Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

This topic contains 6,142 reacties, has 397 deelnemers, and was last updated by AvManen 3 weeks, 1 day geleden.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 6,143)
  • Gebruiker
  • #77641

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345
    #77642

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Het zijn nog kick carters ook. Ben benieuwd hoeveel vlees dit carter heeft bij de cilinder, wel leuk dingetje opzich.

    #77656

    vespa-racer
    Bijdrager
    Berichten: 113

    ja deze carters zijn wel leuk ja helaas heeft ie ze niet in 4taps want die bestaat van die carter ook.

    #77660

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    ja deze carters zijn wel leuk ja helaas heeft ie ze niet in 4taps want die bestaat van die carter ook.

    Heb je ook foto’s hiervan? Ik kende alleen deze namaak Malossi/Pinasco met 3 taps. Ik dacht dat Sprocatti alleen dat roterende inlaat blok met 4 taps had gemaakt. Zal je nog aan zo’n 4 taps kunnen komen dan heb je er wwarnschijnlijk een leuke keuze voor cilinders bij!

    #77661

    vespa-racer
    Bijdrager
    Berichten: 113

    hier zijn de foto’s

    en aan de 4taps kan je nog wel aan komen als je een beetje zoekt. Staat er nu een op ebay ook met een luchtgoelde 4tap cilinder met een sprocatti krukas erin vollewange en zo uitlaat ik denk dat je rond de 500 600 kwijt ben, compleet

    #77662

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Linkje? Niet dat ik zomaar dat geld er voor heb. :'(
    Weet je ook zo welke cilinders hierop passen? Welke slag de krukas heeft?

    edit: Toch maar ff een kijkje op de site van Sprocatti gekeken(niet mijn favoriete bezigheid) daar is toch wat aan ge-update.

    #77665

    Gerarduz
    Donateur
    Berichten: 545

    Vette engine , maar ik ben beniewd naar de slag en boring.

    #77664

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Boring staat erbij voor 65 of 75cc en de slag is vast gewoon origineel 43 maar 44 past er ook vast wel in.

    #77659

    Gerarduz
    Donateur
    Berichten: 545

    ja copy, van een malossi reedvalve dus, is alleen interessant als je er een simo op plaatsen kan.
    Daarnaast is het nog een kick versie ook.
    Kick-vollewangen krukjes liggen niet voor het oprapen helaas..

    #77643

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Membraan wat in deze engine hangt is wel een stuk groter dan die van de reedvalve.
    Ook loop deze inlaat veel mooi over naar de cilinder.

    #77638

    Gerarduz
    Donateur
    Berichten: 545

    De kick-krukas, dr nog ff bij vinden idd.

    #77639

    Bas94
    Bijdrager
    Berichten: 609

    kan der geen Mazzuchelli/Malossie krukas in, die je laat ompersen naar kick? (michien hêêl dom,? :bloos)

    #77640

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik ben niet zo goed in het italiaans, maar heeft de krukas van sprocatti niet gewoon een 44mm of 46mm slag?

    #77669

    Gerarduz
    Donateur
    Berichten: 545

    ja ze zijn zeker gemaakt kick-vollewangen krukassen ,maar kom er maar eens aan , bovendien weet ik dan nog niet wat voor ontsteking toepasbaar is.

    #77670

    Bas94
    Bijdrager
    Berichten: 609

    Maar je gaat er wel een kopen Gerarduz?

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 6,143)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.