Invoering helmplicht snorfiets

Home Forums Algemeen Nieuws Invoering helmplicht snorfiets

This topic contains 16 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Magnus01 5 years geleden.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
  • #785834

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Helemaal mee eens.
    De hele maatregel, is een duidelijk teken van achterblijven in de geestelijke ontwikkeling..
    Iedereen is uniek en heeft het recht van zijn.
    Maar je moet niet iedereen wetten laten maken.

    Verder ben ik helemaal niet boos of zo hoor.. maar hopelijk heeft de rechter niet, zijn derde chromosoom 21 aan chromosoom 14 gehecht.

    Want dat gezeur over die snorfiets is gewoon chagrijn van de mensen.
    Iedereen is o zo geïrriteerd. maar ze vergeten dat dat komt omdat ze zo,n miserabel bestaan leiden en alles ze raakt.
    Als ze tegen mij zeggen dat mijn snorfiets stinkt, dan zeg ik; je zal je boven lip wel ruiken.
    Dan zie je hoe sacherijnig ze werkelijk zijn, ze kunnen niet meer lachen. Dat komt echt niet door mijn snor fiets.
    Ze worden echt niet gelukkiger als ik niet meer door Den Haag mag. En de stad gaat ook niet lekkerder ruiken.
    Ik heb namelijk al een 4 takt brommer op het oog en daar ga ik de olie schraap veren uithalen en een uurtje per dag over het binnenhof heen en weer tuffen.
    Ook ben ik bij  elke manifestatie van de  milieudefensie van de partij.

    Die mensen zijn echt een beetje ziek moet je maar eens kijken in een natuur voedingswinkel wat een slappe hap daar rondloopt.
    En maar zeuren over lawaai….. Tja als je stilte nodig hebt om te mediteren. Maar het gaat toch om innerlijke rust?
    Maar wel 4 keer per jaar met het vliegtuig naar India.
    Of een zweethut, nee dat ruikt lekker.
    Ik zal er eens een rook hut van maken met mijn 4takt

    #785852

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Het gaat allemaal hard achteruit voor onze hobby. Hier in Amsterdam is het al gebeurd helaas, maar nog weinig mensen doen een helm op. De een rijdt zonder helm tussen de auto’s, de ander weer met helm op het fietspad. Mijn moeder rijdt nu tussen de auto’s met haar scootertje, maar zelfs op dat opgevoerde ding van haar vindt ze het nog eng. Ook de milieuzone hier is vreselijk, toen die ingevoerd werd was ik een tijdje behoorlijk depri, ik voel me niet meer vrij in mijn eigen stad waar nu allemaal groene klerelijers van buiten de stad de macht hebben. Vroeger zag ik iedere dag Citta’s en Ciao’s, maar nu zijn ze bijna helemaal verdwenen. Heel erg jammer. Ik rijd al sinds mijn 13e op Citta’s en kan gewoon niet zonder, dus laat ik nu een zijspan aan mijn achterbrug lassen wat eigenlijk een frame is van een Arola invalidenvoertuig en dan mag ik gewoon de milieuzone in zonder helm op zowel de rijbaan als fietspad en heb ik ook geen last van rollerbanken. Waarschijnlijk wel last van vervelende Groenlinks dames die me uitschelden maar daar heb ik schijt aan. Ook zit er weer een verzekeringsplaatje op net als vroeger. Misschien interessant voor anderen om ook na te maken, dan ben je die linkse gekkies een stapje voor 😀

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.