‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

This topic contains 26,187 reacties, has 886 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 23,716 tot 23,730 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
  • #91683

    Anoniem

    Hallo.
    Verlichting.brand echt heel zwak. Zo zwak dat je net het gloeispiraaltje ziet.
    Massa probleem?
    Als ik mijn plus en min draad tegen elkaar aan houd onder bij het blok. Dan vonkt hij .
    Dus er is spanning.

    Plus min draad opnieuw trekken?

    #105395

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Welke maat inbusboutjes worden er gebruikt voor de Leovincy handmade demper?
    Betreffende de 3 ter bevestiging op de uitlaat.

    #55408

    dimibravo
    Bijdrager
    Berichten: 61

    kunnen citta velgjes onder een bravo/superbravo? lijkt me leuk kleine bandjes voor een chopper projectje van me ๐Ÿ™‚

    #55409

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    ja, een citta brug is hetzelfde als die van een bravo

    #55576

    Anoniem

    Nieuwe Bobine (JMPB) Gemonteerd, starten, niks, vonkt gewoon, maar loopt er niet op,
    met mijn oude bobine loopt hij meteen,

    ooit meegamaakt?

    Ik wil wel zeggen dat ik nog nooit problemen heb met JMPB en/of hun spullen.

    #55954

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Mensen, vandaag heeft mn ciao voor het eerst in zijn loopbaan mij laten staan. Ik was fijn aan het rijden en opeens begon ie te hakkelen (hetzelfde al ie geen bezine meer krijgt)ik hoor poef poef uit de uitlaat en daar sta je dan. Hij slaat nu niet meer aan. (Ja er zit genoeg benzine in). Ik heb hem net helemaal uitelkaar gehaald maar kan zo op het oog niet zo snel iets zien. Iemand een idee?

    Dank u

    #82188

    mixert
    Bijdrager
    Berichten: 90

    Welk Immitatie zuigertje van JMPB kan ik het best in mijn 43mm Dr evo stoppen? Dacht zelf aan de volgende

    http://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/motordelen/zuigers/zuiger-imi-43mm-p10-vespa.html

    gaat dit veel in vermogen schelen ten opzicht van een orginele zuiger? Vind de orginele zuigers een beetje prijzig!

    Groeten, Mixert

    #98074

    Jonny10
    Bijdrager
    Berichten: 234

    Sjors891 :
    Mensen, vandaag heeft mn ciao voor het eerst in zijn loopbaan mij laten staan. Ik was fijn aan het rijden en opeens begon ie te hakkelen (hetzelfde al ie geen bezine meer krijgt)ik hoor poef poef uit de uitlaat en daar sta je dan. Hij slaat nu niet meer aan. (Ja er zit genoeg benzine in). Ik heb hem net helemaal uitelkaar gehaald maar kan zo op het oog niet zo snel iets zien. Iemand een idee?

    Dank u

    Klinkt alsof alles werkt behalve je ontsteking. Ik zou even kijken of je uberhaupt een vonk krijgt.

    #56799

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    @ mixert; Ik zal je deze niet aanraden vanwege een zijgerveerslotje welke precies over de rand van je bovenste boosterpoort loopt. In een DR evo kan je het beste ook een bijhorende zuiger gebruiken.

    http://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/motordelen/zuigers/zuiger-dr-43mm-p10-vespa.html

    #90672

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    @johnny10 Hoe kan ik dit controleren?

    #92481

    Jonny10
    Bijdrager
    Berichten: 234

    Sjors891 :
    @johnny10 Hoe kan ik dit controleren?

    Je bougie eruit draaien en dan de plug er weer op doen. Vervolgens hem tegen je cilinder of frame aan houden terwijl je hem probeert te starten. Dan hoor je een mooi blauw vonkje te zien. Zo niet, dan een eerst een andere bougie proberen. Zou best kunnen dat die gewoon op is na zo een lange tijd ๐Ÿ™‚

    #92482

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Jonny10 :

    Sjors891 :
    @johnny10 Hoe kan ik dit controleren?

    Je bougie eruit draaien en dan de plug er weer op doen. Vervolgens hem tegen je cilinder of frame aan houden terwijl je hem probeert te starten. Dan hoor je een mooi blauw vonkje te zien. Zo niet, dan een eerst een andere bougie proberen. Zou best kunnen dat die gewoon op is na zo een lange tijd ๐Ÿ™‚

    Bougie is nog niet oud. Laatst nog een nieuwe in gedraaid. Zal dan wel aan de bobine liggen. Die is wel oud. Maar ik ga het zeker proberen. Bedankt! Enig idee waar ie massa maakt bij een elek blok?

    Voortaan even een eigen topic aanmaken graag. Op deze manier sneeuwen de kleine vragen onder.

    #72741

    Citta-Goofy
    Bijdrager
    Berichten: 48

    Mijn citta lekt benzine en ik heb geen idee waar het vandaan komt, als ik mijn hand op de uitlaat houdt komt er wel iets uit maar niet veel, en hoort de citta ook niet uit te vallen als je met je hand de uitlaat digt houdt?

    #88781

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ja, het motortje moet uitvallen bij het dichthouden van de uitlaat.

    #76297

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Weet iemand waar ik nog een orginele demper van een leo hm kan krijgen? Mijn klinknagels zijn allemaal kapot dus hangt de demper er maar los op.

15 berichten aan het bekijken - 23,716 tot 23,730 (van in totaal 26,188)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.