How to: Rollerbank boetes 2008/2009

Home Forums Algemeen Oude topics How to: Rollerbank boetes 2008/2009

This topic contains 74 reacties, has 48 deelnemers, and was last updated by ronreniers 14 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 75)
  • Gebruiker
  • #126655

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Denk als ik erop komt te staan dat ik een troffee mee naar huis krijg!!

    Sooo, das hard voor zo´n wijvebrommertje!! 😀

    #126656

    Ziggys91
    Bijdrager
    Berichten: 274

    hahaha lijkt me ook jah michel:P

    #126657

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    st3yn :
    Mijn cittatje gaat maximaal 60 ofzo. Hoe hard zou hij op de roller gaan + correctie? 50-55?
    Dan heb ik dus alsnog 125 euro boete ofzo 🙁 Naja misschien toch maar eens een begrenzertje maken

    Valt reuze mee.
    Ze rekenen vanaf 30km/u , en er gaat 6 km correctie af.

    Toen ik op de roller stond met me snorrie zei de agent het volgende :

    T/m 20km te hard is 50 euro.

    Daar boven gaat de politie niet over, dat doet officier van justitie.
    Ik reed met correctie eraf 22km te hard, goed voor 110 euro..
    Had zelf mazzel dat er toen veel te zware rollen inzaten…

    #126669

    st3yn
    Bijdrager
    Berichten: 683

    t/m 20km te hard is 50 euro, jij had 22 km te hard en je kreeg 110 euro boete?

    Wat een naaiers zijn het dan… Slaat toch nergens op? Naja gelukkig ben ik nog nooit een rollerbank tegen gekomen, wil het ook graag zo houden. Anders wordt dat een fixe boete! :pest

    #126671

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Jep , daarom was ik ook zo boos.
    Om die 2 km te hard 60euro..

    Mja, die agent heeft me nog wel iets gematst.
    Hij wou mn brommer nog een keer op de rollerbank zetten.
    Wat ik dus niet wou. Hij zo : Die 59 laten we staan voor de boete.
    Hij dat ding erop zetten , reed ie 68 😛

    Gelukkig dat hij die niet had opgeschreven..

    #126672

    sjaak trekhaak

    tijdje terug een boete gekrege omdat het achterlicht volges die woute niet goed zichtbaar was:con 35 euro.
    was wel lache toen ze het bonnetje aan het schrijve ware ,was donker ginge ze de kleur van het voertuig opschrijve,haha stonde ze met z`n 2e met de zaklamp te kijke ,de 1 wilde opschrijve groen,die andere ,huh? groen hij is paars:lol
    had nog geluk gehad ree met de hanmade zonder demperwol.

    #126724

    daveyy
    Bijdrager
    Berichten: 83

    gister aangehouden had me proma cc er effe onder gedaan dus denk ga effe een test ritje maken
    geen licht
    geen verzekering
    geen ceerti
    15 jaar
    maar ze waren aan het staken dus hij gunde mij dus kreeg gelukkig niets anders dik over de 200

    #126725

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    whaha heb je mazzel gehad man:P Ik wist niet dat ze nog steeds geen boetes geven?

    #126727

    daveyy
    Bijdrager
    Berichten: 83

    Bartjee :
    whaha heb je mazzel gehad man:P Ik wist niet dat ze nog steeds geen boetes geven?

    ja maar hij gaf zelf geen boete moet eigelijk wel van de overheid
    maar hij gunde me het gwn dit keer;) want de tranen zaten egt in me ogen
    maarja weet nu wel dat ik me brommer gwn kan verzekeren want rdw kon hem niet herkennen dus staat op niemands naam:D
    1 ding ik ga zeker niet meer rijden tot me verjaardag:no

