Het “show je werkplaats” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het “show je werkplaats” topic

This topic contains 205 reacties, has 67 deelnemers, and was last updated by Brian 3 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 206)
  • Gebruiker
  • #33694

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    ik had een leuk idee over de werkplaats om iedereen een paar foto’s van zijn werkplaats zodat iedereen eens kan zien wie waar “werken”:P

    #65819

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    ook niet het schoonst maar ja ik vind alles nog:P





    hier word dus altijd heeel hard gewerkt:P XD

    #65820

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    @ flick; jammer dat je niet meer plaats hebt, maarja het is niet anders. met 1 brommer kun je je daar heel goed behelpen uiteraard.

    @reiniero; hoe groot is je werkplek ongeveer? beetje slecht te zien op de foto’s 😉

    #65821

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    is redelijk groot is denk ik 4 bij 4 of zo maar ja die tafel heb ik genoeg aan

    #65822

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Nou, dit is mijn garage; ruim 60 vierkante meter sleutelplezier :lol

    Met een motorbrug/heftafel en een “smeerput” van 6 meter lang.
    Er is ook nog een bovenverdieping (vandaar de ladder, trap komt nog).
    De vloer ziet er zo vaag uit omdat die pas gestort is, garage is nog lang niet af (bijv. de wanden moeten nog betegeld worden enz.)




    Vandaag heb ik binnenshuis gewerkt;

    En ik heb nog een schuurtje waar ik kan werken, en m’n brommer ga spuiten binnenkort (2,5 bij 4 meter ofzo)

    #65824

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Fonske,dat is dus de max hé.Maar dat had ik je al eens verteld.Nu nog enkele werkbanken & je bent prima gesteld.Zo kan je alles mooi laten liggen waar je mee bezig bent & op een andere met iets verder doorgaan.

    #65825

    reiniero
    Topic starter
    Berichten: 1195

    kijk dat is nu chill eh super groot binne met je brommer bij mij is het kut want bij mij is het in de kelder dus ik moet alles pakken onder als ik met me hele brommer bezig ben en dat is wel jammer:(

    #65827

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    tja, dat krijg je ervan als je pa sleutelgek is, en besluit een garage te bouwen :p

    heel handig inderdaad, vooral toen ik hier nog een stuk of 6 brommers tegelijk had staan.
    ze stonden niet in de weg, terwijl er ook de motor en 2 auto’s binnen stonden.

    #65828

    N!CKs

    nou fons je hebt een grote werkplaats.

    brb, van wie is die suzuki 2007, mijn vader heeft een suzuki 600cc 2005 annyversurie.
    maar de motor ziet er supr uit, ik zie al dat de kentekenplaat omhoog is gezet:D

    #65829

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    is van me pa, kenteken zit normaal aan zo’n plastic lelijk geval, meteen verandert, en zwart ruitje en knipperlichten erin 😉 leuk ding, inderdaad suzuki gsx-r 750, 2007 (woon-werk verkeer)

    #65830

    N!CKs

    okej, mijn pa heeft ook meteen dat lelijk geval eraf gehaalt, en er een yosumura race uitlaat op gezet:D

    maar dit topic gaat niet over motors:D, maar over je werkplaats, nou hier is mijn werkplaats waar ik dagelijks in zit te sleutelen het is ongeveer 4 bij 4 m.


    de buitenkant


    het werkbankje+alle sleutels en die zooi:D


    de kast mi onderdelen en de plank mi helme en al:lol


    de voorkant met dubbele deur en er zit nog een raampje in het werkhok, en mijn brommer

    #65832

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Hier mijn garage

    met een straalcabine

    zelfbouw werkbank met een 8mm alu werkplaat erop

    50 liter compressor & de halfautomaat

    Dan boven de werkkamer met draaibank

    Kolomboormachine,opbergbakjes

    De ganse werktafel met regelbare soldeerbout & 2 labovoedingen

    En let niet op de verschrikkelijke rommel overal,maar heb geen tijd om op te ruimen op het ogenblik.
    Nu is het geld verdienen op het werk.Ben blij dat ik soms nog tijd kan besteden aan de vele hobbies.

    #65833

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    zeker niet verkeerd :thumb

    straalcabine en draaibank zou ik ook heel blij mee zijn…
    een goed lasapparaat en compressor enzo hebben we gelukkig wel.

    mooie werkplek barry 😉

    #65834

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    aah barry, niet getreurt
    als je mijn schuur ziet is de jouwe een schoon paleis 😉

    #65835

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    @ Fons,Draaibank & straalcabine komen van Herman Buitelaar machinehandel in holland.

    @Erwinko,Post eens een foto dan.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 206)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.