Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

This topic contains 2,290 reacties, has 198 deelnemers, and was last updated by Jelle 3 days, 7 hours geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,756 tot 1,770 (van in totaal 2,291)
  • Gebruiker
  • #493680

    r32
    Bijdrager
    Berichten: 574

    Ik zou ook de witte turbo doen, de crazy sticker iig niet.

    Maarja is mijn smaak wel erg mooi zo met die zwarte kappen

    #493940

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Ook ik zou de witte turbo doen als er stickers op moesten..ik vind hem mooier zonder stickers 😉

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #494402

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik lag er door een comp chance even een paar dagen uit, maar zie dat je niet stil hebt gezeten in de tussen tijd:thumb
    Kleur vind ik ook wat tegen vallen, maar wat goed geplaatste stickers en de mono shock maken een hoop goed:thumb

    #494489

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    Na mijn pech geval tijdens de strand tot sluis toer… (Binnen 8 km), heb ik thuis mijn blokje uit elkaar getrokken en de conclusie is geen vastgelopen lager, maar een vast gesmolten pinasco vliegwiel???

    Echt weer iets heel vaags…

    Iemand een idee hoe dit is gekomen?

    Heb er nu maar een 2x zo zwaar origineel wieltje opgezet…

    #494490

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Je moet de zijkant en bovenkant gewoon afdraaien, dit heb ik namelijk ook gehad.
    Pinasco wieltjes zijn de bomb!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #494491

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    Maar ik rij er al jaren mee… en nu in ene dit???

    #494492

    El Citta
    Donateur
    Berichten: 824

    Wat het eerste in me op komt is dat de kap aan de zijkant niet vast heeft gezeten en dat het relatief flexibele kunststof door de centrifugaalkracht wat naar buiten is gekomen en daardoor je carter heeft geraakt en is gaan smelten. Zo op het eerste gezicht zonde van dit verder knappe vliegwieltje, maar als je de rand eraf draait is er verder niks aan de hand lijkt me. Wel erg jammer dat je toerdagje zo snel afgelopen was man! Tot over twee weken bij de Limbotour:thumb

    #494493

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    Het lijkt er ook totaal niet op dat het vliegwiel heeft aangelopen ofzo. Echt puur het kunstof wat op de onderste laag is verbrand. Heel vreemd..

    Jammer dat het je meteen een tour heeft gekost, maar mooi dat je blok verder nog in orde is :thumb

    #494494

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    ja zonde van het toertje… en ik ga nooit meer 8 km terug wandelen…

    Was er al 3 km klaar mee en heb toen maar een taxi gebeld…

    Ben blij dat we met de vct een buddy systeem hebben, misschien ook een ideetje voor de limbotoer?

    #494495

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Jelle,

    Is die mint blauwe citta dat gele frame die ik gespot had voor je?:D
    Erg mooi geworden die Citta!
    Zonde van je wieltje, maar dit is vast wel weer te fixen!:)

    #494502

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Jelle :
    Ben blij dat we met de vct een buddy systeem hebben, misschien ook een ideetje voor de limbotoer?

    Volgens mij rijden tegenwoordig steeds meer mensen met poeli overbrenging en dan ook zware verhoudingen, dus dat buddy systeem gaat nooit werken.
    Want dan kom je gewoon niet meer vooruit en zeker niet in het glooiende land schap van Limburg.

    Maar zonde en ook raar dat je Pina wieltje zo gesmolten is en zeker met het oogpunt dat hij z,n vuurdoop al lang gehad had.
    En 8km lopen met de brom is inderdaad niks gedaan:lol

    #494799

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    Zow de citta is vct ready

    Met proma cc zowaar een mooie top

    #494805

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Wat een topsnelheid zeg=)
    Voor de rest heb je ook erge leuke uitlaatjes!:thumb

    #494806

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Worden de laatste tijd leuke (piek)snelheden neergezet.

    Ik vraag mij nu wel af wat jij topte in Limburg met de Calibrata. Of rijdt de Proma Circuit beter/sneller dan de Cali? (wat ik mij overigens niet voor kan stellen).

    #494751

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    Florian je zal het niet geloven, maar de calibrata is 6 km/u trager!
    Ik zal binnenkort(na de VCT) de calibrata eens testen met lichtere rolletjes, want dat is volgens mij de reden dat de CC harder gaat (die heeft meer trekkracht)

    Het is wel jammer dat door mijn dikke achterband er geen leo SP op kan, anders had ik hiermee de vct gaan rijden…

15 berichten aan het bekijken - 1,756 tot 1,770 (van in totaal 2,291)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.