Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

This topic contains 6,142 reacties, has 397 deelnemers, and was last updated by AvManen 3 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 6,143)
  • Gebruiker
  • #50426

    Tom ciao

    Goed bezig Olaf! :thumb
    En zijn echte adres moet inderdaad wel achter te komen zijn ja, maar is Kevin van der Put dan ook zijn echte naam?

    Edit @ Hans:
    Je moet hem denk ik toch hard aanpakken, want dit kan gewoon niet zomaar!
    Dat geld moeten de gedupeerden zéker terug krijgen, en als het aan mij ligt ook nog een vergoeding oid.

    #50427

    green_white
    Bijdrager
    Berichten: 354

    @ hansieb de ip adres van die gast haalt denk ik niets uit.
    als die een beetje snugger is zit die niet op zijn ouders pc als hij advertenties maakt en mailtjes stuurt:P
    maar je kan altijd proberen natuurlijk!

    #50425

    olliegasselt
    Bijdrager
    Berichten: 592

    Ik ga niemand bedreigend toespreken of afrossen , zo ben ik niet 8)!
    Maar hij gaat het wel merken , ik ga toch niet voor zo’n lowlife mietje 240 uur schoffelen 😀

    #50412

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Voor sommige gevallen schoffel ik met liefde 240 uur:D

    #50413

    Wally
    Bijdrager
    Berichten: 90

    die man met de zoon die daar ook was geweest is een vrien van mij met zijn vader geweest
    hij zij ook dat er een vrouwtje woonde

    weet niet wat hij er verder mee heeft gedaan zal eens vragen

    #81747

    kevin030
    Bijdrager
    Berichten: 642

    Als je zijn rekeningnummer hebt moet je die eens invoeren bij internet bankieren.
    En dan gewoon een willekeurige naam invoeren.
    De site geeft dan automatisch een naam + woonplaats van degene die bij dat rekeningnummer hoort.
    Vanuit hier kan je weer verder zoeken.

    Zo heb ik ook al eens een adres achterhaalt

    #50653

    olliegasselt
    Bijdrager
    Berichten: 592

    Tenaamstelling is voor 99% boven water door een bekende van mij bij de ABN !

    Betrokkene hebben of krijgen PM :thumb

    #50563

    El Citta
    Donateur
    Berichten: 824

    Ik ben ook een aardige klap met geld kwijtgeraakt (120euro). Ook aan die varioset Olaf. Hoor er graag meer van en zal dit topic in de gaten houden.

    #49717

    b.baens
    Bijdrager
    Berichten: 148

    ik ben op marktplaats 56 euro kwijt geraakt, aan ene Kevin van der Put,
    hij had een varioset +polini carter voor me,
    nooit niks gekregen ??

    #81749

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    haha sorry hoor maar 56 euro voor een vario set met speedengine carters dat kun je toch ook haast niet geloven? dan zou ik al zeer achterdochtig worden…

    #81752

    shoarmadude
    Bijdrager
    Berichten: 132

    Lijkt wel op Jelle de Weerd op marktplaats.
    Staat nu een topic op citta-forum (KLIK) over Jelle de Weerd die mensen oplicht,
    voor een TE goedkope varioset.
    Ik ben afgehaakt van zijn deal, omdat het ABN in zijn mails nogal gebrekkig was.
    Aangezien hij uit Friesland komt, met:lol een Ned. naam had ik toch een betere spelling verwacht.
    Ik denk dat het van die Somalische piraten zijn, die het het land hem opgezocht, de zee was hun waarschijnlijk te wild, met die aarbevingen…

    Succes jongens.:thumb Mocht er hulp nogdig zijn, ik heb hier een knuppelploeg gereed staan. loool :lol (joking)

    #81756

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Hey die naam komt mij ook bekend voor, Jelle de weerd! Zijn er hier meer mensen de dupe geworden van zijn praktijken.
    Ik ben dit nu ook aan het uit zoeken. Op MP stond namelijk ook al een oproep over deze persoon.

    #81759

    k0enn
    Donateur
    Berichten: 231

    die jelle de weerd is dus precies de zelfde als die kevin van der put
    een vriend van me zij: ik sta op het punt een vario set te kopen voor 75 euro
    ik zeg stuurt die advertentie is , toen las ik het door , en zag dat het weer gebrekkig nederlands was.
    dus ik vroeg het rekening nummer , en die was precies het zelfde als die kevind van der put gebruikte.
    hij blijft dus actief op marktplaats onder citta spullen
    kijk dus goed uit..

    #81762

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Hey k0enn, goed dat je dat opmerkt! Dat kan allemaal op de grote hoop dus. Hij verkoopt trouwens niet alleen brommer onderdelen, maar hoorde ook dat hij pc onderdelen verkoopt zoals bijv. videokaarten.

    #81763

    kevin030
    Bijdrager
    Berichten: 642
15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 6,143)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.