Hoe hard 'mag' je gaan?

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Hoe hard 'mag' je gaan?

This topic contains 6 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Nickie93 3 years, 6 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #802905

    Frenchmen
    Topic starter
    Berichten: 52

    Ik was me af aan het vragen hoe hard je met een blauwe plaat mag gaan zonder er echt gezeik mee te hebben. Rollerbank 32 vgm?
    Maar tot welke snelheid krijg je een WOK en bij welke snelheid word je brommer ingenomen? 🙄
    Iemand hier ( helaas ) al ervaringen mee?
    Boetes, rollerbank, inbeslagname

    #802907

    marrr_1
    Bijdrager
    Berichten: 118

    Rollerbank 34, vanaf 35 krijg je een boete. Geen idee welke snelheid je een WOK krijgt en bij welke inname..

    #802908

    Menke0908
    Bijdrager
    Berichten: 71

    Volgens mij krijg je tegenwoordig al redelijk snel een wok-melding bij het overschrijden van de maximum snelheid. Dus vanaf 25+4 en dan 5 rollerbank marge. Ligt volgens mij er echt aan welk agentje je treft en of je er ver over zit. Maar wettelijk is het al mogelijk om vanaf 35 dus een wokmelding te krijgen.

    #802909

    Robster
    Bijdrager
    Berichten: 183
    #802910

    Brian
    Bijdrager
    Berichten: 589

    Toen ik nog een scooter had (zip) heb ik 2x een wok gehad. Eerste keer ging ie rond de 40 op de rollerbank. De 2de keer 68 (waren ze niet heel enthousiast over). Bij de 2de kreeg ik geen boete omdat ze aan het staken waren. Maar een wok is echt kut vooral met een brommer. Bij een scooter was het vario ring terug en keuren.

    #802941

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Laatst met een Puch met blauw kenteken 30 km op de rollenbank, maar tikt in het echt 40 aan op de teller en dat zit er zeker niet ver van af want auto’s houdt die meestal wel redelijk bij.

    #802944

    Nickie93
    Bijdrager
    Berichten: 11

    34 is de grens met 35 is het wokken geblazen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.