GZ: Hulp gevraagd/Onderdelen missend

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Hulp gevraagd/Onderdelen missend

This topic contains 5 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Dountill 4 years geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #795225

    Joels
    Topic starter
    Berichten: 3

    Hallo, mijn naam is Joël.
    Ik heb hier een citta staan die helemaal uit elkaar ligt. Hij is ooit gestolen van mij en terug ge onden door de politie. Helaas in allemaal stukjes. Deze ligt nu al jaren in de schuur en ik wil hem nu toch wel weer in elkaar gaan zetten. Is er iemand in de omgeving Veenendaal die mij wat info kan geven en een keertje mee wil kijken welke onderdelen ik mis??? Ik kom zelf een aardig eind maar ik mis ook nog wel her en der wat spullen. Ik zou hem graag voor de zomer nog hebben rijden.

    #795229

    Dountill
    Bijdrager
    Berichten: 320

    Ik denk dat je snelste klap is om een paar goede foto’s te maken en deze te delen met ons. Ook zou je de exploded view foto’s van bijv. JMPB of een werkplaats handboek er bij kunnen pakken.

    #795237

    Peppie1980
    Bijdrager
    Berichten: 112

    Yes, inderdaad. Maak wat foto’s, begin het frame met achterbrug, voorvork, stuur en wielen in elkaar te zetten inc. alle kleine m6 clips voor de kappen en ontluchtings schroef.

    Hier nog een LINK

    #795246

    Joels
    Topic starter
    Berichten: 3

    Bedankt voor de reacties zover. Ik zal het weekend is proberen wat foto’s te maken. Die tekening is wel echt goed. Is er ook een pdf van dat jullie weten met de onderdelen lijst er bij?? Vooral voor de boutjes en moertjes enzo.

    1
    #795266

    Peppie1980
    Bijdrager
    Berichten: 112

    Tis principe vrij simpel. Veel M6 en M8. Beetje M10 bouten. Denk logisch. Die van het achter rekje waar je op kan zitten zijn M6 inbus, om logische reden. Zadel is 4x M8 zeskant. Niet te lang, niet te kort. Als je boutjes 1 tot 5 mm uitsteken voorbij de moer dan is het al goed.
    Die van het kroonstuk om je voorvork buizen te klemmen is ook 2x inbus M8.

    1
    #795274

    Dountill
    Bijdrager
    Berichten: 320

    Check ook https://vespa-ciao.nl/documenten/ even. Onder “Overige” staat daar een mooie bout/moer lijst.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.