Je laatste aanwinst – Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst – Deel 2

This topic contains 475 reacties, has 80 deelnemers, and was last updated by Infinity91 1 month, 3 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 476)
  • Gebruiker
  • #775478

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Mooie aanwinsten si-sovrano en leuk detail dat er al wel gaten zijn voor een kickslakkenhuis in het Sprocatti carter.

    #775480

    si-sovrano
    Moderator
    Berichten: 472

    @florian
    je ziet het spul zeker snel verschijnen, kun je er weer wat moois van maken voor mij! leuk klusje dacht ik zo.

    @martino ik zag het vandaag ook, maar denk dat ik hem gewoon zo laat en geen kickstart er op laat maken.. maar ben zeer benieuwd naar de prestaties van beide setjes

    #775590

    MCBoss
    Donateur
    Berichten: 531

    Mijn laatste aanwinst 😍:
    Evolution

    #775592

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Mijn laatste aanwinst!

    #775594

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Leuk toch een SB en rijdt dit ook wat beter voor iemand van jou lengte? Of is deze aanwinst er vanwege kick en vario?

    #775598

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Wat een kek kleurtje.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #775600

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Mooie Super B, van de Vespa familie vindt ik het niet de meest lekker rijdende maar het is wel de leukste aangezien je er een soort van mee kan crossen 🙂

    #775608

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    @martino: Ik ben zeker niet van plan deze te gaan strippen voor de vario en kick. Er zijn al genoeg SB’s gesloopt hiervoor. Ik ga hem sowieso als basis gebruiken voor de Harz toer. Of hij dit jaar al gereed weet ik nog niet, wordt wel kort dag.

    @jos: Hij zit in ieder geval wel stukken beter dan menig andere Vespa. Rij-eigenschappen heb ik nog niet mogen ondervinden aangezien de tank leeg staat.

    @thomas: Vond dit inderdaad wel een welkome verschijning. Even poetsen hier en daar en hij is best netjes. Wel wat kleine plekjes hier en daar maar dat houd je toch.

    #775628

    Strikert
    Bijdrager
    Berichten: 626

    Weer een mooi uitlaatje erbij

    #775644

    Heinz
    Bijdrager
    Berichten: 21

    Ah dat uitlaatje heb ik vandaag ook binnen gekregen dankzij @lennaert





    Heb hem even getest op de:
    80cc (73) van Polini
    100mm Vario Malossi
    13/13

    Al met al een goed pijpje, korter als de Calibrata die ik er standaard op heb zitten. Met de Calibrata kan ik makkelijker wheelies maken dan met de FM. Ik denk wel dat deze pijp beter tot zijn recht komt op een 65cc of een 50cc

    Nogmaals hartstikke bedankt voor de uitlaat Lennaert

    Wheely all the way!
    #775647

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Ik vind het wel mooie pijpjes, wel even een regenhoesje over de demper als je m buiten laat staan 😆

    Uitlaat is ook getest bij de uitlaten-test mei dit jaar, de resultaten kan je in dat topic bekijken mocht dat jullie nog interesseren.

    #775653

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Heb hem even getest op de: 80cc (73) van Polini 100mm Vario Malossi 13/13 Al met al een goed pijpje, korter als de Calibrata die ik er standaard op heb zitten. Met de Calibrata kan ik makkelijker wheelies maken dan met de FM. Ik denk wel dat deze pijp beter tot zijn recht komt op een 65cc of een 50cc Nogmaals hartstikke bedankt voor de uitlaat Lennaert

    Wel vreemd gezien de pijp hetzelfde presteerd en vergelijkbaar is met de Simonini Calibrata; https://vespa-ciao.nl/forums/topic/fm-uitlaat/

    #775673

    Heinz
    Bijdrager
    Berichten: 21

    Ja het verschil heeft gewoon met de afstelling te maken, had geen tijd en zin om alles helemaal af te stellen (Carbu, Vario, luchtvochtigheid, tempratuur) maarja ik denk dat jullie dat allemaal ook wel begrijpen. Ik wou het geluid even horen

    Wheely all the way!
    #775683

    si-sovrano
    Moderator
    Berichten: 472

    24mm vlakschuif en een mooie binnenrotor ontsteking met fan. heb nu bijna alle delen binnen voor montage!

    #775685

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Dat ziet er leuk uit.:thumb  Ik ben vooral benieuwt naar de resultaten van die OKO caburateur en hoe je bevindingen zijn met de het afstellen en sproeiers en zo meer.
    Hoe is de afwerking?

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 476)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.