Hoogtoerige uitlaat gezocht

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht Hoogtoerige uitlaat gezocht

This topic contains 20 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Joor 1 year geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Gebruiker

Mikey
    Topic starter

Ben opzoek naar een hoogtoerige en unieke uitlaat. Ik heb al meerdere keren een gezocht topic geopend maar nooit echt veel reactie gehad. Bij deze dus opzoek naar:
    -leo siluro
    -FM uitlaat
    Een uitlaat aanbieden wordt ook zeer gewaardeerd!

Martino
    Bijdrager

Ik heb nog wel een nieuwe Proma Cannon voor je te koop. Wellicht ook nog wel een 2e hands, maar dan zal ik even moeten zoeken.

Ik denk dat je niet veel reacties hebt gehad omdat deze pijpjes al niet heel veel voorkomen en daarom ook wel een redelijke prijs voor betaald wordt.

Het gaat om de Proma Cannon Ciao versie van de foto. (De overige uitlaten op de Faco na zijn eigenlijk al belooft aan iemand anders)

Uitlaten

Brian
    Bijdrager

Mikey
    Topic starter

Is de ciao versie de versie die linksom loopt op de foto? Wat wil je er voor hebben? Als je nog een 2de hands rechtsom cannon hebt voor de ciao, zou je daar dan ook een foto van willen schieten.

• Deze reactie is gewijzigd 1 year geleden door Mikey.

Martino
    Bijdrager

Een Ciao versie is linksom en de Si versie is rechtsom. De 2e uitlaat van boven op de foto gezien en hier nog een foto van deze pijp:
    Proma Cannon Ciao
    Een 2e handse heb ik sowieso niet van de Si versie, maar zal vandaag wel even in mijn klushok gaan kijken. Ik wil voor de nieuwe Cannon 175,- hebben.

Prijzen van uitlaten zijn de laatste tijd wel omhoog geschoten zeg. Ik heb de Leovinci HM straight meermaals verkocht voor 125,- en dan ook nog nieuw in doos. 300 voor een 2e handse… ik heb deze ook nog liggen, wellicht maar te koop aan bieden?
    Al zijn het geen hoogtoerige pijpjes.

Mikey
    Topic starter

Sorry ik vind €175 een beetje te duur. Ik zat zelf te denken aan €100 wat ik wilde uitgeven. Als je nog een 2de hands cannon vind in je schuur en die je ook rond zo’n prijsje wilt wegdoen, dan hoor ik het graag!

Martino
    Bijdrager

Een nieuwe dergelijke uitlaat ga je voor deze prijs niet vinden. Wil je goedkoop, maar wel hoge toeren en prestaties zoals de FM uitlaat zal je de Giannelli Fire kunnen aanschaffen.

PoliniCiao
    Bijdrager

Deze uitlaten worden niet meer gemaakt en er blijft vraag naar. Voor €100 ga je niet slagen. Of je moet een gangbaardere uitlaat kiezen die nog geproduceerd wordt.

Joor
    Donateur

Ik heb nog wel een Gianelli exel in de aanbieding

Mikey
    Topic starter

Bedankt voor het aanbod Joor!👍🏼
    Ik ben helaas geen fan van de looks van de excel uitlaat.

Ook schrap ik de cannon. Heb net een foto gezien maar die hangt niet mooi onder een citta en veel te laag. Had alleen maar foto’s van onder een ciao gezien…
    Martino bedankt voor de moeite!👍🏼 Ik waardeer het heel erg!

FM uitlaat en Leo siluro is nog steeds interesse naar en ik ben wel bereid mijn budget daar voor aan te passen als het om een knap exemplaar gaat. Een mooie simo racing uitlaat lijkt mij ook interessant maar ik ben bang dat deze net zo laag als een cannon gaat hangen

Een originele nette proma cc wordt ook op prijs gesteld!

ErikBloemberg
    Bijdrager

Ik heb  nog wel een simo racing te koop.

De uitlaat heeft wel wat roest op de voor bocht en wat van het liggen.

Maar als je deze ff netjes maakt heb je een leuk uitlaatje.

Uitlaat mag weg voor 75 euri ex verzending

SuperSi
    Bijdrager

Wat denk je van een Simonini Calibrata?

Mikey
    Topic starter

Calibrata vind ik een prachtige uitlaat maar ik denk dat ie een beetje overkill is op een 43mm DR.

Sorry Erik, ik denk ook niet meer dat het een simo racing gaat worden puur omdat ik alle hobbels op de weg terug ga zien in de expansie… Bedankt voor het aanbod!👍🏼

ErikBloemberg
    Bijdrager

Ik heb eventueel ook nog wel een originele proma cc ouwe type.

Brian
    Bijdrager

Ik zou gewoon de calibrata proberen dat vind ik zelf een van de dikste uitlaten voor op een citta

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.