilter er wel afligt
    Carbrateur kan ook vies zijn

    Met sterkere trekveertjes wil het wel helpen als het niet aan het bovenstaande ligt.

    weet niet zeker of ik 95 poulie heb hoor, gewoon std
    carb is schoon en luchtfilter ligt erop zuigerveren heeft mike er een maandje terug nog opgezet dus denk nit dat die versleten zijn zal ff naar me v snaar kijken

    Edit v snaar staat goed

    #139791

    denniec1
    Bijdrager
    Berichten: 85

    eeej een klein vraagje:
    zou een leovince handmade goed lopen op
    de setup die hiernaast staat???
    <<———–
    en is 50 euro een mooi prijsje voor leo?

    #139792

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Dat moet best goed lopen ja op die setup.

    Die 50 euro ligt aan de staat van die leovinci handmade. maar is een redelijke prijs daarvoor.:thumb

    #139793

    !Japieoh!_!Ciao!

    Hoe halen jullie bij een vespa SI de koppeling eraf?
    want ik ben wle een half uur bezig geweest maar ik krijg hem er gewoon niet af 😮

    Dus de moer krijg ik niet los en als ik een schroevendraaier in het vliegwiel steek dan draait hij gewoon mee als ik de moer probee los te draaien 😕
    Echt heel apart… weet iemand nog een manier waarop het zou kunnen lukken ?

    #139794

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Zo moet het gewoon gaan?
    Anders kan je eens een zuigerstop proberen misschien?

    #139795

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    ciaoracer :
    Waar kan ik een 12 pen naaldlager vinden? Want ik vind er niet zo direct eentje. Zou die van JMPB passen in een originele krukas?

    die van jmpb(malossi hpc) past als het small end gat in je krukas een diameter van 15mm heeft.

15 berichten aan het bekijken - 4,066 tot 4,080 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.