joelciao’s vespa’s

Home Forums Perso’s Projecten joelciao’s vespa’s

This topic contains 116 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by bart#24 10 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 117)
  • Gebruiker
  • #452223

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    daar zit geen freeweel op, er zit een gewone bout op wat niet los te krijgen is, zelfs niet met de luchthamer op de compressor

    #452826

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Je gaat je achterklok toch niet slopen! Niks flex haha:no Spuit de bout eens flink in met kruip olie, een nacht laten staan. Regel je een baco die op 36mm kan worden versteld als die bout er tenminste op zit? Dan gewoon volle kracht. Ik heb dat een tijd geleden ook met 2 man gedaan omdat ie muurvast zat. Beetje op tikken met een kunstof hamer zo nu en dan, en dan zou die toch vanzelf los moeten komen:thumb Frame ziet er strak uit!

    #452827

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    er zit een bout maat 17 op, heb het al geprobeerd met 2 man met een grote ratel en daar nog een stang aan gemaakt, maar hij gaat echt niet los, kruipolie erin gespoten,paar x al maar hij gaat niet los zit echt moer vast…

    #452828

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    er zit een bout maat 17 op, heb het al geprobeerd met 2 man met een grote ratel en daar nog een stang aan gemaakt, maar hij gaat echt niet los, kruipolie erin gespoten,paar x al maar hij gaat niet los zit echt moer vast…

    #485494

    luuky1997
    Bijdrager
    Berichten: 126

    soms is er ook linkse schroefdraad!!
    meestal zelfs bij achterklokken
    losdraaien naar rechts, vast naar links

    #489661

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Luuky Dat zou een grap zijn haha

    #485756

    luuky1997
    Bijdrager
    Berichten: 126

    nee dat is serieus
    mijn vario achterklok had dat ook
    ik ook op volle kracht, toen daarna met de luchtsleutel, NIKS
    zet ik hem naar rechts tiktiktikbwhoaaappp, LOS

    #463482

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    idd van linkse schroefdraad op een achterklok heb ik nog nooit gehoord, ik ga morgen nog eens proberen anders maar de flex erin en een andere achterklok erin anders kan ik de velgen niet laten coaten:(

    #463483

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Anders mag je meteen je username veranderen naar Beunhaas, aangezien Beunhaaz in gebruik is:lol

    Klem enkel de bout in de bankschroef en draai dan met je gehele gewicht de velg los. Zo draai ik mijn achterklokken altijd vast in de velg:thumb

    #469122

    luuky1997
    Bijdrager
    Berichten: 126

    joel waar doe jij coaten? , woon namelijk in de buurt en wil meschien ook over een tijdje mijn ciao opknappen
    en hoe duur is dat ong?

    #462147

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    @florian! ik zou niet weten hoe ik hem anders los krijg en qua bankschroef, ook geprobeert maar echt niet los te krijgen

    @luuky1997, de coater is in helmond, als je het wil laten doen pm me dan maar krijg je zijn telefoon nummer en voor informatie pm me ook maar

    #460768

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    luuky1997 had idd gelijk, de achterklok van mij was linkse draad, vandaar dat mijn oude klok toen ook niet los ging zal die wel hetzelfde zijn geweest daar heb ik toen de flex in gezet:P

    verder net even gekeken naar het coat werk en het is echt super, ik hoop morgen in de zon een paar mooie foto’s tekunnen maken en dan kan het opbouwen beginnen:D

    #453484

    joelciao
    Topic starter
    Berichten: 335

    zo ik ben vandaag al een stukje opgeschoten, alleen krijg ik het kickstart gedeelte er niet op, weet niet precies hoe zoiets moet zitten…

    #453783

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136

    waar heb je het laten coaten in helmond?

    #453784

    luuky1997
    Bijdrager
    Berichten: 126

    moet je ff de howto’s checken daar staat ene bij van kickstart

    kom anders in de zomer eens langs kunne we ff wat rondtoure bij mij in de buurt

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 117)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.