Ideeën website

Home Forums Algemeen Website Ideeën website

This topic contains 49 reacties, has 22 deelnemers, and was last updated by Edjuh 3 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
  • #610302

    IJskonijn
    Bijdrager
    Berichten: 326

    Ik weet niet of het hier hoort maar: Als ik bijvoorbeeld het “Welke sproeier heb ik nodig?” topic open vanaf de recente berichten lijst, wordt ik naar de 1e pagina gestuurd ipv naar de laatste.

    Ik denk dat het ligt aan de grote topics, bij “Wat heb je vandaag geklust” en “Je laatste aanwinst” heb ik het ook

    No replacement for displacement
    #611789

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik heb daar ook last van en dan ook bij m,n perso.

    #612473

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Emoticons
    Ik ben vandaag ruim 2 uur bezig geweest met Smileys en heb de hoop helaas opgegeven. Ik heb enkele plugins geprobeerd die allemaal veel foutmeldingen geven. Tevens heb ik geprobeerd hier mijn eigen code voor te schrijven, maar ik kom er niet uit.

    Wie is er online
    Dit zit in de pijpleiding, ben al aardig ver met het schrijven van een scriptje maar nog niet tevreden. In de tussentijd hebben andere dingen de aandacht opgeëist. Ik ga binnenkort weer verder met Wie is er online.

    Handtekening
    Vandaag erg druk mee bezig geweest, en zoals je hier onder mijn bericht kan zien is dat gelukt  :mrgreen:
    Eerder was onze keuze er op gevallen om geen Signature toe te voegen. Het toevoegen van grote afbeeldingen, lappen tekst of schreeuwerige tekstopmaak  maakte dit ongewenst. Daarom zijn er een paar regels aan verbonden.

    • Maximaal 100 tekens
    • Geen afbeeldingen
    • Geen tekstopmaak

    Omdat we wel begrijpen dat mensen graag een linkje willen plaatsen naar hun project of collectie hebben we de extra mogelijkheid toegevoegd om een linkje te plaatsen en de tekst van deze link aan te passen. Hier zijn maximaal 50 tekens toegestaan, deze worden niet in mindering gebracht van je signature.

    Berichten verwijderen
    Het valt niet in te stellen dat andere gebruikers als moderators dit kunnen. Mocht je het nodig vinden kan je dus een moderator aanspreken of een verzoekje plaatsen in dat topic zelf. We helpen graag een handje mee.

    Laadtijden
    Kan niet anders zeggen dan dit in de pijpleiding zit, tot die tijd vragen we jullie ‘geduld’ ;).

    Overzicht ongelezen topics
    Zit in de ideeënbox, in hoeverre we het kunnen uitvoeren kan ik nog niks zinnigs zeggen.

    Verkeerde pagina opent
    Ik heb echt totaal geen idee waar dit in zit, maar zoals jij al opmerkt IJskoning. Dit lijkt zich alleen voor te doen bij grote topics. De enige oplossing die ik kan bedenken is het openen van een nieuw topic. Daar zal ik me morgen nog even mee bezig houden.

    Voor mensen met een hele grote perso snap ik dat dit niet het bericht is dat jullie willen lezen, een andere oplossing kan ik helaas ook niet bedenken  😥 Ik zal er nog eens op Googlen, maar zie het somber in.

    Voor dingen die niet werken zoals ze horen heb ik overigens het Iets werkt niet -topic aangemaakt. Het is prima dat het hier hebt geplaatst is, maar mochten jullie nog eens wat vinden weet je nu de weg.

    Linkje in je profiel
    Van het linkje dat je in je profiel kan plaatsen onder je setup gegevens kan je nu ook de tekst wijzigen.


    Volgens mij heb ik zo alles behandelt in dit topic?
    Uitleg voor de signature zal ik (waarschijnlijk) morgen plaatsen. Voor vandaag vind ik het best en ga ik m’n avondeten maar eens bereiden.

    #616881

    gileracitta.com
    Bijdrager
    Berichten: 443

    Profiel

    Graag erbij:

    Sproeier:

    Luchtfilter:

    #617613

    patrickje85
    Bijdrager
    Berichten: 11

    zou het een idee zijn dat je gegevens van meerdere brommers in kan vullen?

    #617825

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Meerdere brommers zie ik niet echt voor mij. Het is een leuke extra (de setup) in mijn ogen  😀

    @aa-t – goeie updates weer!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #623143

    larcorba
    Bijdrager
    Berichten: 24

    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij gebruiken jullie WordPress?

