joosten’s Perso. (Gele racer)

Home Forums Perso’s Projecten joosten’s Perso. (Gele racer)

This topic contains 70 reacties, has 21 deelnemers, and was last updated by Stiekelbaarsje 13 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
  • Gebruiker
  • #284369

    joosten
    Topic starter
    Berichten: 191

    Hoi,
    ik zwerf de laatse tijd al wat rond op het forum, ik heb een tijdje geleden(Begin maart ’10) namelijk 2 ciao’s op te kop weten te tikken. sinds dien ben ik helemaal verslaafd aan vespa’s :lol

    Ik ben maar zo snelmogelijk begonnen met een van de 2 Ciao’s op te knappen.

    Zo waren ze toen ik ze opgehaald heb:

    Dit is de vespa waar ik nu mee bezig ben(hij had 5 jaar niet gelopen, 1 litertje mengsmering, 2 meter aan duwen en liep meteen :thumb )


    zo was hij toen(behale de koplamp)

    Ik haalde toen op de teller ong. 47
    nadat ik hier 2 dage mee door het dorp heb gepuft besloot ik maar eens beginne met het frame te rippe. ik heb wel bijna een halve emmer zand tussen dat frame uitgehaald, de vorige eigenaar had blijkbaar nooit meer gedaan dan de bandjes opgepomt en de bougie vervangen.

    Toen heb ik er met een vriend van mij een buis tusse het frame gelast. Ook was ik toen al begonne met hier aan daar het opschuren.

    De volgende dag had ik smiddags vrij van school, dus heb ik goed door gewerk om het frame helemaal kaal te krijgen. zodat ik snel zou kunnen beginne met spuiten.

    nog even tussendoor een foto van het blokje, die na schat ik 20 jaar al heel wat kilometerjes had gemaakt.

    Foto’s van het frame in Grondverf en 1e lak.

    Ik heb een paar 5 spaaks sterwielen van Leon-Ciao gekocht. Die ga ik overspuiten en ik moet de voorem nog even proberen te fixen.
    ik heb de achtervelg alvast in de afbijt gezet
    zie hier het verschil na 10 minuten schrobben.

    Voor

    Na

    – Vandaag heb ik een kleine bestelling van JMPB binnen gekregen met wat kappen, zijstandaard, sproeiertjes, 80 poullie en nog allemaal van dat klein grut.

    ook heb ik de Leovinci Racing een opknapper gegeven, Foto’s volgen binnekort. de komende dagen ga ik me nog even bezig houden met de velgen, en het inelkaar zetten van de Ciao. als er weer enigs zins reslutaat komt post ik weer een update mat fotos

    #459972

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    Mooi Jur,

    Als je een hogedrukreiniger hebt, blaas je zo alle verf van je velgen icm verafbijter.

    #459973

    joosten
    Topic starter
    Berichten: 191

    Dankjewel, maar de achtervelg is inmiddels helemaal schoon.
    ik begin morge als ik terug ben van werken met de voorvelg 😉

    #460106

    joosten
    Topic starter
    Berichten: 191

    Update.

    iK ben vandaag al even begonnen met het opbouwen, hier wat foto’s, (HIJ VERKLEURD WAT) lijkt meer geel maar is eigelijk groen:P

    srry voor slechte kwaliteit :boos

    Ook heb ik de 5 spakers bijna af, zodra die af zijn kan ik alles weer helemaal monteren, ik zal dan ook weer foto’s maken,

    #460052

    Gijhys
    Bijdrager
    Berichten: 178

    Ziet er echt goed uit jur! Als je em afhebt kom ik zeker eens kijken! hoe rijdt die leovinci racing eigelijk?

    trouwens, als je nog het achterspatbord wil monteren zou ik als ik jou was wel eerst je bagagedrager en zadel eraf halen en eerst je achterspatbord erop zetten want dat gaat het makkelijkst;)

    succes ermee verder en benieuwd als ie klaar is!

    #460110

    goeiepit
    Bijdrager
    Berichten: 328

    Ziet er mooi uit worden de 5 spakers zwart of heb ik daar overheen gelezen?

    #460113

    joosten
    Topic starter
    Berichten: 191

    Jah de 5 spakers worden inderdaad zwart, vond ik wel een mooie combi,

    #460133

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    gele velg rand met zwartje spaken is misschien ook wel mooi.
    ziet er toch goei uit jongens :thumb

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #460139

    joosten
    Topic starter
    Berichten: 191

    Dankjewel

    #460178

    Bryan ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1

    heb je mooi gedaan. veel succes mit de volgende vespa’s;)

    #460237

    joosten
    Topic starter
    Berichten: 191

    Update

    Gister heb ik de 5 spakers helemaal af gemaakt,
    hier een foto:

    vandaag heb ik de vespa bijna helemaal afgemaakt, ik heb al even snel een testritje gemaakt:D hij trekt al een stuk beter door, maar er moet tog nog het een en ander aan gebeuren.

    Morgen post ik de fotot’s van het (tot nu toe) totaal plaatje.

    #460238

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    ben benieuwd ziet er leuk uit succes ermee:thumb

    GTZ NV

    #459623

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    Mooi appart kleurtje!:):thumb

    #460275

    joosten
    Topic starter
    Berichten: 191

    Foto Update

    Hier zijn de foto’s, zoals je kunt zien is hij nog niet helemaal 100% af:P
    maar tog al wat pics:P

    Ik ben intussen ook een achterklok aan het reviseren die er in gaat komen, waat deze is egt versleten.

    zo dit ware ze, binnekort komt er nog een filmpje en pics al hij voor mijn gevoel helemaal af is.
    dan denk ik dat ik aan de volgende ciao ga beginnen;)

    #460276

    Gijhys
    Bijdrager
    Berichten: 178

    Wooow netjes man! is toch wel de mooiste ciao van grathem nu haha:P Hoe rijdt die uitlaat van je eigelijk? ziet er wel egt uber uit!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.