Je laatste aanwinst – Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst – Deel 2

This topic contains 475 reacties, has 80 deelnemers, and was last updated by Infinity91 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 476)
  • Gebruiker
  • #777206

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Kijk eens aan,  er komt steeds meer op de markt. Het zou mooi zijn als je hier een topic over zou maken. Ik ben heel benieuwt naar de prestaties, looks en of hij stil is en zo. En ik ben vast niet de enige.
    Mooie aanwinst. 😀

    #777207

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    DBR pijpje met “standaard” looks 😁

    mooi!

    #777208

    Coenio111
    Bijdrager
    Berichten: 66

    DBR pijpje met “standaard” looks 😁

    Zo mooi hoor! Waar heb je die op de kop getikt als ik vragen mag?

    #777209

    si-sovrano
    Moderator
    Berichten: 472

    @zevenenergie, zal hier binnenkort een topic over aanmaken of iets in mijn perso plaatsen.

    @Coenio de pijp komt van dbr weg. je kunt ze op facebook wel vinden !

    #777237

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Leuk mooi pijpje naar idee van bijvoorbeeld een Leovinci SP. Een expansie pijpje welke hopelijk ook in de demper nog convergeert? Ze hadden alleen nog een zwarte lak aan de pijp moeten geven wil je helemaal niet opvallen.

    #777238

    si-sovrano
    Moderator
    Berichten: 472

    ik heb hun facebook pagina even doorgespit en dit is een foto van de uitlaat zonder demper. zo hebben jullie ook een beetje een idee hoe het er uit ziet 😉

    Het pijpje kan ik later zelf nog zwart spuiten. ik vindt dit opzich wel wat hebben.

    #777240

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Ja ik vind persoonlijk de lasnaden ook veel mooier, maar zo valt de pijp wel meer op en wanneer zwart is hij echt incognito. Het is dus een heuze expansie die divergeert en ook weer convergeert. Thoeretisch gezien zal hij veel toeren lusten omdat hij vrij kort oogt. Ik ben benieuwd hoe deze presteerd en klinkt?

    #777241

    si-sovrano
    Moderator
    Berichten: 472

    @martino, ik wil hem op mijn reedvalve blok met 41 ipermatic gaan testen. dit lijkt mij een cilindertje die wel toeren wil maken.

    heb met de carters alleen problemen met de krukaspassing. maar hier gaat mofafreak binnenkort mee bezig dus ik hoop hier snel wat filmpjes en prestaties te kunnen laten zien.

    #777243

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Zo te zien een echte expansie uitlaat en ik denk met dito herrie 😛

    #777258

    si-sovrano
    Moderator
    Berichten: 472

    heb een filmpje van de uitlaat en een klein verslagje geplaatst in mijn perso

    #777326

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339


    Deganello 41mm oldtimercilinder.

    #777327

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Deganello 41mm oldtimercilinder.

    Gaaf, nooit gezien of van gehoord komt er nog een soort review van in de vorm van een Mening & Ervaringstopic? Ik ben wel benieuwd wat het doet :).

    #777342

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Hij is voor de verzameling en ben niet van plan hier snel een review over te schrijven. De cilinder is vergelijkbaar met de Malossi 41mm CDC en staat ook in volgende brochure beschreven;

    Motociclismo

    #777387

    Strikert
    Bijdrager
    Berichten: 626

    Sinds gister ook eigenaar van een DBR uitlaat

    #777388

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Ben benieuwd naar de prestaties Rico!

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 476)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.