‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

This topic contains 26,187 reacties, has 886 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 23,701 tot 23,715 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
  • #54391

    dimibravo
    Bijdrager
    Berichten: 61

    waarde orginele voorvario in perfecte staat? komt van superbravo.

    #88583

    ciaofan
    Bijdrager
    Berichten: 143

    @ rense93:
    Als je de carburateur los geschroefd hebt dan kan je deze verwijderen door hem met een schroevendraaier van je blok af te wrikken.

    @ dimibravo:
    De waarde hiervan varieert tussen de 7,50 en de 20 euro. Net wat de gek er voor geeft.

    Groetjes ciaofan

    #90476

    Jonny10
    Bijdrager
    Berichten: 234

    rense93 :
    dan dus eerst de hele caberateur eronder weg? heb benzinekraan gashendel en een dikke schroef eruit maar krijg er geen beweging in.

    Het is aan te raden om hem er helemaal af te halen inderdaad, zo kan je er veel makkelijker bij. Heb je die bout los gedraaid die achter je banjo zit (dat ding waar je slangetje op zit)?. Misschien dat je daar dikke schroef mee bedoeld. Zo ja, probeer de hele carb een beetje heen en weer te bewegen terwijl je hem eraf probeerd te schuiven.

    En, ik had toch al een foto gemaakt 😛

    #91684

    rense93
    Bijdrager
    Berichten: 3

    De bout boven de benzine slang idd, maar zelfs wrikkend met een schroevendraaier kreeg ik er geen beweging in.. Morgen zal ik nog een poging doen wegens te weinig licht nu, iig bedankt voor de reactie. En met een pincet kun je hem er vervolgens zo uit duwen?

    Jonny10 :

    rense93 :
    dan dus eerst de hele caberateur eronder weg? heb benzinekraan gashendel en een dikke schroef eruit maar krijg er geen beweging in.

    Het is aan te raden om hem er helemaal af te halen inderdaad, zo kan je er veel makkelijker bij. Heb je die bout los gedraaid die achter je banjo zit (dat ding waar je slangetje op zit)?. Misschien dat je daar dikke schroef mee bedoeld. Zo ja, probeer de hele carb een beetje heen en weer te bewegen terwijl je hem eraf probeerd te schuiven.

    En, ik had toch al een foto gemaakt 😛

    #91032

    W-Y
    Bijdrager
    Berichten: 214

    Dag mensen ik ben op zoek naar de nylon/plastic bussen tussen je frame en je achterbrug, waar die bout doorheengaat.
    Het gaat om het bravo model maar ik neem aan dat die van een citta, of si etc. gelijk zijn.

    Ik zou graag de afmetingen hiervan willen weten om ze na te maken of willen weten waar ik ze zo kan kopen.
    Op JMPB kan ik ze in iedergeval niet vinden 🙂

    http://www.jmpbonderdelen.nl/citta/framedelen/diverse-framedelen/trapasbus-nylon-p-st.html <-- dit lijkt er wel sterk op.. @ Daniel. bedankt 🙂

    #91374

    xDanielcitta
    Bijdrager
    Berichten: 201
    #91302

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    @WY
    Volgens mij heb ik die van mij laatst met die citta stofringen vervangen.

    #88307

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Weet iemand waar een ciao mix massa maakt? Elec start. Via het schroefje van de bobine denk ik? Rest zitten rubber ringetjes tegen het frame.

    #91658

    Anoniem

    Wat is de standaard lengte van SI Schokbrekers?

    Dankje.

    #91660

    ciaofan
    Bijdrager
    Berichten: 143

    Volgens mij 260mm

    #91198

    W-Y
    Bijdrager
    Berichten: 214

    @hans en daniel, klopt helemaal. nooit geweten dat die dingen stofringen heten. 😉 thnx

    #89112

    Died_W
    Bijdrager
    Berichten: 20

    http://www.cittaparts.nl/Webwinkel-Product-5309893/Techno-Circuit-22MM-Citta.html

    Past deze uitlaat op een SI?
    Vooral met de ophanging?

    #88952

    Naad
    Bijdrager
    Berichten: 263

    Died_W :
    http://www.cittaparts.nl/Webwinkel-Product-5309893/Techno-Circuit-22MM-Citta.html

    Past deze uitlaat op een SI?
    Vooral met de ophanging?

    Als je die uitlaat koopt, kan je je geld net zo goed weggooien.

    #73212

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Ja dat past, wel een gaatje boren in de brug 🙂

    #76494

    ramon 777
    Bijdrager
    Berichten: 48

    Ff een vraagje;
    Kan het zijn dat door mijn koppelings ‘naaldlager’ die versleten zou kunnen zijn.
    Hij zwaarder gaat trekken waardoor mijn condensater/puntjes steeds door fikken?

15 berichten aan het bekijken - 23,701 tot 23,715 (van in totaal 26,188)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.