“Ik heb een brommer gezien bij” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes “Ik heb een brommer gezien bij” topic

This topic contains 341 reacties, has 121 deelnemers, and was last updated by FonS 5 months, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 342)
  • Gebruiker
  • #105367

    Filip
    Bijdrager
    Berichten: 115

    ja dat is hier ook het geval, de meeste ciao rijders zijn van die opa’s, met fietstassen die 25 gaan.
    En citta’s zie je wel jongere mensen op rijden, maar dan zijn ze vrij standaard.

    #105368

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ik zie elke dag op weg van en naar mijn werk (10 km naar Sittard) een Ciao’tje of 5-6, Citta’s eigenlijk nooit (vind ik niet erg, want daar vind ik niks aan).
    Maar de meesten zien er niet uit alsof het fanatiekelingen zijn die ook op het forum rondhangen.

    Anyway, Vespa’s genoeg hier, nog lang niet uitgestorven.

    #105377

    -RobinvS-
    Topic starter
    Berichten: 1047

    Verder hebben wij geen Ciao’s in de stad naar mijn weten, wel ongeveer 10 Citta’s maar de helft daarvan rijd er niet regelmatig op.

    Toch vond ik pas weer een Polini TOp One in de buurt van een onbekende, die had een Knappe orginele Citta in de schuur staan.

    Er rijd ook ergens een rode rond hier in de buurt maar die is volgensmij ook niet actief op het forum.

    #105378

    n3ophytenl
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Bij mij in de buurt heb je Ik (n3ophytenl), Jamai, SuperSI, Mike, Ciao91, Jelle, Apie90 en nog wel een paar van het forum die allemaal vlakbij of in alkmaar wonen.

    Daarnaast hebben 5 vrienden van mij een Ciao of een Ciao gehad.

    2 collega’s van mij hebben een Ciao.

    De buurjongen van Jamai heeft ook een Ciao.

    Dus hier genoeg hoor!!! =):D

    Ooh ja bijna vergeten hier op het Horizon College is het merendeel van alle scooters en brommers CITTA EN CIAO en ZIP, ook van Piaggio dus kan wel 😉

    #105385

    just1991
    Bijdrager
    Berichten: 552

    Ik zie altijd een Zwarte met gifgroen/kawasiki groenen Citta rondrijden en zet hem vervolgens naast Mama’s Shoarma neer (tegen een bejaarde flat) hij heeft een Si brug en verder ziet hij er nog wel knap uit.

    Toen ik mijn stage liep bij Loders Croklaan zag ik daar ook nog 2 Citta’s staan 1 blauw witte en 1 zwarte.
    In Zaandam zie ik af en toe een licht groenen oldtimer Ciao rijden met fietstassen.

    Voor de rest rijd er nog een chick op een afgeragte Citta zonder kappen en een citypower die 20cm van het frame af staat.

    #105386

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Hier in leeuwarden/friesland rijd haast geen 1 vespa, en als er 1 rijd is het een ciao met een huis vrouw erop:D
    Maar vroeger reden ze hier ook al amper al die boeren hier waren gek op puch maxi,s:?
    Of honda mt en mb wat ik dan nog wel snap:thumb

    #105387

    jeffrey citta
    Donateur
    Berichten: 332

    hierzo zie ik heel vaak een zwarte citta rijden, en soms nog wel eens een ciao hier en daar met een meisje er op.

    #105388

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    In Volendam heb je als 16-jarige jongen een Citta of een Aerox. Toch zijn er meer citta’s dan roxies en per dag zie je er zeker 20 voorbij rijden als het niet meer is:P Ciao’s zijn er maar 5 van ofzo en si’s ongeveer 3..:)

    De kleur citta’s zijn wel bijna allemaal zwart. En de meeste rijden 35/40.. Dus ik ben een van de enigste die echt opgevoerd rijd:P

    #103858

    Vespa Ciao!

    Ik zag een rode Vespa Ciao-mix bij het Roc Aventus in Apeldoorn

    #105483

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Vorige paar jaren waren ze hier in Heerenveen heeel populair, iemand die ik ken vertelde een keer dat ze met wel 30 man aan het sleutelen waren aan hun brommer in oranjewoud.

    Ik denk nog steeds dat er nog wel een stuk of 10/20 Cittahouders zijn hier in Heerenveen maar ze rijden er nooit op.
    Af en toe zie ik eens een brommertje rijden (strontstandaard haha)

    Ik rijd tegenwoordig bijna iedere dag op de brommer naar school/werk, zonet ging het nog maar net goed, ik reed volgas van een brug af komt er een politieauto aanrijden, vol in de ankers pff was wel ff schrikken:D

    #105485

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Ik had al eens zo’n topic gemaakt maar daar reageerde niemand op haha 😛

    Afijn. Er rijd altijd een snelle citta door deventer met een proma cc. Iemand van hier?

    #105496

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    Zeebodem FM :
    Hier zie ik ze ook heel weinig,maar helemaal uitgestorven zijn ze hier ook nog niet.
    Ik en Frank houden het levend haha:D

    Leuk topic Robin:thumb Ik zal het eens in de gaten houden 🙂

    ook ik en een vriend van me houden het levend hier, je bent niet alleen 😀

    #105498

    Bochie
    Bijdrager
    Berichten: 63

    In Utrecht zie ik af en toe nog wel eens een bejaarde op een Ciao rijden. Laatst stond ik naast een andere Si voor het stoplicht, dus ik vraag of die op het forum zit: Nee, is van me opa. Naast scooters rijden hier alleen maar van die stomme Tomosjes.

    #105499

    beuze
    Bijdrager
    Berichten: 242

    Bij ons rijd bijna elke jongen met een brommerrijbewijs op een snor ciao, die zijn hier heel erg populair vooral de nieuwere types. ik woon dicht in de buurt van Demmer en Yodipo hier ook actief op het forum

    #104597

    Jeffrey H.
    Bijdrager
    Berichten: 19

    -RobinvS- :
    Verder hebben wij geen Ciao’s in de stad naar mijn weten, wel ongeveer 10 Citta’s maar de helft daarvan rijd er niet regelmatig op.

    Toch vond ik pas weer een Polini TOp One in de buurt van een onbekende, die had een Knappe orginele Citta in de schuur staan.

    Er rijd ook ergens een rode rond hier in de buurt maar die is volgensmij ook niet actief op het forum.

    geen ciao’s in woerden ? ja wel hoor m’n oma rijdt op een ciao 😀 .

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 342)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.