“Ik heb een brommer gezien bij” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes “Ik heb een brommer gezien bij” topic

This topic contains 341 reacties, has 121 deelnemers, and was last updated by FonS 4 months, 2 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 342)
  • Gebruiker
  • #117829

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    @Tom
    Ja, haha. Breng ik ’s nachts mijn vriendin naar huis zie ik daar opeens een groep gekke midden op de rotonde staan. :haha

    #117830

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Aadje@ die ciao is van een bekende van me haha

    #117832

    aadje
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Wilp is niet zo groot, dus had ook niet anders verwacht. Die ciao was ook wel het leukste van het hele voetbal kijken. Wat een boutclub :lol

    #85543

    JoeriH
    Bijdrager
    Berichten: 534

    Ik ben terwijl ik mijn nieuwe zuigerveertkes aan het inrijden was 1 (2?) Citta(‘s) tegen gekomen.

    De eerste kwam ik tegen bij het martin-luter kingpark, ik dacht dat ik een grijze citypower zag zitten.

    De 2de kwam ik bij de berlage brug tegen. Hier zat een onbekende polini uitlaat (met dunne demper) onder en zo te horen ook een leuk cilindertje. Achterop deze Citta zat een meisje dat ik eerder bij de andere citta zag zitten (ruitjes trui) misschien verkeerd gekeken dus de eerste keer.

    Voelt iemand zich aangesproken?

    #117900

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Het meisje was waarschijnlijk een echte Citta-del zoals dat zo mooi gezegd werd een aantal jaar geleden :D:D.

    #60326

    Joukel
    Bijdrager
    Berichten: 127

    Zonet een hele boel snor vespa’s gezien, ze klonken allemaal vrij standaard 😛

    Oldtimer fanaat
    #115404

    JoeriH
    Bijdrager
    Berichten: 534

    JoeriH
    Ik ben terwijl ik mijn nieuwe zuigerveertkes aan het inrijden was 1 (2?) Citta(‘s) tegen gekomen.

    De eerste kwam ik tegen bij het martin-luter kingpark, ik dacht dat ik een grijze citypower zag zitten.

    De 2de kwam ik bij de berlage brug tegen. Hier zat een onbekende polini uitlaat (met dunne demper) onder en zo te horen ook een leuk cilindertje. Achterop deze Citta zat een meisje dat ik eerder bij de andere citta zag zitten (ruitjes trui) misschien verkeerd gekeken dus de eerste keer.

    Voelt iemand zich aangesproken?

    Dit bleek JariV van het forum te zijn. Weer een mysterie opgelost! =)

    #81111

    bram0vitz
    Bijdrager
    Berichten: 497

    Een gesticker bombde citta in Zevenaar en een standaard snor ciao in Westervoort.

    beetje prutsen hier en daar
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #118076

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Misschien niet iemand op een brommer, maar wel een lange malloot in een oude rode renault clio die met dit weer eigenlijk op een paarse/roze Citta rond hoort te rijden. :D:pest

    #117932

    Intellect80
    Bijdrager
    Berichten: 463

    In Assen bij de AH XL: nette zwarte Citta zonder zijkappen en een hagelwitte ciao met zwarte kappen: beide citypowers voorzover ik het kon zien..
    Beide snor

    No stress, all fun and a bit of speed
    #118099

    Anoniem

    DarkMagician6 :
    Misschien niet iemand op een brommer, maar wel een lange malloot in een oude rode renault clio die met dit weer eigenlijk op een paarse/roze Citta rond hoort te rijden. :D:pest

    heb ik vandaag ook gedaan! 😀

    #118100

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    @Tom96
    Mooi, zo hoort dat ook met dit weer! 😀

    #118067

    arvid13690
    Bijdrager
    Berichten: 845

    Ik zie elke dag bij Gelings autowasstraat in Groningen op de Driebond een geel met zwarte Citta staan, iemand van hier?
    Op de koplamp spoiler een Gilera logo.

    Tis altied moar eem!
    #67627

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Ik kwam weer een leuke tegen vandaag tijdens een ritje op mijn eigen Ciao.

    De eerste en de laatste naast elkaar 🙂

    #118139

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Rotterdam-zuid, Wolpheartsbocht.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 342)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.