     

    Ik ben altijd erg tevreden met de volgende caching engine:

    WP Super Cache

     

    Wellicht dat het de snelheid ten goede komt? 🙂

    Gelukkig kan ik altijd nog lopen...
    #625248

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Ondanks dat de vraag wat bot was, zijn sproeier en luchtfilter toegevoegd.

    @patrickje85
    Meerdere velden voor hetzelfde item is niet echt praktisch.
    Ik raad je aan gewoon komma’s te gebruiken; Ciao, Bravo, …

    @larcorba
    Uit eerste onderzoek lijkt het aan de respons-tijd te liggen, cache gaat daarbij niet helpen (wat overigens al wel aanstaat). Bedankt voor het meedenken.

    #628895

    gileracitta.com
    Bijdrager
    Berichten: 443

    Ondanks dat de vraag wat bot was, zijn sproeier en luchtfilter toegevoegd. @patrickje85 Meerdere velden voor hetzelfde item is niet echt praktisch. Ik raad je aan gewoon komma’s te gebruiken; Ciao, Bravo, … @larcorba Uit eerste onderzoek lijkt het aan de respons-tijd te liggen, cache gaat daarbij niet helpen (wat overigens al wel aanstaat). Bedankt voor het meedenken.

    Erg bedankt voor de sproeier en luchtfilter optie 😉
    #643579

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    heeeuuuyyy ik ben er weer !!  :mrgreen:

    jullie zijn hard bezig geweest zo te zien ! nice job !!

    de site, ziet er al op het eerste gezicht vrij toegankelijk uit, en ook redelijk overzichtelijk als je weet waar je naar op zoek ben.

    ik weet niet wie wat al gezegd heeft, dus ik probeer even te zoeken naar topics,

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #770800

    antonov314
    Bijdrager
    Berichten: 40

    Alles eerst bedankt voor de mooi website, ziet er goed uit. 😀
    Ik mis nog wel iets,

    1. Iemand die actief topics sluit of een knop om een topic te sluiten.

    Ik zie soms door de bomen het bos niet meer als ik naar de advertenties kijk, maar ook sommige topic die oud zijn of opgelost, staan nog open.

    of zie ik iets over het hoofd?

    #770812

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Ik zou graag nog een extra regel erbij willen voor een tweede project onder de signature.
    Ik heb er nu eentje :
    1.Lightlord’s Dizzy/Gypsi
    2 Lightlord’s “Evil Twin” Kick-se <—- DEZE kan ik niet toevoegen helaas 🙁

    Het zou ook leuk zijn om weer te zien wie er online zijn als dat mogelijk is 😛

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #770845

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    @antonov314, Zodra er een verzoekje is geplaatst om een topic te sluiten, wordt dit over het algemeen nog dezelfde dag door een moderator gedaan.
    In de regel worden alleen verkoop-topics of topics met totaal ongepaste inhoud (bijvoorbeeld spam) gesloten. Topics met hulpvragen die inmiddels zijn opgelost laten we graag open zodat iemand in de toekomst bijvoorbeeld kan aanhaken op dat desbetreffende topic.

    @lightlord, We moeten ergens de grens trekken wat betreft de signature, vooral omdat we geen hele grote signatures willen hebben.
    Scriptje om te zien wie er online zijn zit al in de pijpleiding. Afgelopen tijd heb ik mijn aandacht echter een beetje verplaatst naar de brommer. Zodra deze klaar is zal ik weer wat actiever worden met het aanpassen en toevoegen van dingen op de site :thumb

    #770846

    antonov314
    Bijdrager
    Berichten: 40

    @antonov314, Zodra er een verzoekje is geplaatst om een topic te sluiten, wordt dit over het algemeen nog dezelfde dag door een moderator gedaan. In de regel worden alleen verkoop-topics of topics met totaal ongepaste inhoud (bijvoorbeeld spam) gesloten. Topics met hulpvragen die inmiddels zijn opgelost laten we graag open zodat iemand in de toekomst bijvoorbeeld kan aanhaken op dat desbetreffende topic.

    Top duidelijk 🙂

    #770852

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Ik mis nog steeds een emoticon, Die grijns met zijn hoedje met een veer erop en een dikke knijter tussen de lippen  😛

    TICKLING BARN
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.