Imitatie spoelen voor CP

Home Forums Mening & ervaring Ontstekingen Imitatie spoelen voor CP

This topic contains 0 reacties, has 1 deelnemer, and was last updated by Wilk1985 8 years, 1 month geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
  • #149004

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Sinds kort verkrijgbaar bij JMPB, de imitatie licht en ontstekingsspoel. Zie ook:

    https://www.jmpbonderdelen.nl/nieuw-binnengekregen-onderdelen/spoelenset-vespa-ciao-gilera-citta.html

    Ik heb een setje getest, het was weer een mooie toevoeging aan het imitatiecarter dat ik een tijd terug in elkaar heb gezet.

    Het eerste wat opvalt is de slechte verpakking, de spoelen worden geleverd in een plastic zakje en er was al een stukje plastic afgebroken.

    Verder zie je aan de spoelen meteen dat er 2 draden uit komen, bij 1 van de spoelen zitten er 2 met oogje aan en de andere spoel heeft een oogje en een draad.

    Verder zijn ze identiek, logisch lijkt mij dat de spoel met het draadje de lichtspoel is aangezien je dat draadje dan mooi aan het originele stekkertje kan solderen.

    Wel steken ze iets verder uit naar de zijkant. Voor het originele vliegwiel geen probleem, maar het imitatie vliegwiel gaat er niet op. Bij de originele spoelen draait het imitatie vliegwiel stroef, maar bij deze gaat het er dus helemaal niet op.

    Brommer loopt verder perfect, licht doet het ook zonder problemen. Dus ik keur ze goed! Mooi product, fijn dat ze nieuw leverbaar zijn.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.