Home › Forums › Algemeen › Oude topics › How to: Complete vario monteren
This topic contains 44 reacties, has 28 deelnemers, and was last updated by Martino 12 years, 1 month geleden.
-
Gebruiker
-
6 maart 2009 om 12:46 #130529
Decompresseur aansluiten en startveertjes in de achterkoppeling laten.
Zelfs met dit kutweer krijg ik hem nog easy gestart.
15 maart 2009 om 16:38 #130595wat kan je het best tussen je vliegwiel steken om te blokeren ik krijg dit niet los heb met schroevendraaier al gebrobeerd
15 maart 2009 om 18:46 #130596een platte schroevendraaier.
21 maart 2009 om 13:31 #130630heb geen spietje in me achter koppeling.
is dat erg?
en kan daar gewoon een krukas spie in?21 maart 2009 om 13:35 #130631Dat is wel erg :no 😛
en een krukas spie past er gewoon in ja29 maart 2009 om 19:54 #130649uh, of ik wordt slicht, of ik snap er geen hol meer van, maar zowel mijn vario als mijn achterkoppeling lopen aan aan het frame. hoort dit zo, en moet ik mn frame gewoon verbouwen? of klopt er hier iets niet?(heb een eurocilindro voorvario) heb het frame al een stukje verbogen, maar dat helpt niet
30 maart 2009 om 05:53 #130652Gebruiker ,Bericht
BB
Members
Stuur een PM Stuur een PMOnline status
60 posts
Veenendaal Klk op de plaats voor kaart,
Cilinder : 70cc
Carters : Elek. kick
Carb. : 13 / 13
Poelie : Vario Polini + 100mm
Uitlaat : City power
Krukas : kick
Snelheid : 50
Brommer : CittaMeer…
,#212820 2009-01-31 13:53 GMT Citaat Report Item Warn Author
Moet er afstandring om de krukas voordat ik de halfpoeli eroverheen doe?(bij polini speedcontrol)
Gebruiker ,Bericht
FonS
Moderators
Stuur een PM Stuur een PMOnline status
3242 posts
Onderkant van het land Klk op de plaats voor kaart,
Cilinder : 50cc
Carters : origineel kickstart
Carb. : 12 / 12
Poelie : Variomatic 90mm
Uitlaat : LeoVinci
Krukas : std kick
Snelheid : 55 km/h
Brommer : CiaoMeer…
,#212822 2009-01-31 13:58 GMT Citaat Report Item Warn Author
in theorie niet, omdat de bus al aan de halfpoelie zit, maar ze lopen vaak aan tegen het frame (voornamelijk bij ciao) dus dan moet er wel nog een ringetje tussenzoals je leest moet er waarschijnlijk een ringetje tussen 😉
30 maart 2009 om 07:00 #130653die heb ik er al tussen;)er zit zo’n afstandsring tussen. en hij loopt nog steeds aan:? en wel zo erg dat hij niet rond te draaien is. iemand nog een idee? ik heb namelijk eigenlijk niet zo’n zin om mn frame te slopen voor een vario:P en als ik er nog een ringetje tussen druk, heb ik geen ruimte meer op mn krukas om de moer aan te draaien
30 maart 2009 om 07:32 #130654verder zou ik het niet weten
geen verstand / ervaringen met vario’s30 maart 2009 om 07:42 #130655Gebruik voortaan a.u.b even de citaatknop ipv de hele pagina te kopieëren.
14 mei 2009 om 17:53 #130833past een achter vario ook op een achternaaf van een vespa si? of moet ik deze aanpassen?
14 mei 2009 om 18:06 #130834Nee , je moet een vario naaf hebben met een lange as 😉
14 mei 2009 om 18:08 #130835waar kun je die halen? of moet ik bij jmpb een malossi vertanding kopen?
14 mei 2009 om 18:18 #130836Nee , deze zul je 2e hands moeten kopen , bij de verkooptopics staan een aantal variosets.
4 juli 2009 om 17:04 #143426
Tom ciaois er ook ergens een how-to hoe je de trek- en drukveer moet vervangen, van een vario? :con
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.