Joey Hoek’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten Joey Hoek’s ciao

This topic contains 41 reacties, has 15 deelnemers, and was last updated by joeyhoek 14 years, 6 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
  • #454185

    joeyhoek
    Topic starter
    Berichten: 100

    ja anders zag het niet uit, werd het TE dik op de een of andere manier, ik had het al op de bagagedrager-armen geprobeerd maar die heb ik dus opnieuw moeten doen

    #454198

    Poelll13
    Bijdrager
    Berichten: 541

    @joeyhoek en Sjaak: Als je voor de looks gaat, hoef je alleen even zorgvuldig spuiten en dus alleen de buitenkant raken 🙂

    maar het word een erg opvallende ciao 😀 lekker contrasterende kleuren!

    #454200

    von hirkebosj
    Bijdrager
    Berichten: 176

    diene ex ciao :P? http://link.marktplaats.nl/277062395

    wird leuk kleurke 😉

    #454201

    joeyhoek
    Topic starter
    Berichten: 100

    thanks allemaal :thumb vandaag zijn de fotos niet gelukt want ben net thuis en is al donker,

    @von hirkenbosj : wat een rare vent , verkoop hem voor 15 euro en hij wil er (met alleen het frame) 50 euro voor hebben

    #438420

    joeyhoek
    Topic starter
    Berichten: 100

    vandaag even met de ciao (in de verse lak) naar MrcCprCiao gegaan. hier een voorproefje van mn ciao

    links mijn ciao en rechts die van MrcCprCiao

    #454220

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    zou er andere wielen in steken :p meerspaaks zoals deze vind ik maar niks 😉 maar toch leuk gdn

    #454223

    joeyhoek
    Topic starter
    Berichten: 100

    om eerlijk te zijn vind ik die spaakvelgen best mooi, ik vind het egt old-skool style xD

    #454226

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Helemaal mee eens, Vind de gespaakte velgen persoonlijk ook mooier.
    Heb ze zelf ook. Gooi er eens whitwalls omheen… doet wonderen 😉

    Leuk Ciao’tje :thumb

    #454230

    joeyhoek
    Topic starter
    Berichten: 100

    thanks , maar ik wil er eerlijk gezegt geen geld meer aan uitgeven, ik wil nog een ander projectje beginnen met een racer of iets dergelijks

    #454618

    joeyhoek
    Topic starter
    Berichten: 100

    ‘andere project enzo, gaat allemaal niet door, en heb een a35 voorvork van VespaAvanti gekocht die ik vanmiddag binnenkreeg, en waarschijnlijk morgen of zondag ga monteren, en dan opzoek naar een fiets die ergens in de berm ligt en daar een stuur vanaf pakke, (niet stelen maar een fiets die niemand meer gebruikt) foto’s volgen

    #454621

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    die meerspaaks zien er wel goed uit8) ik zou wel zon bolhoofd kap er op zetten, die ronden de voorkant beter af;)

    #454627

    joeyhoek
    Topic starter
    Berichten: 100

    ga ik ook zeker doen maar eerst 4 spakers en dan nog een keer overspuiten en dan waarschijnlijk afronden met een ander achterlicht en een balhoofdkapje

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.