Het Vespa reclame en promotiemateriaal topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het Vespa reclame en promotiemateriaal topic

This topic contains 56 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by Shark 1 year, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
  • #57778

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Ik heb ook nog een dingetje op me kast hangen zal ik ook even proberen netjes te posten ;)!

    #117060

    citta1234
    Bijdrager
    Berichten: 621

    Wie valt hier iets op:lol:D

    #117058

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    @citta1234
    Kamelenteen? xD

    #72586

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Laat ik eens wat uploaden voor hen die gelijk plaatjes kijken.


    Dit is Duitse brochure voor de Boxer.

    #72951

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Jos, zijn dat jouw foto’s?
    Want ik heb die folder ook, en dezelfde achtergrond:lol

    #69613

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Ik heb nog het foldertje van 1973 van de boxer, bravo en ciao!

    De zogenaamde “vesparade”

    #84817

    Vliegwielspie
    Bijdrager
    Berichten: 46

    Ik heb er ook nog een paar…..











    #60045

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    @ Speedyvespa: ja die folder heb ik hier liggen en fijn dat je dezelfde aanrecht als ik heb

    @ Ciaoracing75: dat is mooi

    @ beiden: Niet lullen maar uploaden! 🙂

    @ Vliegwielspie: Mooie verzameling!!

    #44886

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102



    #115382

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    We hebben maar weinig licht met deze dagen maar vanochtend greep ik mijn kans om wat fotos te maken zodat ik wat online te kon zetten voor jullie.








    #117298

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Ik kwam op zolder ook nog wat tegen:

    Even offtopic, maar speciaal voor Speedbuxy:

    Blijven mooie scoots:thumb
    En ondanks hun jonge leeftijd zijn ze al schaarser dan onze Vespa,s

    #117327

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Tijd voor een update voor hen die graag wat terugkijken in de rijke Vespa Historie.
    We beginnen met een Duitse folder van een van de eerste Ciaotjes. Heel belangrijk bij de introductie was dat iedereen meteen wist hoe ze de naam van hun tweewielige trots uit moesten spreken: TSCHAU. Deze folder is van rond 1970.


    Onderin nog een Ciao met starre voorvork

    Let op die koplamp van de babyblauwe. Ik ken deze niet anders als de typisch Hollandse koplamp die nooit op een Duitse Ciao geleverd is.

    Leuke folder die het totale gamma voorstelt. Deze folder is van eind jaren 70.








    Deze cb1 vind ik echt niets met onze brommers te maken hebben, maar ik zag laatst dat iemand hier er 1 gekocht had, misschien maak ik hem er blij mee.

    Let op deze folder, dit is de folder die het modellengamma van 1980 voorstelt aan het Duitse publiek. Hierna upload ik de folder van 1982, die is bijna hetzelfde maar heeft toch wat minieme verschillen.


    Hypermoderne apparatuur:


    Ik heb eigenlijk niet zo heel veel met oldie Bravo’s maar deze is perfect. Veel chroom, dikke velgen en veel accesoires. En een prachtige kleur naar mijn mening.

    De Bravo heeft hier zojuist de Boxer opgevolgd en doet dat goed.









    De eerste Citta’s werden in Duitsland nog voorgesteld met spaakvelgen in 1980.


    Dit is in principe dezelfde folder, maar dan van 1982. Modellen zijn hetzelfde, maar met minieme wijzigingen.









    Hier heeft de Citta al gietwielen, 1982 is ook het jaar dat de Citta in Nederland geintroduceerd werd.

    De introductie van de Si: Hier nog met die aparte voorvork die later ook weer op de Mix terugkwam. Geef mij maar de normale voorvork als ik mag kiezen..



    Ik ga denk pas weer updaten in dit topic als het wat beter licht is, want de kwaliteit van deze opnamen is niet naar mijn zin en dat komt omdat het steeds zo vroeg schemerig of donker is. Ik heb nog zat dus dat komt zeker goed.

    #117331

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Oh god, ik weet niet wat ik hier over moet zeggen:

    #61879

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Zo, het is weer even geleden dat ik hier wat heb gepost, maar bij deze dan de laatste van de echte oude folders.


















    Binnenkort zal ik wat meer fotos maken van de wat nieuwere folders!

    #118273

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Bam heb je nog meer…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.