Het Italjet Pack topic

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Het Italjet Pack topic

This topic contains 170 reacties, has 44 deelnemers, and was last updated by Bas23 1 year, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 171)
  • Gebruiker
  • #804592

    Vetroresina
    Bijdrager
    Berichten: 8

    Afgelopen vrijdag mijn Pack 2 gekocht. Met kickstart en kenteken. Ziet er netjes uit, voor het mooie ga ik hem helemaal nalopen.

    Heeft of weet iemand een origineel instructieboekje en folder te koop. Lijkt mij leuk om er bij te hebben. Hoor    het graag. IMG_1652IMG_1654IMG_1655IMG_1656IMG_1653IMG_1657

    #804597

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Wat een mooie aanwinst :thumb

    Ik zie dat er geen koelkapje op de cilinder zit, dus ik zou wel even kijken of dat geen schade veroorzaakt heeft.

    #804598

    Vetroresina
    Bijdrager
    Berichten: 8

    Dank je. Ja dat mist, wat voor schade bedoel je precies. Steenslag? Enne weet jij toevallig een dergelijk kapje te koop?

    #804600

    Jorick
    Bijdrager
    Berichten: 76

    Gaaf zoon Italjet👌

    Die kapjes kun je bij verschillende sites kopen zoals JMPB. Dit is een must om warm- en vastlopers te voorkomen. Dat bedoeld Zevenenergie waarschijnlijk met schade.

    #804608

    Vetroresina
    Bijdrager
    Berichten: 8

    Dank voor het compliment. Bedoel je deze Jorick? Gevonden op JMPB.Schermafbeelding 2020-11-30 om 12.33.57

    #805018

    Vetroresina
    Bijdrager
    Berichten: 8

    Kapje meteen besteld en inmiddels binnen. En een folder weten te vinden, ook inmiddels binnen!

    #805028

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Ben wel benieuwd naar die folder zou je die kunnen in scannen en hier posten?

    #805073

    Vetroresina
    Bijdrager
    Berichten: 8

    Hierbij JelleIMG_1732IMG_1734IMG_1733

    #807716

    jeffreykruize
    Bijdrager
    Berichten: 329

    IMG_20210228_175118IMG_20210228_155502IMG_20210228_175126

    Bovenstaande pack is dus nu van mij

    Vandaag opgehaald. En hoe leuk is het dan dat een luchtgekoelde auto een luchtgekoelde brommer ophaald👌

    #810264

    DomingoS
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Goedemorgen Italjet pack liefhebbers,

    ik ben nieuw op dit forum, heb veel ervaring met brommers en scooters en dan voornamelijk de oudere versies. ik vind het leuk om ze op te knappen.
    vaak ben ik bij de Piaggio zip blijven hangen en dan voornamelijk de sp98.
    verder heb ik ook meerdere cittas opgeknapt, en vorig jaar een italjet dragster opgeknapt en op snor kenteken laten keuren bij het RDW.

    En dan nu, na jaren zoeken heb ik eindelijk een naar mijn inzien perfecte Italjet pack 2 gevonden.
    van een ouder stelletje geweest (rond de 60) deze hadden hem al sinds 2006 in de schuur staan.

    mochten de echte die hard fanaten iets zien op de foto dat ontbreekt of niet origineel is, hoor ik dat graag.
    ik zou ook graag willen weten wat jullie tanken met jullie pack 2 . er zit nu volgens mij tuinmachine brandstof in 2% gemixt.
    verder zie ik tussen frame en stuur denk ik een stuurslot zitten, hier heb ik geen sleutel van. iemand enig idee hoe ik deze kan vervangen en wat voor slot dat dan is?
    de pack ga ik laten keuren op kenteken, ook hier wil ik graag wat tips over. de verlichting werkt inmiddels weer. de remmen werken maar het achterwiel remt niet gelijkmatig, alsof het wiel niet helemaal rond is of iets dergelijks. de snelheid komt niet boven de 25 uit en ook is er geen speling of iets dergelijks op de brommer en is het chassis nummer uitermate goed leesbaar, zitten geen papieren bij maar wel een brief van de vorige eigenaar dat ik de brommer van hun heb overgenomen.

    italjet pack

    Groeten Domingo

    #810561

    DomingoS
    Bijdrager
    Berichten: 3

    goedemiddag mede italjet pack fanaten,

    ik heb inmiddels mijn tweede pack gekocht. zie foto hier onder.
    tevens heb ik wat onderdelen op de kop weten te tikken, ik weet hoe moeilijk onderdelen te vinden zijn. en als mijn twee packs zonder problemen door de keuring komen zal ik deze onderdelen ook te koop aanbieden zodat iemand anders zijn pack misschien ook compleet kan maken.
    het betreft een frame met nummers en typegoedkeuring, een originele uitlaat, een blokje, een achterbrug met de schokbreker er in en een compleet achterwiel met klok. en een zadel. ook zit er gewoon een carburateur op het blok , een bobine, en een luchtfilter. dus ook als je ergens een voorwiel hebt liggen kun je hier een rijdend ding van maken. de snaar zit er ook nog bij en wat ander klein spul. op het stuur zit nog de originele lichtschakelaar.
    laat me weten als je 1 van deze onderdelen kunt gebruiken, en dan komen we over de prijs wel uit.
    de onderdelen zijn smerig op de foto, ik zal deze nog wel schoonmaken.

    3
    2
    4

    groeten Domingo

    #810564

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 701

    Hou me aanbevolen voor de achter klok!

    #810989

    DomingoS
    Bijdrager
    Berichten: 3

    zijn er mensen op dit topic die geintresseerd zijn om een pack te kopen?
    heb er inmiddels 2 op snor kenteken, en heb weer wat anders op het oog.
    het betreft 1 kickstart variant, en 1 met trappers.
    zie foto’s hierboven hoef er echt de hoofdprijs niet voor.
    kentekens zijn:
    FHH85R bouwjaar 1986
    FHJ97X bouwjaar 1984

    #811041

    Cittatunning
    Bijdrager
    Berichten: 71

    DomingoS stuur je even een bericht.

    #813824

    Max
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Mijn Pack 3, sinds nieuw in mijn bezit. Met een origineel NL kenteken.1029402F-27F1-42BE-AFB3-977E75F0D4C9858F1710-A374-48D0-BA7A-2C6C381BC1E4

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 171)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.