How to: Wat te doen als je brommer kapot is

Home Forums Algemeen Oude topics How to: Wat te doen als je brommer kapot is

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door TiPa076 2 jaren, 8 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker

Bubba
    Bijdrager

Ivo :
    Mijn probleem staat dr niet echt bij denk ik!
    Ik had laats de spie kapot en diej is ondertusse al weer vervange.. maar hij gaat nu alleen niet meer aan! eerst wel mr dan viel die uit al je gas gaf.. heb ik kleinere sproeier ging die niet meer aan en toen grote ging die ook niet aan! nu zit er een 58 sproeier in! weer iemand hoe ik dit kan oplosse? !

groetjes

je hebt deze vraag ook al gesteld in een ander topic, lees daar eerst eens de reacties.

qwinky
    Bijdrager

heb okk een probleempje als ik mijnn ciao wil laten starten gaat hij niet ik hoor een tikkent geluid

Edjuh
    Bijdrager

Het kan je koppeling zijn, het plaatje waar de segmenten opzitten kan speling op de krukas hebben(kan gebeuren door een losse moer).

Of je vliegwiel/spie.

Voor dat laatste zal je blok er af moeten.

Tikken kunnen ook van de poelie komen die niet helemaal vast zit.

virgil
    Donateur

vraagje waar zijn 4,5,6

verder is alles in orde.

Glenneman
    Bijdrager

Ik weet het echt niet ik heb mijn blok uit elkaar gehaald, om
    naar mn inlaat te kijken, ik heb het blok terug in elkaar gezet
    en nu lijkt er voortdurend iets te schuren maar weet niet wat het is…
    Ik vrees voor de zuiger maar die liep echt nog goed hoor…
    enja ik krijg hem presies ook niet meer gestart, zou het kunnen
    dat mijn carburateur uitgekuist moet worden?
    en dan nog een probleempje: mijn voorvario zit strop,
    alletwee de delen (midden en buiten) draaien tesamen mee van in het begin dat doet hij normaal niet…

TiPa076
    Bijdrager

vindt m goed gemaakt

op de ontstekking nog even een aanvoeging:
    1: bougie kaduk
    2: bobine niet meer geaard
    3: binnenkabel van bobine –> bougie-dop maakt geen goed contact (stukje afknippen)
    4: en heb zelf ooit zo'n champion bougie-dop stuk gehad

zou op zich wel een mooie zijn als er steeds dingen worden bijgevoegd zodat je uiteindelijk een mooie grootte checklijst hebt..
    de posts waarin deze aanvullingen worden gegeven kunnen dan naderhand verwijderd worden om dit topic overzichtelijk te houden..

wat uiteraard ook belangrijk is:
    als mensen vragen hebben, of er niet uitkomen kunnen deze beter een topic openen of naar het kleine vragen topic gaan.. dit blijft een how-to topic en niet één voor vragen..

Ik heb een map in me schuurtje liggen met verschillende How To`s uitgeprint om zo een fijne werkplaats map te krijgen.
    Bij elkaar gedocumenteerd natuurlijk een perfect overzicht voor een beunhaas als ik zelf :worshippy
    Maar zoals AA-T al aangaf over het ontsteking stukje, is bijv al goede aanvulling.
    En zo zijn er nog 100 andere met goede aanvullingen voor deze checklist.

Vandaar dat ik het terug omhoog haalde uit het gouden archief hier op het forum :thumb

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.