‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 3,406 tot 3,420 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #138958

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    stuur ze gewoon even een mail met wat je erbij wil hebben.
    en dan even afwachten wat ze zeggen.
    als het goed is worden ze dan gewoon mee gestuurd.
    is geen probleem dus.:thumb

    #138959

    dennisarnhem
    Bijdrager
    Berichten: 105

    ja dat kan ook maar omdat ik via internet betaal en als ik een bestelling plaats dat er niet weer 7.50 bij komt daar ging het me eigenlijk om,maar probeer het wel effe.
    bedankt…………………………

    #138960

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    hey vraagje, kzit te kijken naar een kickstart blokje, ik weet hoe een normaal carter eruit ziet en hoe ik die moet uitveilen en al die shit, maar bij kickstart heb ik nog nooit gezien, is het uitveilen en in elkaar zetten en cilinder erop enzo verder helemaal hetzelfde als bij normaal cartertje? of zit het helemaal anders bi de krukas ofzo??
    gr roy

    #138961

    Rihan
    Bijdrager
    Berichten: 40

    Hoe kom ik van het gepiep van m’n achterveren af.. Iemand die het weet toevallig? Het is voor mijn Citta, en aangezien jullie hier allemaal een Ciao hebben, hebben jullie niet van die achterveren.. πŸ˜‰ Kruipolie ertussen spuiten helpt geen fuck met dit weer.. πŸ™
    Iemand die wil helpen? Klinkt niet zo stoer, piepende veren. (A) Hehe

    #138962

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    ik heb het ook soms ik doe gewone olie ertussen lukt altijd goed na paar min rijden is het piepen weg;)

    #138963

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    sbroy :
    hey vraagje, kzit te kijken naar een kickstart blokje, ik weet hoe een normaal carter eruit ziet en hoe ik die moet uitveilen en al die shit, maar bij kickstart heb ik nog nooit gezien, is het uitveilen en in elkaar zetten en cilinder erop enzo verder helemaal hetzelfde als bij normaal cartertje? of zit het helemaal anders bi de krukas ofzo??
    gr roy

    je kunt het eigenlijk zo zien. de groote carterhelf van kickstart is eik gwoon een elektrische carterhelft van de mix.

    dan is de kleine carterhelft beetje anders ( kickstart aansluiting ) en de rest lijkt die ook veel op die van de mix..

    verder is de krukas dan gwoon opt uiteinde wat anders ( heeft haakjes eraan ) uiteraard weer voor de kickstart..

    maar verder is er niets anders aan dan een ander blok:P gwoon kopen als je er 1 kunt kopen

    #138964

    Rihan
    Bijdrager
    Berichten: 40

    sbroy :
    ik heb het ook soms ik doe gewone olie ertussen lukt altijd goed na paar min rijden is het piepen weg;)

    Olie? Ja, wat voor olie.. πŸ˜› Zonnebloemolie lijkt me niet, of wel? +) En hoe krijg je dat er in dan? Gewoon tussen die spiralen gieten?..

    #138965

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    haha ja srry kweet niet wat voor olie het is:P want het zit in zon rood busje waar je het uitdrukt maar staat niets op dusja kweet het nie:p denk gewoon motorolie, en ik doe het gewoon in die spiralen ja waar het in gaat gewoon rondom beetje

    #138966

    dennisarnhem
    Bijdrager
    Berichten: 105

    wd40 spuitbus kun je ook gebruiken werkt ook goed….

    #138967

    Rihan
    Bijdrager
    Berichten: 40

    Doe ik dat morgen even. Bedankt! πŸ˜‰

    #138968

    Rihan
    Bijdrager
    Berichten: 40

    dennisarnhem :
    wd40 spuitbus kun je ook gebruiken werkt ook goed….

    Dat werkt dus niet met dit koude weer bij mij. πŸ˜‰

    #138969

    dennisarnhem
    Bijdrager
    Berichten: 105

    waarom dat dan niet is toch ook olie,dan moet je gewoon scooter olie in gooie of wat anders als het maar smeert lijk mij.

    #138970

    Hermaniak
    Bijdrager
    Berichten: 84

    Probeer dan eens castrol olie ofzo, op de duur lukt het wel, of het ligt aan het weer.

    #138971

    vespa freak michel
    Bijdrager
    Berichten: 48

    hallo weet iemand toevallig of op een speed engine 80 cc polini een klein carterhelft van simonini zij inlaat met nuova mazzuchelli krukas met 21 mm carburateur past en ook loopt???:?

    #138972

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ja hoor

15 berichten aan het bekijken - 3,406 tot 3,420 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.