joelciao’s vespa’s

Home Forums Perso’s Projecten joelciao’s vespa’s

This topic contains 116 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by bart#24 10 years, 11 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)
  • Gebruiker
  • #453713

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    die van jou is tenminste nog wit… :con ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden 😀

    leuk brommertje :thumb

    #453694

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    @timonposno ik vind hem zelf ook mooier geworden dan ik dacht, ben er echt heel erg blij mee, nu alleen de zwarte delen nog en de veer achter de kickstart, heb de kickstart nu zonder veer

    @pepko: ik heb al eens een witte gehad die poetste ik elke x na dat ik gereden had dus die heb ik tot dat die ‘total’los gereden werd door ongeluk spier wit gehouden dus hopend deze ook en nog langer:D

    gr

    #452989

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    zo het zonnetje leverde weer wat mooie foto’s op met mijn zwarte velgen:D:D



    hoop deze week nog onderdelen kunnen halen en hopelijk kan ik nog een mooi uitlaatje vinden

    #439446

    Duarteciao
    Bijdrager
    Berichten: 111

    vreemd, bij mij past de proma cc niet icm. een kickblok.
    mijn ketting komt dan tegen de uitlaat

    #439438

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    bij mij kwam die eerst ook aan, mer toen heb ik de achter ophanging beetje gebogen en nu gaat die er net langs af:D

    #489990

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    ciao is eindelijk af:D:D

    van:

    naar:

    ik vind hem zelf best wel mooi geworden:) nu verder aan het volgende project, aleen nog even een oude vespa zoeken, liefst een oldtimer

    hier nog foto’s van het project, hier staan alle foto’s nog in wat ik hier gepost heb op een rijtje

    http://www.mijnalbum.nl/Album=VO6UUGSO

    set-up:
    43mm polini
    elec kickstart carters
    13/13 carb
    vario malossie+100mm
    proma cc
    kickstart krukas

    hoor graag jullie mening over de ciao

    groetjes joel

    #458731

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ziet er netjes uit! Ik zou wel zwart stuurschuim monteren dat maakt hem nog wat netter.

    #464335

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    @hansieb, zwart stuur schuim heb ik er gisteren al op gezet:)

    #457655

    Dubracer
    Bijdrager
    Berichten: 217

    hij is mooi geworden kerel!

    #457753

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    dankje dankje, nu opzoek naar een volgend project want ja stil zitten kan ik niet he, dus wie heeft nog een gare ciao in de aanbieding?:D

    #439234

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    nog even een vraagje:
    bij mijn ciao heb ik de verlichting aan gesloten, maar als ik gas geef dan gaat het licht uit, zal ik dan een kabeltje verkeerd hebben aangesloten ofzo? want eerst deed die het gewoon

    #461052

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    perso kan dicht, brommer is verkocht vandaag,als ik ooit nog een nieuwe brommer koop dan maak ik wel een nieuwe perso
    bedankt iedereen voor de goede raad enzo maar de vespa hobt werd mij tog te duur en omdat ik nog op school zit kan ik het helaas niet meer betalen,bedankt iedereen voor de vele mooie jaren en misschien tot ooit

    grtzz

12 berichten aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.