How to: complete motor tunen voor 43DR evo

Home Forums Algemeen Oude topics How to: complete motor tunen voor 43DR evo

Dit onderwerp bevat 67 reacties, heeft 38 stemmen, en is het laatst gewijzigd door schuurke_ciao 4 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
  • Gebruiker
  • #143293

    ..polini ciao..
    Bijdrager
    Berichten: 1

    wist je dat je de spanning van de clipjes eraf haalde als je het met zoon tang doet..
    verder zeker netjes ik ga hem wss ook gebruiken want heb net een DR EVO gekocht, en
    die graden boog snap ik ook niet helemaal..

    #143451

    oph36
    Bijdrager
    Berichten: 7

    Beste ,
    Ik wil een malossi cilinder halen 42 mm is het beter als ik dan de carters uitvijl / dremel of loopt hij zo ook wel goed ??

    MVG OPH36

    #143452

    Tom ciao

    ik snap het met die gradenschijf idd ook niet
    en hoe meet je de squish?

    #143456

    dennisje
    Bijdrager
    Berichten: 156

    die gradenschijf geld toch niet voor Electronische ontsteking? ofwel?

    #143457

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Jawel:pest De graden hebben met de krukas te maken;)

    #143458

    Poelll13
    Bijdrager
    Berichten: 541

    Zal het zoveer uit maken om nieuwe lagers te halen?
    en is het erg als je een minieme speling hebt op je drijfstang?

    gewoon wat kleine vraagjes, ik ben momenteel ook hiermee bezig 😉

    #143618

    Spiendaah

    Nieuwe lagers is altijd beter:thumb

    Ik vind dat als je de moeite neemt om je blokje uit elkaar te halen kan je ook wel 2 lagers kopen. Tenzij je net nieuwe hebt.

    #143626

    mdvn
    Bijdrager
    Berichten: 27

    good stuff
    tumbs up Piet30

    #143803

    dörperCIAO

    geld dit alleen voor DR EVO,

    of ook voor polini w-poort:bloos?

    #143804

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    ook voor een polini, malossi of een pinasco.. die poorten zitten nagenoeg allemaal op de zelfde plaats.
    alleen hoef je bijvoorbeeld bij pinasco minder ver door de frezen in je carter… omdat die cilinder hemden gewoon korter zijn.

    Mike
    #143868

    goeiepit
    Bijdrager
    Berichten: 326

    Hallo,

    Ik ben hier vanmiddag ook mee bezig geweest allen ik heb een probleem

    Daar waar dat rode rondje zit daar is bij mijn een heel klein stukje uit als ik ze dan op elkaar druk zit er een klein gaatje nog. zou dat wat uitmaken want dat randje is klein stukje weg. naar dat andere soort rondje toe dat is heel dun daar tussen en daar zit een gaatje heel klein

    mvg,

    #143869

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10949

    Maakt niet uit, de flow zal iets minder zijn. Maar de benzine perst zich toch wel naar de spoelers.

    #143870

    vespaSI-FTW
    Bijdrager
    Berichten: 4

    mooie how to, heel uitgebreid.

    vraagje:
    als je de krukas getuned hebt enzo voor de dr evo, kan je hem dan nog gebruiken voor std cilinders?

    en eigenlijk zijn er te veel foto duurt veel te lang met laden:lol

    #130502

    ChrisNL
    Bijdrager
    Berichten: 525

    heb t bromblok getuned van me maat, en ook maar even getest op de nieuwe dr evo vanmiddag, en damn wat wil dat ding weg zeg 🙂

    hier even een foto van t inlaatje dat ik bewerkt heb 😀

    Had hem even met een stift bewerkt voor de duidelijkheid

    #144049

    Dea_944t
    Bijdrager
    Berichten: 87

    All the pictures are gone and I’m just about to modify my carter for a 43mmm DR Evo….. does anyone have the pictures available?

    /Dea

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.