Hoogtoerige uitlaat gezocht

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht Hoogtoerige uitlaat gezocht

This topic contains 20 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Joor 3 years, 2 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
  • #805635

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    De Calibrata is absoluut geen overkill. De Simo Calibrata, FM en Giannelli Fire presteren echt heel erg hetzelfde. Hier zal ik nog even een grafiek van de laatste uitlaattest plaatsen. Je ziet dat de Calibrata en FM eenzelfde grafiek scoren op een Polini Evolution + 43mm DR evo. En de veel goedkopere Giannelli fire presteert hetzelfde. Voor de volledigheid zal je de nieuwe Malossi Too Bad ook in dit rijtje uitlaten kunnen zetten.

    CalibrataVsFM

    #805639

    Mikey
    Topic starter
    Berichten: 346

    Ik denk dat ik dan toch maar ga kijken voor een calibrata. Gianelli fire vind ik alleen mooi onder een ciao.

    Past een Calibrata op een citta brug zonder dat je een stuk van de kap moet afzagen? Ik zag bij mensen die deze icm met een si brug hadden, het stuk kap bij hun driehoekslager hebben weg gezaagd.
    Erg bedankt voor de reacties!👍🏼

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 2 months geleden door Mikey.
    #805642

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    De pest is dat de Calibrata zoals wij hem kennen, een voor Ciao is bedoeld en daarop zelfs nog wel eens wat pasproblemen kan opleveren. Bij een Si of Citta zal je idd wat moeten gaan passen en meten helaas. Ook hangt de uitlaat wel wat aan de lage kant. Stoeprandjes pakken kan je wel vergeten. Jou low profile bandjes helpen hierbij niet echt mee. Er zijn überhaupt gewoon weinig Bravo uitlaten gemaakt laat staan speciaal voor de Citta.

    #805649

    Joor
    Donateur
    Berichten: 278

    ik heb nog een aangepaste cali liggen die eventueel wel.weg mag. Zit wel een deuk in, maar dat zie en merk je niet als die gemonteerd is.

    #805655

    Mikey
    Topic starter
    Berichten: 346

    @joor Wat heb je precies aangepast aan de uitlaat? Heb je deze ingekort of alleen het motagepunt verplaatst? Heb je geen last van een verbrande kap want ik zie dat hij tegen de kap aankomt? Foto’s van de beschadigingen?

    #805656

    Joor
    Donateur
    Berichten: 278

    Je hebt een pb.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.