Int? Zondagmiddagtoer Eindhoven/omstreken 21-9-2014

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Int? Zondagmiddagtoer Eindhoven/omstreken 21-9-2014

This topic contains 13 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by zerox 9 years, 7 months geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Gebruiker
  • #501347

    EPI
    Topic starter
    Berichten: 273

    De route voor de v-c.nl Eindhoven toerHallo Vespa-Ciao.nl Gumballers!(a)

    Graag pijl ik hier jullie interesse voor een spontane toer op zondagmiddag 21-09-2014
    Het verzamelpunt zal de McDonalds te Best zijn.=)
    Op het achterliggende industrieterrein is ruime mogelijkheid tot veilig lang parkeren.
    Verzamelen rond 11:00uur en vertrek vanaf de Mac rond 12:00uur

    Ik rijd in deze omgeving wekelijks met mijn karakteristieke Ciao en kan op veel aandacht rekenen.
    De omgeving is mij bekend en ik loop met het idee om een mooie route uit te stippelen.
    Indien gewenst kan deze door Eindhoven gaan.
    Bedoeling is rond een uur of 18:30u uiterlijk weer bij de Mac in Best te zijn zodat mensen die van verder weg komen weer bijtijds thuis zijn.

    Tevens zal ik zorgen voor een bezemwagen die kort achter de toerders aan rijd zodat daar brom-mix, gereedschap en reserveonderdelen in kunnen en tevens ruimte is voor onverhoopte achterblijvers;)

    Aanmelden kan hieronder en bij 5 deelnemers gaat de rit door en bij 10 deelnemers mag het officieel een toer heten πŸ˜€

    Ik houd niet zo van minimum en maximum snelheden maar denk dat 35km/h wel minimaal moet zijn.

    De route voor de v-c.nl Eindhoven toer

    Tevens wil ik in het uurtje vanaf de aankomst tot het vertrek wel een soort van koop/verkoop mogelijkheid voor onderdelen inbouwen net als met de V-C.nl toer gedaan is. als er genoeg animo voor is..

    Deelnemers:

    -EPI
    -Tom96
    -VespaAvanti
    -Zerox ?
    -Beunhaaz ?

    #527825

    Anoniem

    ik heb wel interesse, heb alleen al t snel spul deur uit gedaan.
    even uitlaatje halen voor mn citta danmaar. loopt nu krap aan 45

    #526641

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Als hij door gaat ben ik er ook bij.

    #526636

    zerox
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Ik ben er bij wat zijn de kosten ???

    op links en gas dr op
    #526637

    EPI
    Topic starter
    Berichten: 273

    Er zijn aan dit toertje geen kosten verbonden voor de organisatie. Je eigen kosten dekken en een flink dosis goeie zin zijn je enige investering πŸ˜€

    #526638

    zerox
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Krijg net helaas te horen da ik moet werken die dag kan da nie de zaterdag 20e mssc kan ik dan vrij krijgen. Anders moet ik deze laten schieten ::sad::

    op links en gas dr op
    #527826

    EPI
    Topic starter
    Berichten: 273

    Zijn er nog mensen geinteresserd? Het zou mooi zijn als wemet een man of tien waren πŸ™‚

    #527841

    junky
    Bijdrager
    Berichten: 96

    als snelheid 40 word wil ik wel megaan πŸ˜‰

    rijd 45/50 maar berg op telt ook mee he πŸ™‚

    #527842

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik ben bij heel veel tourtjes, alleen als de mensen deze kant op moeten komen blijft het altijd akelig stil is mijn ervaring;)

    #527761

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Das helaas wel vaak het geval ja, terwijl het juist z,on mooie omgeving is om in te toeren:thumb
    Ik had ook graag mee gereden maar mijn chauffeur wil niet graag verder dan Adam rijden als het op toertjes aankomt.
    Maar volgend jaar heb ik hopelijk geen chauffeur meer nodig en dan steek ik zeker aan bij zulke toertjes.
    Want het is verder een prima verzorgde toer:thumb

    #527731

    zerox
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Ik moet helaas skippen hopenlijk volgende keer ben ik er zeker bij!!!!.

    op links en gas dr op
    #527548

    EPI
    Topic starter
    Berichten: 273

    De datum komt steeds dichterbij.
    Nog even een kickje om te kijken hoe de interesse momenteel is, dan beoordelen of hij doorgaat..

    #527926

    bartbrouwer
    Bijdrager
    Berichten: 11

    mijn citta is nog in de opbouwfase, de volgende keer wil ik graag meerijden. Ik heb een paar kameraden die ook citta rijden en ook wel mee willen de volgende keer!

    #527927

    zerox
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Krijg helaas geen vrij πŸ™ .
    Volgende keer ga ik echt mee lijkt me echt super.

    op links en gas dr op
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.