Je laatste aanwinst – Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst – Deel 2

This topic contains 316 reacties, has 59 deelnemers, and was last updated by Smoothrat050 2 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 317)
  • Gebruiker

Tonni
    Moderator

Ik heb ook eindelijk weer eens iets voor de brommer.

Ik heb een nieuwe set 17 inch 10 spakers gekocht.

sipke
    Bijdrager

Mooie wielen heb ze live gezien leuk je even gesproken te hebben.Tonni

KillerNoway
    Donateur

Complete Vario Kit is mijn laatste aanwinst! ๐Ÿ™‚

4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!

Tiesman1986
    Moderator

De fabrizi 46mm , tuned

speedbuxy
    Bijdrager

Sexy cilindertje:thumb

zevenenergie
    Forum Goeroe

Heinz
    Bijdrager

Hallo allemaal, niet echt een nieuwe aanwinst maar eerder een weedervonst, vind het wel leuk om met echte liefhebbers te delen natuurlijk. Het gaat hier om een Simonini 42mm LC kit ๐Ÿ˜Ž . Helaas zonder bijbehorende uitlaat, maarja er zijn wel genoeg uitlaten, en desnoods wel te vinden. Ik heb er wel een schijnbaar bijbehorende simonini krukas bij zitten voor in een “normaal” carter.

Setje

Cilinder + Zuiger
    Cilinder Kop
    Radiateur
    Krukas
    Alle andere montage materialen

Misschien kan iemand mij ook iets vertellen over prestaties, aangezien er weinig over te vinden is.
    En alle andere info die men er over kwijt wilt is natuurlijk ook altijd welkom, wil er wel graag meer over weten natuurlijk

๐Ÿ™‚

Wheely all the way!

Martino
    Bijdrager

Leuke cilinders als aanwinsten.

Heb van de Simo LC kit nooit geweten dat er een krukas bij de kit zal zitten. Al spreekt men hier wel over en het leuke is dat deze een slag van 44mm heeft net 1mm meer dan normaal. De Simonini catalogus op jou foto, staan daar nog leuke plaatjes en info in? Kan je hier een scan van maken?

De uitlaat is leuk om er bij te hebben, maar vind het nou niet een van de mooiste erg goed zal hij vast ook niet zijn. Let bijvoorbeeld eens op flens.

speedbuxy
    Bijdrager

@martino
    De complete kit die jij toen van mij hebt gekocht was nieuw en ongeopend toen ik hem kocht.
    En daar zat geen krukas bij. Dus de krukas bij deze kit is gewoon samengesteld door een eigenaar denk ik.

Martino
    Bijdrager

@ speedbuxy
    Ik heb nooit een simo lc kit van jou overgenomen, dit is iemand anders geweest.

Heinz
    Bijdrager

Nog wat extra fotos gemaakt, en voor zover ik weet is dit als een set gekocht in Italie op een beurs,

Als er mensen geinteresseerd zijn naar maten zal ik die binnenkort opmeten met een digitale schuifmaat

Wheely all the way!

speedbuxy
    Bijdrager

@ speedbuxy Ik heb nooit een simo lc kit van jou overgenomen, dit is iemand anders geweest.

Weet bijna 90% zeker dat jij dat was.
    Anders moet het Alex zijn geweest, maar dit staat mij niet bij.
    Anyway ik heb de kit dus ooit compleet nieuw in doos gehad met uitlaat en al. Maar geen krukas.

Martino
    Bijdrager

Was het maar zo zo dat ik deze kit van jou heb overgenomen. Ik heb deze nog niet compleet zoals jij destijds met doos. Heb deze wel vanuit Zweden besteld, maar zijn alweer meer dan een jaar verder en er is heel watย mis gegaan met deze bestelling. Bij deze kit zat trouwens ook geen krukas. Een krukas welke zo van de foto’s wel een apart ding is met dat glijlager in de drijfstang.

Wilk1985
    Moderator

Mooie kit ๐Ÿ™‚ Ze hebben er wel werk van gemaakt zelfs de merknaam met op het zakje van de pakkingenย  ๐Ÿ˜Ž

Leuke aanwinst Heinz, ga je er mee rijden?

CITTADARAH
    Bijdrager

Zo dit ligt nu ook mooi thuis 💪🏾

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 317)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.