How to: Rollerbank boetes 2008/2009

Home Forums Algemeen Oude topics How to: Rollerbank boetes 2008/2009

This topic contains 74 reacties, has 48 deelnemers, and was last updated by ronreniers 14 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)
  • Gebruiker
  • #130033

    VeldMuijz
    Bijdrager
    Berichten: 221

    pff ik reed zonder licht en te hard en ik hoefde alleen maar te zeggen dat mijn onstekingspoel los was gegaaan en dat ik een verkeerde luchtfilter heb gemonteerd (voor het geluid) en ik mocht na paper check gewoon verder 😀 (was ’s avonds donker.)

    #130165

    Kevinwol
    Bijdrager
    Berichten: 307

    niks. ze reken pas vanaf 35km/h

    #143488

    arjan-dj
    Bijdrager
    Berichten: 2

    ik rijd zonder certificaat, en zonder helm op een opgevoerde brommer. dus dan ben ik goed de pineut als ik gepakt word. 😉
    maarjaa beetje meelullen en je komt er wel vanaf.

    #143489

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    Even de boel geupdate, aardig wat boetes waren al wat omhoog gegaan :!

    #143515

    twitch
    Bijdrager
    Berichten: 81

    hey ik ben vanmiddag aangehouden .. door rood licht rijden ( domme kut actie die wouten haalde ik in die stonden keurig te w88)

    maar nu komt het ik zie hier dat het 90,-euro kost ze hebben mij een boete uitgeschreven van 100,-euro
    en ze hebben mijn woonplaats verkeerd genoteerd .. dorp volgens mij 40 km hiervandaan

    heb ik hier een vormfout te pakken ??????
    en klopt die boete ?

    #143516

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    Kan zijn dat de boete is verhoogt met € 10.
    Wie weet heb je geluk en krijg je de boete niet thuisgestuurd.

    #143517

    twitch
    Bijdrager
    Berichten: 81

    ja laten we het hopen

    echt geen geld voor maar ja eigen domme schuld

    #143518

    SpeedDemon
    Bijdrager
    Berichten: 854

    je zou hem eigenlijk moeten krijgen 😀

    #143519

    twitch
    Bijdrager
    Berichten: 81

    ja ik ben het er ook wel zwaar mee eens hoor zo is het niet

    maar ja 100 euro voor dit vind ik wel erg veel.. maar ja doe ik niets aan

    #143540

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    toenet op wegmisbruikers
    schakelbrommer 28 km/h te hard 172 euro boete 😮
    wat als ik met me snorbrommer met die snelheid wordt aangehouden 😛

    #143550

    citta_ian
    Bijdrager
    Berichten: 191

    wel raar die rollers. er klopt soms geen kut van.

    ik voorg jaar met men cit op de rollerbank
    er lag toe 65 airsal onder en een top one

    reed diezelfde ochten 72 op de auto teller xd

    er op de roller 53.
    60,– voor de snelheid

    uitlaat kwijt ‘: boete ging via officier
    en moest naar huis lopen
    (nou niet dus)

    eerst was het bij 30tehard technisch onderzoek
    dat is nu al bij 15 tehard :boos

    #143551

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    lijkt me sterk jan :O bij mij was met 20 te hard niets aan de hand

    oom agent tuinde in me smoesjes.

    1. 20km te hard : smoes kijk meneer het is een vrij oud brommertje en hij valt best moeilijk af te voeren omdat er weinig originele onderdelen op de markt zijn. ( oom agent geloofde het gelukkig )

    2. papieren niet bij me. ( had werk kleding aan dus had mazzel ) ja ik ga werken en bij mijn werk word nogal veel gestolen dus vond ik het veiliger deze thuis te laten i.v.m diefstal van mijn papieren/brommer.

    #143552

    Gerarduz
    Donateur
    Berichten: 545

    Het is weer septembeR, dan zit de R in de maand., gegarandeerd Rollebank controlles, wellicht hebben members er al deze maand op gestaan en willen hun ervaring delen, in de practica en gevolgen.

    In het bijz. , ben ik beniewd naar de members, die choke of een elektronische begrenzer hebben gebouwd en hoe dat is verlopen..
    Daarnaast ook het Boetegeld en `Vespa kennis ` van de dienst doende agenten. Dit kan nog al verschillen.

    Kijkt men tegenwoordig, nog na, of er een begrenzer is toegepast..

    Alvast bedankt voor de reacties!

    #143553

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Is het tegenwoordig al zo, dat als je twee keer te hard heb gereden je de brommer op nieuw moet laten keuren?
    Ik had dit weekend een kennis met de vraag of ik zijn tweewieler kon afvoeren/orgineel kon maken. Dit omdat hij een brief van de RDW had ontvangen om bij een van hun keuringsstations op visite te gaan.

    Niet lang geleden kon dit nog gewoon op het politie bureau in de buurt. Als hij op de roller weer een normale snelheid had mocht je weer verder.

    #143554

    Kwakkie
    Bijdrager
    Berichten: 37

    conik ben 2 maanden voor het erst eens van de weg gehaald en moest ook ff op de rollerbank met me 70ccevo
    en hij trok maar tot 58km/h op de rollerbank en als ik naast een scooter gaat rijden die dik 70 loopt rij ik em zo voorbij
    weet iemand hier een logiese verklaaring voor (kosten me 90 euro 24km/h te hard) en is er weer een bon onder weg ben vorge week aangehouden en toen gaf de rollerebank 65km/h aan dus nu ben ik me papieren kweit en heb nog een boete maar die is ff duurder dan me eerste ps heb mazel heb mallozi blok helemaal compleet er nog niet onder maar is maar goed ook

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.