    #126998

    stefanp
    Bijdrager
    Berichten: 52

    heej ja mij vorig jaar zoiets overkomen ik reed op mn ciao zonder kenteken en zonder uitlaat xD en vriend (14) op een puchje met kenteken maar geschorst. We reden ’s avonds rond carnaval op industrie terrein in de buurt. Naja werd beetje saai dus gingen nog even weiland daarnaast op. na daar effe 5 min heen en weer gecrost te hebben zagen we een auto stoppen bij het hek. Dus wij brommers uitgezet en gewacht of hij wegging. Maar je raad het al hij ging niet weg. Dus wij brommers aan de kant gelegd en nog even staan wachten. uiteindelijk kwamen er meer lichten aan en ze reden het weiland op. wij als de hazen rennen. kwamen dus twee auto’s en een motor het weiland op crossen (best gaaf xD) na ons stil te houden zagen wij dat het dus politie was(vrij duidelijk) ze kwamen echter onze richting uit dus we hadden besloten om maar op te staan en naar hun toe te lopen. Stond daar zes man politie naar de twee brommers te turen. ” ow ja goedenavond wat zijn we aan het doen? ”
    ehmm tja… beetje crossen, ” zijn er nog meer ” ehh nee. ” ow ok loop maar effe naar mijn collega’s ” naja heel verhaal gegevens noteren vragen om papieren niet bij ons vragen om id niet bij ons. vragen hoe we hier kwamen dat ze ons op de weg gezien hadden. tja… uiteindelijk na daar ruim 40 min te staan praten hebben kregen we te horen dat we mochten gaan als we terug LIEPEN. en dat we geen bekeuring zouden krijgen als we ze hielpen de auto’s los te duwen xD. echter wel een waarschuwing dat als ie ons weer op de weg zag dat de brommers ingenomen werden en we op een fikse boete konden rekenen.

    1 week later.

    was weer bij me vriend thuis met de ciao, was maandag middag.
    we waren de puch aan het opknappen dus werd weer tijd voor een ritje, ik zei al ga niet je erf af omdat ze deze tijd op ons letten. JA hoor hij jaa een rondje kan geen kwaad. tuurlijk zie hem weggrijden en zie uit de andere hoek een politie auto aankomen. dan zie ik hem keren op het pleintje verder op ik zwaaien en doen hij niks zien en komt volgas terug rijden. wat gebeurd er percies voor me neus op de T splitsing treffen ze elkaar hij bijna over de motorkap van de politie auto omdat zijn remmen totaal niet werkte. politie verrast stapt uit en spreek hem aan. Tuurlijk exact dezelfde vent als de week ervoor politie flink chagie op me vriend hij janken ja srry blabla naja ik beetje op de achtergrond gehouden hij keek mij ook nogal chagi aan maar de ciao was koud en stond op eigen terrein. uiteindelijk puch inbeslag genomen + een boete van 60 euro
    maarja wel ons mooie project foetsie… owja hij mocht ook pas op zn 16 weer een brommer van zn ma xD

    rij nu trouwens rond met een SI en kwam ik ook half jaar geleden mee op de rollerbank het is een brommer maar liep echt als de krampen omdat ie week drvoor vastgeslagen was. dus op de rollerbank slippende snaar ging ie 30 xD (koude motor) hij hmmm is ie begrenst?? ik nee echt niet:P was ie dat maar. ow naja mag je weer gaan hij mag trouwens wel wat harder hoor:P

    #127239

    Mix User
    Bijdrager
    Berichten: 7

    tsta weer es lekker duur van d jaar!

    #129962

    VeldMuijz
    Bijdrager
    Berichten: 221

    Bij hoeveel word er nou echt o.m. ingesteld? 20 kmph erboven? dat is dus voor bromfiets ong 70 op teller?

    Wil dit heeeel graag weten

    #129965

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Mijn ex citta maat reed 44 op de roller.
    Kutoom zei:
    Onder de 20km/h overschrijding van de constructiesnelheid is er niks aan de hand.
    Dan ben je nog gewoon verzekerd, en geven wij je dus alleen een waarschuwing.
    Als je 46 had gereden kreeg je 35km/h, en moeten we je laten weten dat je bij een eventueel ongeluk niet verzekerd bent.

    Andere citta maat reed 54 op de roller (met een fucking 50cc standaard.. ??) Hij kreeg 35 euro boete.

    wtf

    #129973

    Mikies
    Bijdrager
    Berichten: 24

    ja idd wtf… ben ik blij dat ze me nog nooit genept hebben , alleen wat commentaar gekregen van een wout dat ik geen orginele uitlaat had :S hoe zielig 😛

    #130031

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1825

    WTF? ik reed 33 te hard, gelijk worden me papieren ingenomen WTF? dat doen ze toch pas vanaf 50 km/u te hard? :S

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 75)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.