Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

This topic contains 6,142 reacties, has 397 deelnemers, and was last updated by AvManen 3 weeks, 1 day geleden.

15 berichten aan het bekijken - 5,011 tot 5,025 (van in totaal 6,143)
  • Gebruiker
  • #65276

    aadje
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Lekker dan. Ik heb nog gekeken of iemand hem er al bij had gezet hahaha. Beetje jammer weer dit.

    #54355

    Anoniem

    aadje :
    Lekker dan. Ik heb nog gekeken of iemand hem er al bij had gezet hahaha. Beetje jammer weer dit :'(

    je snapt ‘m niet,
    die SI is al veel verkocht laatste tijd, en elke keer weer moet diegene er vanaf.

    #54669

    aadje
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Oo oké ik snap hem. Ziet er wel leuk uit, maar niet mijn smaak op de velgen na.

    #54670

    Sjors891
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Is dat n goed of een slecht teken. Ik heb namelijk belang bij zijn LC set 😉

    #54671

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    aadje :
    Oo oké ik snap hem. Ziet er wel leuk uit, maar niet mijn smaak op de velgen na.

    Ik vind dit nou juist een erg mooie combinatie, een SI frame met Citta velgen en monoveer.
    Een originele SI is niet om over naar huis te schrijven zo afzichtelijk. Maar met deze combinatie mag je in ieder geval gezien worden in het openbaar:D

    #57992

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Die Si was vroeger van mij. Heb hem voor een goede prijs van Edwin de Boer overgenomen, idd een “bekende” uit Groningen.

    Ik hoefde hem niet per se kwijt, maar ik kreeg een bod dat ik niet kon afslaan, dus heb ik hem weer doorverkocht.

    Er is absoluut niks mis met die Si. De velgen zijn erg mooi, de lak is in redelijke staat (had Edwin zelf gespoten). Het blok loopt super, heb het blok opnieuw opgebouwd met nieuwe pakkingen en veren.

    Die Shaft uitlaat ken ik niet, had ik er niet bij. Iemand ervaring mee?

    Die uitlaat heeft hij nieuw bij mij gekocht, vandaar nog geen ervaring mee op gedaan. Volgens mij is buxy de enige te zien in zijn perso.

    #55559

    aadje
    Bijdrager
    Berichten: 32

    @florian. Het is niet dat ik hem lelijk vind, maar bepaalde dingen vind ik gewoon niet mooi, zoals die remklauw achter bijvoorbeeld. Kont zou ook wat hoger kunnen en een citta koplamp zou ook beter staan.

    #46445

    arvid13690
    Bijdrager
    Berichten: 846

    spit dit account even door, misschien voor de verzamelaars onder ons nog iets leuks.
    http://www.marktplaats.nl/verkopers/8421624.html
    wel even zoeken.

    Tis altied moar eem!
    #61650

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    arvid13690 :
    spit dit account even door, misschien voor de verzamelaars onder ons nog iets leuks.
    http://www.marktplaats.nl/verkopers/8421624.html
    wel even zoeken.

    Heb even gespit, heeft inderdaad leuk spul en het vliegt de deur uit als ik het zo zie.

    Ik word op Marktplaats steeds overboden :(( 🙁 Door een zekere “RBK” is dat iemand van hier? Vroeg ik me zo af 🙂

    #84800

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 702

    Wilk1985 :

    arvid13690 :
    spit dit account even door, misschien voor de verzamelaars onder ons nog iets leuks.
    http://www.marktplaats.nl/verkopers/8421624.html
    wel even zoeken.

    Heb even gespit, heeft inderdaad leuk spul en het vliegt de deur uit als ik het zo zie.

    Ik word op Marktplaats steeds overboden :(( 🙁 Door een zekere “RBK” is dat iemand van hier? Vroeg ik me zo af 🙂

    Het is RDK Jos, ik ken hem wel, heeft 5 oldtimers, en verzamelt alles wat met de oude Ciao te maken heeft.

    #116473

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Pinasco Vario Subito

    Zo te zien uit oude voorraad, maar verwacht toch ook dat Pinasco weer variateurs gaat leveren wanneer de rest van de nieuwe Pinasco onderdelen worden uitgeleverd. :whistle

    #51219

    aadje
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Iets voor de verzamelaar?
    Complete en nette kalender uit ’76.

    http://www.ebay.com/itm/380801052770?redirect=mobile

    #102849

    beunhaaz
    Bijdrager
    Berichten: 1305

    Hebbe ze geen van 2014? Zou die meteen kopen 😛

    #62654

    passioncitta
    Bijdrager
    Berichten: 59
    #109533

    ktmgek
    Bijdrager
    Berichten: 446
15 berichten aan het bekijken - 5,011 tot 5,025 (van in totaal 6,143)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.