Het “show je werkplaats” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het “show je werkplaats” topic

This topic contains 205 reacties, has 67 deelnemers, and was last updated by Brian 3 years, 4 months geleden.

11 berichten aan het bekijken - 196 tot 206 (van in totaal 206)
  • Gebruiker
  • #94482

    buurman
    Bijdrager
    Berichten: 71

    na vandaag me werkbank voor de binnen plaats maar ff gemaakt me oude dreaoir was vande week verkocht dus dat werd een werkbak beunen πŸ˜€

    werk bank met een nieuwe fiets lift voor de frames πŸ˜€

    gereedschap en een deel van me magazijn :p

    en uiteraard me ipod dock πŸ˜€ hoord er bij zoals ik t zie hier :p

    #95444

    Vespa Ciao!

    Mijn werkplaats is groot genoeg het is oude varkens afdeling het stinkt niet echt maar is goed ingericht voor mij.
    De grote werklplaats is die van me pa daar staat het gereedschapkarretje en het meeste gereedschap ook.

    Hier onder/ kun je mijn brommer op hang systeem zien (ziet er wat premitief uit maar het werkt perfect}

    #96522

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Zoo laatste paar dagen van 2010 met m’n “hokkie” bezig geweest.
    Zo was het eerst:

    Nou heb ik aan de linkerkant een wand gemaakt. Zodat we de fietsen en zaagmachine niet meer in de weg hebben staan. Maar het gaat eigenlijk om het warm krijgen met de houtkachel in de winter.


    Er was ook te weinig licht.
    Heb dus ook voor het eerst in m’n leven tl buizen en stopcontacten aangesloten πŸ˜€


    En als je dan de deuren opendoet kan ik de zaag/verdiktebank combinatie gebruiken.
    Gelijk een lampje gemaakt die aanspringt als je binnenkomt:

    Er moet nog een werkbankje achter de trekker komen en dan ist beunhokkie klaar πŸ˜€

    #93559

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Dat ziet er weer fijn uit martijn, en die kluservaring die jij opdoet komt je leven lang van pas : -)

    Ik ken het probleem van schuren niet warmgestookt krijgen! Maar als het zoals de afgelopen dagen 5 graden is, is het prima te doen. Mijn ‘hout’ schuur is ongeveer even groot als die afgesloten ruimte van jou denk ik.

    #103556

    Filip
    Bijdrager
    Berichten: 115

    aan alle mensen die een mooie grote garage hebben met al het gereedschap, zo kan het ook:

    ja je moet wat als je midden in eindhoven woont :p

    #103596

    beun_ciao
    Bijdrager
    Berichten: 547

    met dit weer sta je daar niet eens zo slecht. Wel een beetje weinig fantazie, 3 precies de zelfde vespa’s:lol

    #103601

    Filip
    Bijdrager
    Berichten: 115

    nou helemaal het zelfde:?


    en dan is er nog eentje standaard.

    maar idd niet zo erg met dit weer:D

    dit is onze andere werkplaats. ook al zoveel ruimte, en zo veel gereedschap πŸ˜›

    #97535

    Indowess
    Bijdrager
    Berichten: 286

    Vandaag even wat opgeruimt..
    En fiets lift opgehangen πŸ˜€
    Dus hierbij mijn werkplek πŸ˜€



    Paar fototjess

    #105907

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ik heb al lang geen grote werkplek meer, alleen nog een kleine werkbank in de berging. Aan de brommer werken doe ik in de stalling of gewoon in de woonkamer. Vrij onhandig als je een heftafel gewend bent, maar die staat bij Ritze zodat ik voor grote klussen altijd daar terecht kan πŸ™‚


    Onder en boven de werkbank nog een aantal planken met alle doppendozen, groter gereedschap, gereedschap in engelse maten etc.
    Werkbank is natuurlijk al lang een grote puinhoop, en zeker niet meer zo wit…

    #90251

    luuky1997
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Mijn tijdelijke werkplek

    [thumb=datas/thumbs/6794-sam_2233.jpg]6794-sam_2233.jpg[/thumb]
    Juist met vario πŸ™‚ (vario met achterkoppeling en achternaaf is te koop)

    [thumb=datas/thumbs/6794-sam_2234.jpg]6794-sam_2234.jpg[/thumb]

    #805009

    Brian
    Bijdrager
    Berichten: 589

    D9CC9715-AC6B-4B37-871F-030106E444A7283EC611-A42A-4BAB-8227-44745BC34922Dit is de werkplaats bij mn opa hier werk ik altijd aan de brommer aangezien we thuis geen plek hebben. Hij heeft hier vroeger altijd aan auto’s gesleuteld. We hebben het laatst eens opgeruimd toch flink wat plek nu.
    D461E71A-8C96-4992-BB6D-FE77134651AE81347052-FE73-49DA-AEDE-1967105681DCDe andere werkplaats is op mijn werk (Jan Reiling Maarheeze) hier doe ik vaak mijn motor revisie. Omdat ik hier meer gereedschap heb en kan stralen. Aangezien ik al het spuit werk doe en we hier goede afzuiging hebben. Heb ik er toch voor gekozen de ciao hier zelf te gaan stralen en te spuiten.

11 berichten aan het bekijken - 196 tot 206 (van in totaal 206)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.