Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

This topic contains 6,141 reacties, has 396 deelnemers, and was last updated by Wim V8 1 month, 3 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 4,381 tot 4,395 (van in totaal 6,142)
  • Gebruiker
  • #90352

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136
    #72473

    bram0vitz
    Bijdrager
    Berichten: 497

    euro cilincro zij inlaat:
    link

    beetje prutsen hier en daar
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #86320

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @flenny
    Verzend zijn gewoon 21euro of je moet in afrika wonen want daar zijn een hoop plaatsen van uitgezonderd door de verkoper.
    http://www.ebay.nl/itm/PIAGGIO-SI-MOPED-MOFA-SCARICO-MARMITTA-EXHAUST-SUMMIT-/271079556834?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item3f1d99c6e2

    @lastpak
    Ik denk haast dat het een 42mm is, want hij lijkt qua hemd dikte en verder look identiek aan mijn 42mm torianni.
    (die als je hem opmeet ook net onder de 42mm blijft iets van 41,85mm zo uit het hoofd, dus denk dat de verkoper daar de fout maakt)

    #85328

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136

    @buxy, ik snap je redenering. maar volgens mij was er ook een 41mm versie, en de verkoper beweert dat hij 41mm is. maar de 42mm variant komt vaker voor, de kans is groot dat die cilinder dat ook wel zo is.

    #77421

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Helaas kan je niet altijd uit gaan van de standaard internationale verzendkosten vanuit Italie. De laatste tijd komt het vaker voor dat deze duurder zijn dan voorheen. Belangrijk om van te voren dus af te spreken met die italianen wat de verzendkosten zullen zijn.

    Betreft de 41/42mm Torriani Denk ik toch ook dat het een 42mm versie is. Het zal prima kunnen dat er ook een 41mm is geweest, maar die heb ik nog nooit gezien. Mijn Torianni werd ook als 41mm verkocht maar is toch echt 42mm. Met de bekendere en veel meer voorkomende Torriani zuiger.

    Volgens mij heeft Tonni ook deze cilinder nog liggen en is die ook 42mm?

    #105910

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @Martino
    Ja dat zou kunnen maar dan nog zal het vast niet meteen 50 euro worden.
    Mijn 42mm torri kit heeft trouwens een andere zuiger dan die Tonni levert. Ik heb namelijk een K-star look (met torriani merk logo)

    Dezelfde heeft Tonni ook.😉

    Ad is helaas weg, maar zou haast een hand inzetten dat hij gewoon Polini look a like heeft met alleen sleuf erin

    #76435

    Jonny10
    Bijdrager
    Berichten: 234

    Verzending van mijn monoshock uit Italië koste 30 euries. Nu een maand later nog steeds niks gehad maar dat is een ander verhaal :p

    #91937

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-snorfietsen/m610176837-citta-ciao-si-uitlaat-nieuwe-promo-city-power-lijkt-orgi.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

    Nieuwe “echte” Proma City power uitlaten voor een prima prijs. En zo te zien de Citta/Bravo versie. Dus geen gedoe dat de uitlaat tegen de band aan komt op een Citta.

    #113752

    Densaster
    Bijdrager
    Berichten: 20
    #76268

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339
    #85164

    Densaster
    Bijdrager
    Berichten: 20

    Oke goeie cilinder ? Ik wil hem misschien wel kopen..

    #61161

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Densaster :
    Oke goeie cilinder ?

    Prima cilindertje die bij goed gebruik tijden meegaat:thumb
    Verwacht er origineel alleen niet teveel van qua top speed want het is een koppel gerichte cilinder.

    #52939

    Densaster
    Bijdrager
    Berichten: 20

    Okee, ik had indd ook al even rond gekeken inmiddels op het forum.. Als ik hem niet te duur kan krijgen en diegene hem kan verzenden koop ik hem wel als reserves ..

    #84442

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    Klik

    “de rest is wat apart” dat zeker! :lol

    #83319

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Dikke buikschuiver citta!

    Typisch marktplaats dialect ook.

    ik heb en citta croos gemakt de blok is en 70cc maossi nieuw
    de rest is wat apart
    is zonder kent.minimun pr,is 350euro

15 berichten aan het bekijken - 4,381 tot 4,395 (van in totaal 6,142)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.